Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du født i?


Babyface

Hvilket stjernetegn er du født i?  

1 stemme

  1. 1. Hvilket stjernetegn er du født i?

    • Tyren
      24
    • Vannmannen
      42
    • Jomfruen
      27
    • Løven
      54
    • Tvillingene
      37
    • Krepsen
      26
    • Væren
      23
    • Fiskene
      24
    • Steinbukken
      24
    • Skytten
      19
    • Skorpionen
      24
    • Vekten
      23


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg er en vannmann - hva sier stjernene om en vannmann?

Noen som har satt seg inn i astrologi og kan gi et kort referat?

eureFia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vekt, og en ganske typisk enei, det som er mest markant er vel at jeg aldri får bestemt meg, og er derfor elendig i diskusjoner, kansje mest fordi jeg holder med den siden som er i mindretall, det må være likevekt har fått en del "juling" pga det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Typisk Vekt.

Som hater å være uforskammet, men likevel må rette på ting og si fra hvis noe irriterer h*n.

Elsker mennesker-hater store forsamlinger.

Greie å ha med å gjøre, men også gretne og liker ikke å gjøre noe på kommando.

Dessuten er de svært intelligente samtidig som de er usedvanlige naive og godtroende.

Prater hull i hodet på deg, og er også gode lyttere.

Rastløse, men sjelden travle.

Stjernetegnet Vekten er så sammensatt at Vekten selv er forvirret.

Halvparten av tiden er Vekten kjærlige og vakre, søte og lette å ha og gjøre med.

Den andre halvparten er de irritable, kranglevorne, sta rastløse, deprimerte og forvirret.

Vekten er først oppe-så nede.

Men så kommer den perfekte balanse-det reneste himmelrike.

Vekten ser som regel fornøyd ut.

De har vakre stemmer, og vil aldri grynte, stønne eller heve stemmen unødig.

Det typiske Vekt-ansiktet minner ofte om en eske innpakket konfekt.

Vekten elsker søtsaker, og hvis en Vekt nå leser dette; er h*n allerede på vei ut til kiosken.

Vekt-kvinner er som regel vakre.

Vekt-menn er svært kjekke.

Vekter får lett magesår-pga at de belaster magesekken for mye (de har en tendens til å stappe i seg godteri) , og pga stadige humørsvingninger.

Ellers er Vekter friskere enn folk flest så lenge de tar det med ro.

Når de er syke må de ikke plages med unødvendige bekymringer, men lese bøker, lytte til vakker musikk og nyte at folk bryr seg om dem.

I en diskusjon er han lite interessert i hvilken side h*n står på, så lenge det er den andre siden. Kjeder h*n seg kan h*n skifte side oxo.

Vekten er rettferdig. Skyr fordommer og blind tro.

Vekten søker sannheten, den perfekte balanse som gir det korrekte svar etter å ha veiet alle muligheter.

Vekten er født bokelsker, og har som regel et biblitek hjemme.

Sommeren er for varm og vinteren er for kald, og derfor foretrekker Vekt-mennesker vår og høst.

Vektens farge er blått.

Vektens element er luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er født i jomfruen' date=' men er ikke en typisk jomfru. Har selvfølgelig litt av de egenskapene en "typisk jomfru" skal ha, men velger å tro at det kommer av tillfeldigheter..[/quote']

Hvet du hva du har i din acendant da? Om du vil finne ut av det gå på

www.astrodienst.com

Da er det ikke så rart om du ikke føler deg som en typisk jomfru :D

Les litt om acendant i en tråd her du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også føye til at hvilket tegn du har i månen har stor del å si om hvem du er. Se bare her :

Månen i Værens tegn

Hvem er du ? entuiastisk og velvillig.

Dine beste egenskaper er: mot og karakterstyrke.

Dine dårligste egenskaper er: mangel på tålmodighet og følsomhet.

Du misliker: svakhet og ubesluttsomhet.

Du trenger: en stadig strøm av nye ideer som holder deg aktiv og levende.

