Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du født i?


Babyface

Hvilket stjernetegn er du født i?  

1 stemme

  1. 1. Hvilket stjernetegn er du født i?

    • Tyren
      24
    • Vannmannen
      42
    • Jomfruen
      27
    • Løven
      54
    • Tvillingene
      37
    • Krepsen
      26
    • Væren
      23
    • Fiskene
      24
    • Steinbukken
      24
    • Skytten
      19
    • Skorpionen
      24
    • Vekten
      23


Anbefalte innlegg

Vel.

Jeg er vær, og fant ut, da jeg gav mine øvrige data til en som visste å tyde dem, at jeg har min ascendant i skytten. Fra den eksentriske moren til en tenåringskamerat av meg fikk jeg vite at jeg ikke var en så veldig typisk vær. "Du er", sa hun, "nokså tyrete av deg".....og så la hun til at dette kom av at jeg var født nokså i slutten av vær-perioden. Det lille jeg har lest av astrologi i ettertid har vært relativt entydig på at ascendanten representerer en person i stor grad....det vil si....jeg kan være en vær så masse jeg bare vil, men det vil også være masse skytte i meg, som, etter det jeg forstår, er omtrent mer tydelig enn væren. Ber om at noen som har greie på det irettesetter meg dersom jeg tar feil.

Jeg leser i beskrivelsene av egenskapene til væren, og ser jeg har en del av disse. Jeg leser videre om både tyr og skytte, og ser at jeg også har masse av dem.

Jeg vet ikke om jeg kan sette noen overskrift som "typisk vær" på meg selv....jeg er kanskje mer en "typisk milo", men nå er jo ikke milo en del av den rådende zodiak, så vidt jeg har hørt.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en typisk jomfru :P (vises jo også i avataren min)

Jeg er nokså pirket når det gjelder eget arbeid. En liten perfeksjonist altså *ler*...til tider nokså slitsomt. Vil jo helst bli oppfattet som "perfekt " *ler* og da kan jeg ikke levere dårlig eller halvferdig arbeid .... Kan også være litt pirket med andre men det er helst hvis de ikke gjør sin del eller noe de har sagt de skal gjøre. Jeg er selv pålitelig og forventer og tror at andre er det også - noe som ofte viser seg å ikke stemme ...da kan jeg blir irritert :-? *ler*..

Men til å være jomfru så er jeg ikke så velig ryddig :oops: - pirket ja - men tåler godt å ha ting rundt meg som ikke ligger på sin faste plass :hoho:

Jomfruer kan være nokså krasse med andre i sin kritikk - men jeg liker selv ikke å bli tatt på en krass måte så det gjør jeg da heller ikke med andre. Kunne sikkert tålt bedre negativ kritikk :oops:

Det er vel en svakhet kan man si.......

Dette har blitt sagt om jomfruen:

"Til tider er du meget sky. Dette er kun et skjul for at andre ikke skal merke ditt intense behov for å bli oppfattet som perfekt i alle detaljer. Denne ascendanten vitner også om en fornuftbetont, flittig og ordentlig grunninnstilling til omgivelsene............"

Spennende med stjernettegn i grunnen ........

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:Sett det dere programmet på tv med han dere skeptikeren som gorde et forsøk blandt en klasse studenter og han gav dem et individuelt spesialhoroskop til alle samen?Å alle sammen var såååå lykelige fordi det stemte jo.Så hadde han gitt alle samen det same horoskop?Er det faentameg ikke på tide å stikke fingeren i jorden å ta disse folk i deres svindel ov gripen etter dine penger(offer almisser avlat you mame it). :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:Sett det dere programmet på tv med han dere skeptikeren som gorde et forsøk blandt en klasse studenter og han gav dem et individuelt spesialhoroskop til alle samen?Å alle sammen var såååå lykelige fordi det stemte jo.Så hadde han gitt alle samen det same horoskop?Er det faentameg ikke på tide å stikke fingeren i jorden å ta disse folk i deres svindel ov gripen etter dine penger(offer almisser avlat you mame it). :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :-?  :-?  :-?  :-?  :-?  :-?  :-?  :-?  :-?  :-?

Ja dette var jo informativt :roll:

Til saken :

Jeg er født i Tyrens tegn og det stemmer godt med min personlighet såvidt jeg vet. Er i hvertfall sta og blir fort sinna. Er på den andre siden svært følsom og ellers blid og humoristisk. Er også glad i pene ting, som kunst, interiør, design, etc. Estetikk betyr mye for meg. Men ikke alt - heldigvis.....

Hvilket tegn er du født i da knut ???? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

well slænger mig på her jeg er vædder, en vaske æget en har kun et andet stjernetegn til som har indflydelse i mit horoskop og det er jomfruen har båden sol og måne i vædder så mere ægete vædder er næppe mulig at være, folk med kundskab inden astrologi behøver næsten kun at se på mig så kan de sige hva tegn jeg er ( he he lidt skummelt entligt)

ser her at mange siger de er typiske dit eller dat, dette er entligt vanskeligt at sige hvis man ikke har fået lagt et personlig horoskop der får man sin rigtig karrekter, det er yders sjældent at man kun har indflydelse af et tegn men ofte af mange tegn så man er en blanding af som f.eks man kan være indelukkete og lidt sky som er svært kendetegn på krebs da de følger måne dermed vand flod/ebbe så kan man være super leder og styre godt som er et kende tegn hos vædderen..

svært mange tænker stjernetegn og horoskop med al det tyll som står i aviser og ugeblade, men det er faktisk en lang lære prosess som tager sin tid at komme ind i, når det skal gøres professornelt..

forsat fin jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KATTAstrofe

Føler meg ikke som en typisk steinbukk, de er ofte karakterisert som tunge og trauste, og det er ikke typisk meg. Har en del skorpion og vannmann i horoskopet mitt, og det passer mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det behøver du ikke entlig at være det er jo ikke sikkert at vædder er særlig stærk i dit tilfelde :D det er ikke så enkelt som jeg har skrevet flere steder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...