Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

angelou: Jeg bruker å ha det på sammen måte. Superømme pupper og så blir det borte.....og så kommer mensen etterhvert :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, mine pleier å bli borte med en gang jeg får mensen - ikke puppene da, men ømheten..... den som venter får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hvilke oppgaver du begir deg ut på!! Ikke dumt ikke dumt!

Herlig med litt plussgrader ja :sjarmor: Da fylles det på med energi og god humør! Og vips så er du ferdig med oppgaven!*trylletrylle*

Håper helga bli kanonfin og at puppene holder seg skikkelig ømme og vonde :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i sola med ulltrøye ja....er ikke sååå varmt hos dere med andre ord. Her håper jeg det er leeenge til jeg trenger å tenke på å ta frem ulltrøya igjen. Men deilig å jobbe ute da, må nyte de fine dagene :sjarmor: Så ut til at dere skulle få litt finere vær der opp snart også, og litt høyere temperatur :)

Ha en super dag, håper de ømme puppene fortsatt er der :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angelou: Bedre lykke neste gang :).

Petra P: :ler: jeg er overhode ingen Pi@-doktor, men jeg har mange rare hypoteser :legrine::klem:

Eeoyore: :klem:

Skytte: Godt å kunne ha på seg litt mindre klær...men det betyr at jeg må barbere leggene og det er såååå kjedelig :sur::ler::klem:

Lucky: Ulltrøya forsvant utover dagen og da ble det kjempevarmt :sjarmor:. Veldig fint å sitte på verandaen og jobbe, skal straks ut dit igjen skal bare gjøre ferdig runden min. :klem:

De ømme puppene mine har så godt som forsvunnet :sur:, nå har jeg i allefall INGEN tro på at det har klaffet denne gangen. Kommer ikke til å gidde å teste (tror jeg :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip: Så utrolig koselig at du tar deg tid til å stikke innom meg, mens du er på ferie :). Puppene er minimalt ømme ja :sur:. :klem:

Spiser varme rundstykker med god pålegg :sikle:, fant ut at det var på tide med litt frokost...... :sjenert:.

Endelig har jeg innestt at jeg har kniven på strupen ang oppgava, det var på tide :murvegg:. Har hatt en veldig konstruktiv idèmyldring på diskusjonen på verandaen. Nå er det bare å sette igang med å skrive. I løpet av neste uke MÅ oppgava være så godt som klar :redd:. Skrev det nå, men skal ikke tenke noe mer på det, da får jeg helt panikk og klarer ikke gjøre noe. Jeg er meg sjøl lik jeg...angående å utsette ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Den teorien din ang progesteron og ømme pupper høres logisk ut ja :) Selv om jeg har hatt fysiologi på skolen, så kan jeg nok ikke bekrefte om det stemmer... Husker ikke jeg gitt.... :sjenert:

Kos deg med frokosten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ok om jeg refererer til deg som doktor allikevel?? :ler:

nå drar jeg på ferie! (JIPPI) ha en fortsatt fin sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Duh! ømme pupper kan da ikke bare bli borte? Nei, når jeg tenker meg om, så kan de faktisk ikke det! Det er vel ømheten som kan bli borte, mens puppene takk og pris holder seg på plass. :ler2:

Kos deg neste uke, og LYKKE TIL med innspurten på oppgava - og kanskje med testing? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: Takk for hyggelig prat i dag, håper det ordna seg med banken. :klem:

Petra P: Det er greit du skal få lov til det. Heldige du som skal på ferie. Kos deg og slapp av litt for meg også :). :klem:

Rognebær: Puppene er her fortsatt :ler:. Kos deg på speiderleir, det hørtes morsomt ut. :klem:

Puppene er litt ømme, men det komme av at jeg har klemt så mye på dem i dag for å kjenne etter :ler: .

Skulle en kjapp tur i butikken i stad (10min) og gadd ikke ta hundene i hundegården noe som tar omtrent 30sek, lot de bare være igjen alene inne, men det skulle jeg aldri gjort. Da jeg kom tilbake var søppeldunken på kjøkkenet velta utover golvet :sur: og det tok lengere enn 30sek å plukke opp. Måtte jeg ta den hunden som gjør slik på fersken en gang :frustrert:. Jeg vet hvem av dem det er, men det skjer jo ikke mens jeg er i nærheten :sur:.

Nå skal jeg gjøre en innsats til 2030 så skal jeg gjøre yoga. Kjenner at nakken og skuldrene trenger det. Så avsluttens kvelden med to episoder av mord og mysterier :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint og varmt i dag også, men tror ikke jeg kan ha kontor på verandaen noe mer....har fått vondt i skuldrene :sur:. Regna egentlig med det siden det ikke er idèelt å sitte på møblene ute. Spørs om jeg bare må bite det i meg og sitte på en ordentlig kontorstol foran skrivebordet på det glovarme kontoret. Sola står rett på vinduet så det blir hundre grader der inne :frustrert:. Mulig jeg kan sitte i en stol med beina oppi en annen og pc'en på fanget :klø:. Går jo an å prøve og se om det blir værre i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare legge frem problmet med det varme kontoret og skulderproblemene for din Kjære med store dådyrøyne, så kanskje det vanker litt skuldermasasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeoyre: Sambo jobber i helga og uansett så gidder han ikke masere skuldrene mine :sur:. Han nekta til og med da kiropraktoren min sa at han måtte/burde gjøre det :frustrert:. Han er god på alle andre måter da :hjerte:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Går jo ann å sitte med datan på fanget...? ;)

Nekta å massere skuldrene dine?? :overrasket: Hva er det for slags mann??? :ler: Men bra han er god på andre måter da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ømme pupper mer :sur: Men kan jo hende det har klaffet alikevel da :) Hvis ikke er det bare å tilbringe mer tid i køya :ler: Det går nok så bra skal du se

Er nok ikke optimalt å sitte ute å jobbe sånn nei, blir nok stiv og rar i kroppen av det ja. Men kjipt å ikke kunne nyte det fine været da :sur: Får ta deg noen deilige pauser ute da

Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: Jeg skal forsøke og sitte med pc'en på fanget litt, det kjennes i allefall ut som om jeg er avslappa i nakken og skuldrene :). Det er SÅÅÅÅ varmt :briller:. Jeg har lurt litt på hva slags mann jeg har funnet meg jeg også, som ikke gidder å masere :sur:, men det er vel ikke den viktigste kriterien ;). :klem:

Lucky: I dag er puppene ennå mindre ømme, så det går nok mot tantebesøk ja... men det kommer flere sjanser :sjarmor:. :klem:

Hundene er spinnville, men det er altfor varmt for at de kan trenes. Slik er det å ha polarhunder :forvirret:. De begynner å slite hvis det blir over 10 grader. Passerer det 15 så er det i overkant varmt for at di kan gjøre noen ting. Det kan rett og slett være farlig for dem, di blir overoppheta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...