Du må: lære deg å ta hensyn til andre.

Disse er født under samme måne som deg:

Thorbjørn Berntsen

Marlon Brando

Salvador Dali

Whitney Houston

Luciano Pavarotti

Stevie Wonder.

Helse

Mennesker født i værens tegn oftest robuste og har god helse. Men fordi de samtidig har en tendens til å være impulsive, utsetter de seg lett for skader, særlig snittsår og brannsår.

Du slapper av med: Bilkjøring, fotturer, overlevelsestrening, reiser til fremmede land.

Pengesaker: Du som er født i værens tegn er ganske sikkert født med nese for en fornuftig investering og er alltid innstilt på å gjøre en god handel.

I arbeidslivet: Du har hodet stappfullt av originale og fremtidsrettede ideer og mot nok til å gjennomføre dem, så du kan ikke unngå å bli en suksess. Dessuten er du ærgjerrig. Du er den fødte leder, og har evnen til å inspirere dem som arbeider for deg.

Du og familien: Du ble antakelig oppmuntret til å stå på egne bein fra første øyeblikk, og selv om foreldrene dine hele tiden stod bak og støttet deg, var de samtidig meget ærgjerrige på dine vegne. Når din tid kommer vil også bli en slik ærgjerrig mor eller far, innstilt på at barna dine når langt i livet. Du kan ha hatt vanskelig for å komme overens med din far, og kvinnene i din familie, er ofte sterke og dominante, tilsynelatende fulle av uutømmelig energi.

Væren hjemme hos seg selv: Fordi du er vær og har masser av fysisk styrke, omgir du deg med synlige tegn på at du driver sport. Reise gjør du gjerne, så du omgir deg antakelig også med souvenirer, kunsthåndverk og minner fra dine mange reiser rundt om i verden.

Slik er du: Med månen i værens tegn er du en fri ånd med en åpen og dymamisk personlighet. Du har et grunnleggende behov for å lykkes, så konkurranselysten er medfødt hos deg, og du står på for å nå dine mål i livet. For deg er lederskap, situasjonskontroll og evnen til å ta avgjørelser viktige elementer. Du er modig og har gleden av å befinne deg i farlige og utfordrende situasjoner.

Følelsesmønster: Den tøffe, hardbalne, uavhengige og egosentriske væren har lite til overs for sentimentalitet og liten tålmodighet med de lettstøtte og ømskinnede. Hos ham/henne er månens omsorgsinstinkter kamuflert av et bråkjekt, robust syn på livet. Er du født med månen i væren, har du lite til overs for svakhet og ubesluttsomhet. Tvert i mot syns du det er vanskelig å ha med følelser å gjøre - både dine egne og andres. Du er spontan og impulsiv, livet er her og nå og slik du ser det, er det viktigste å ligge et hestehode foran. Måne-værer har en tendens til å forelske seg over hals og hode og kurtisere den utvalgte så energisk at potensielle partnere lett kan la seg skremme. Før eller siden lærer nok disse måne-værene å legge bånd på seg og de oppdager ofte til sin egen forundring at med litt tålmodighet oppnår de jo det de ville. Du liker å ta ledelsen i intime forhold. Du er en ildfull elsker, lett å tenne og med en lidenskap som må tilfredsstilles umiddelbart. Selv om du er snarsint, hører du ikke til dem som bærer nag. Måne-værer er snare til å tilgi og glemme.

Din ideelle partner er en som er like ildfull som du selv er. En som har eventyrlyst og krefter til å holde samme halsbrekkende tempo som deg, er et menneske du vil beundre og respektere.

Kan gjerne liste opp flere, er bare å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hei :D

Jeg er løvinne, en typisk tror jeg :blunke:

Trenger mye oppmerksomhet, vil ha viljen min, masse tykt hår, raus, tenner på alle plugger hvis noen gjør meg eller mine nærmeste noe...

Hvordan finner jeg ut accedanten min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...