Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Lucky: Ja, dra til et vann hadde vært noe det...men det har jeg desverre ikke tid til :sur: og så skulle jeg hatt båt slik at di kunne svømt. Får bli når sambo kommer hjem fra jobb i morra det. Nå har heldivis hundene skjønt at di kan ligge i skyggen, dumme hunder som legger seg i sola :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lucky og iss: :kyss:

Nå kommer begynner jeg å kjenne det skikkelig på kroppen at det nærmer seg innlevering....i går fikk jeg vondt i skuldrene og i dag tidlig våkna jeg med superstiv rygg :tristbla:. Snart stivner nakken også og så får jeg vondt i hue :sur:. Samme hver gang det begynner å røyne på med sitting foran dataen/lesing. Jeg var skikkelig lat og dum i går og gadd ikke trene og det får jeg svi for nå. Redd for at det har stivna så mye at jeg ikke klarer å komme meg i gjenn av meg sjøl. Det er vel bare å bestille time hos knekker'n med det samme :grine:.

Våkna kl 6 i dag tidlig av ryggen, klarte å få tøyd litt slik at jeg sovna igjen, men den er ikke bra i dag :tristbla:. Den er så stiv at jeg ikke klarer å bøye meg framover, umulig å f.eks. få gjort yoga. Får ikke til øvelsene og så er det kjempevondt fordi det strekker slik. Rart at ryggen kan stivne slik fra en dag til en annen. Det er stor forkjell, nå har jeg bevegelighet som en olding som har sittet i go'stolen på gamelhjemmet i 10år. Jeg synes det er urettferdig at jeg som trener og virkelig prøver å ta vare på kroppen skal ha det slik. Det er en fattig trøst at hadde jeg IKKE trent så hadde jeg ikke klart noen ting.

Svigerfar ringte nettopp for å høre om jeg ville være med på tur ut til havet og ligge på svabergene, men det kan jeg ikke :grine: for jeg må sitte her og få ennå mer vondt i kroppen :grine:

Sånn nå har jeg sutra meg ferdig tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger før-mensen-pupper :sjarmor:. Nå har jeg noe som nesten kan kalles ei kløft :sjarmor:. Nå skal jeg gå og kjøpe meg en is :sjarmor: med kløfta mi :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:troest: for ryggen din! skjønner godt at du synes det er urettferdig at det skal være slik, da du er flink til å trene og ta vare på kroppen :klem:

før-mensen-pupper er bra :sjarmor::ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for koselig msn prat i går :klem:

Ille at ryggen din er sånn da, men er nok mye spenninger i kroppen din nå ja :)

Kjedelig å ikke kunne være med ut på sjøen da, men nå er det virkelig ikke lenge til du er ferdig da, og da kan du gjøre akkurat hva du vil :ler:

mensenpupper er bra :sjarmor:

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg må bare le av de puppene dine! Eller,beskrivelsen av dem! Ble det avslag i prisen kanskje?!

Huff og huff...ikke få vondter nå.................*blåse dem vekk*

Jeg håper så inderlig at du klarer å få gjort ferdig oppgaven og ikke må plages med så mye lort...

Snakkes på sms vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine er ikke noe annerledes før mensen de... :forvirret: Men jeg skal vel ikke klage, vil ikke ha de større enn de er uansett. Gruer meg allerde til graviditet og amming :sjenert:

Stakkars Pi@ som sitter stiv forran PC'n. Men tenk positivt, om ikke lenge er du ferdig og da kan du slappe av med god samvittighet og bli med svigerfar på svabergene :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten ha blå skrift i dag til ære for skytte sin lille :babygutt:. Jeg er så glad på dine veiene, sjølom fødselen var tøff så er jeg helt sikker på at dere bare er lykkelige nå :hjerte:.

LinKri: Ja, det er litt urettferdig :sur:, men det er nå bare en gang slik. :kyss: tilbake.

Lucky*2: Tror det er masse spenninger i kroppen, og det er ikke så rart egentlig. Blir veldig godt å bli ferdig :). :klem: :klem:

Skyttemamma :legrine: : Ingen avslag i prisen :ler:. :klem: og :kyss:

Liljen: :klem:

Eeyore: Jeg har små pupper i utgangspunktet så det skal ikke så mye til før jeg merker forskjell. De blir liksom harde og faste før mensen og så er det som å stikke hull på en ballong etter mensen. Jeg kommer nok ikke til å ha igjen none pupp når jeg er ferdig med graviditet og amming :ler:. Jeg skal klare disse vondtene denne gangen for nå er det virkelig ikke lenge igjen :sjokkert::legrine:. :klem:

Igjen Skytte: Gratulerer :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weeeeee :hoppe::hoppe: dette blir en supermegaspennende uke da. Du har og IKM denne uka. :hoppe::hoppe: Jeg mener nå at minst en av alle oss som skal ha IKM denne uka bør være gravid. ;)

Og du.. jeg har hørt at det er sjans for at puppene kan være større etter en har fått barn, selv når ammingen er ferdig.. Vet ikke jeg.. har aldri vært gravid før :sjenert: har bare hørt....

Anyways, ha en strålende mandag. :)

Håper ryggen er bedre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liljen: Så fin liste du har laget i dagboka di :). Jeg er helt enig i at en av listedeltakerne burde teste positivt. Ryggen er bedre, men nå har nakken stivna :ler:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Jeg syns lista var grei å ha. Så kan vi følge bedre med ;)

Må passe på ryggen og nakken din. Vet hvordan det er å være så stiv. Var nettopp hos kiropraktor nå. :ler:

Krysser fingrer, tær og alt som er (rima jo :ler: ) for at en av oss tester positivt før helgen ( tenk deg før helgen.. wow det hadde vært kult det :overrasket: )

stor stor :klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :)

Håper du er bedre i ryggen i dag da og at du har hatt en fin dag :)

De brannbilene og sykebilene jeg hørte i går når jeg snakka med deg var på vei ut for å slokke brann på hytta til Susann Goksør da, men det tok for lang tid å finne hytta, så den brant ned til grunnen...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HEi på deg nsuppe-luppa!!!!

Tenk at nå er du snart ferdig med oppgaven din. Skla bli deilig å bli ferdig nå tenker jeg.

Jeg krysser fingre og tær for at ingen mesn kommer og for at du tester POSITIVT!!!

:klem: til verdens beste Pi@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive-innspurt høres slitsomt ut. Husker hvor sliten jeg var selv på slutten av oppgaven. Ikke noe moro i det hele tatt. Mange år siden nå, heldigvis!

Spennende med IKM denne månenden. Jeg får følge med så godt min manglende internett-tilgang tillater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...