Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du født i?

Babyface

Hvilket stjernetegn er du født i?  

1 stemme

1. 1. Hvilket stjernetegn er du født i?

• Tyren
      24
    • Vannmannen
      42
    • Jomfruen
      27
    • Løven
      54
    • Tvillingene
      37
    • Krepsen
      26
    • Væren
      23
    • Fiskene
      24
    • Steinbukken
      24
    • Skytten
      19
    • Skorpionen
      24
    • Vekten
      23

Anbefalte innlegg

Fiske-jente her!

Passer godt fordi jeg er glad i vann, men ellers må jeg innrømme at jeg ikke aner hva som kjennetegner en fisk. Er forresten født siste dagen i tegnet, slik at jeg i noen horoskoper faktisk er .... (hva er det egentlig som kommer etter fiskene?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda vi leser alle stjernetegn og riktig nok vi kan alle identifisere oss i det som blir sagt eller skrevet.Tror vi og vi vil tro det mer en noe annet i hele vide verden!Jeg skal gi deg horoskop så du er helt het i hodet for det er et personlig horoskop med en lysende fremtid men dog av og til med en bitteliten bagatell,snakker om one sise fits for all å så biter vi på denne dritte fordi vi vil så gerne og inderlig tro på en bedre fremtid.At det går an å være så lettlurt og apåtil i ettertid etter å bli rundlurt og en del fattigere av smarte såkalte spåmenn kvalifiserer til et nytt mesterskap.Herregud jorden er jo flat det vet jo alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte! :D

Har vel en del trekk som det synes godt hva jeg er, ja...

(-rent bortsett fra hestehovene og buen... :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Jeg er løve jeg. Men typsik? Vet ikke. Hva kjennetegner en løve da? ("strålende midtpunkt, sjef og selvsikker" er ord jeg hsuker fra horoskoper, stemmer dette? (det stemmer ikke om meg, med selvtillit under null ialle fall..... eller, nei, svakt positiv de siste årene.. men..)

Jeg vet ikke om jeg er typsik, da jeg altså ikke vet noe om løven, egentlig, og lite om meg selv også. Men løve, det er jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er LØVINNE og kjenner meg godt igjen når d gjelder FORFENGELIGHET, men også på d å ha et stort og varmt hjerte for sine undersåtter ... :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er veldig mange løvinner her inne! Er selv løvinne jeg, og- som sååå mange andre sier- "det er typisk meg", men det er jo faktiskt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vannmann her!

Om jeg er en typisk vannmann kan jeg ikke svare på. Jeg vet nemlig ikke hva som er en typisk vannmann.

Jeg kan nemlig ingenting om stjernetegn. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan

Jeg er

FISK...

Ganske typisk en fisk også tror jeg, men er det noen som kan regne Accedanten her, så tar jeg gjerne imot hjelp.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...