Gjest Mayamor Skrevet 1. november 2007 #961 Skrevet 1. november 2007 Gode Kipa, som kommer innom og klemmer meg og minner meg om dagboken her... Har det ganske på samme måte når det gjelder dagbokskriving; det går i rykk og napp, men jeg håper inderlig at du (som meg...) fortsetter med dagbok her inne. Håper han farfaren tar seg sammen med den forskjellsbehandlingen, klart en stor gutt som nærmer seg 4 år skjønner det...
Siam Skrevet 1. november 2007 #962 Skrevet 1. november 2007 Jeg hadde omgangssyken i går. Men var nok ikke så hardt angrepet som mannen din. I dag er jeg frisk igjen. Får håpe dere slipper unna. Håper du får en fin fredag.
Furstina Skrevet 2. november 2007 #963 Skrevet 2. november 2007 Uff så trist med sjukdom. Krya på mannen och se till att ni andra inte blir sjuka!
Kipa Skrevet 5. november 2007 Forfatter #964 Skrevet 5. november 2007 Mannen på jobb første dag i dag, det tok jammen lang tid å bli frisk- han er dessuten litt redusert enda. I natt like før ett kom Lukas inn til oss, og han kasta opp i hele senga..Han og mannen la seg på gjesterommet, jeg skifta sengetøy og la meg på soverommet igjen, Helena sover jo der. Lukas er jammen like dårlig på å være syk som mannen! Han er ikke syk sier han, han vil ha blåbærkjeks og saft og han vil ikke se tv, hvile eller noe som helst, som han sier...Men han har ikke kasta opp siden i natt, så han har fått svak saft ( leste faktisk at man kan gi det, ikke bare vann i hvertfall.) Men han vil jo pokker'n meg ikke drikke heller. Totalt i vranglås den gutten i dag! I dag er bhg dag, så nå blir det bare 2 dager denne uka. Med halv plass er det synd å miste dager...han har dessuten hatt litt fri også utenom. Lurer litt på å kjøpe en ekstra dag de ukene han har 2 dager bare...lurelurelure..
Kipa Skrevet 5. november 2007 Forfatter #965 Skrevet 5. november 2007 Helena har det jo hun også. Hun har kasta opp litt her og der i flere dager, 3 ganger i dag. Men almenntilstanden er topp, utrolig nok.. ;-)Når det er så lite, en dam med oppkast på gulvet liksom tenker man ikke så mye på det..Ludde kasta opp i går og. Dvs bare meg igjen, og jeg skal i 40 årslag på fredag som jeg gleder meg til. Blir så sint om jeg er syk da..
Siam Skrevet 5. november 2007 #966 Skrevet 5. november 2007 Håper du ikke blir syk, da. Jeg smittet mamma'n min...
Furstina Skrevet 6. november 2007 #967 Skrevet 6. november 2007 Uff så trist. Hoppas alla blir bättre snart och att du klarar dig från omgångsjukan
Kipa Skrevet 13. november 2007 Forfatter #968 Skrevet 13. november 2007 Sitter her med vått hår etter en dusj, ikke særlig klokt å legge seg med vått hår..ikke om jeg skla se nogenlunde ut ved levering i bhg i morgen..så da kan jeg jo sløve litt her..Har sovet 2,5 time på dagen når Helena sov. Helena er nå blitt 8 mnd, fredag 9. nov. Hun STÅR i senga, holder seg fast i kanten er helt gal! Hun sitter helst på kne..! og leker med noe i en stor lekekurv, hun prater og prater, tuller masse og elsker at vi danser- skikkelig rocker med henne i armene! - gal jente! :rødme:
Gjest Mayamor Skrevet 14. november 2007 #969 Skrevet 14. november 2007 :rødme: 8 måneder gammel sjarmørjente. Herlighet hvor fort tiden går... Min søster hadde 50% plass til gutten sin på 4 år. Men hun syntes det ble lite med 2 dager i barnehagen den ene uken, så hun fikk utvidet plassen til 3 dager hver uke. Både hun og gutten er storfornøyd. Ser at Andreas trives MYE bedre i barnehagen etter han begyndte på hel plass. Men vi tar jo han en del fri; så det beste hadde vært at vi kunne levere og hente som vi ville. Men anntar barnehagen ikke kunne hatt det slik med alle barna... Kom du deg i 40 års laget i helgen da?
Kipa Skrevet 14. november 2007 Forfatter #970 Skrevet 14. november 2007 Det har jeg jo glemt å skrive, ble kort oppdatering i går..Facebook lokka.. ;-) Jeg hadde det SÅ moro i 40 årslag!! Fikk virkelig festa fra meg, kosa meg, skravle, tulla og ikke minst dansa! Det var 7-8 til fra jobben, var en kollega som fylte år. Mne jeg ble så godt kjent med vennene hennes og hadde det mest moro med dem! og de små kjekke gutta på kjøkkenet. herregud må nå alltid flørte samme hva jeg.. Lukas går nå 3 dager i bhg hver uke, har kjøpt 3 eksta dager fram til jul så nå er alle fornøyde. Full plass hadde blitt for kronglete med kjøring og henting... Fikk akkurat tlf fra bhg..Lukas har blitt biti gjennom klær og alt, og de lurte om han hadde fått stivkrampa.. stakkars vennen min!! Er vel over og ok nå, men ikke moro med sånne telefoner..
Gjest Mayamor Skrevet 15. november 2007 #971 Skrevet 15. november 2007 Stakkars lille Lukas. Andreas ble også bitt flere ganger av en på 2 år i barnehagen: Andreas kunne sitte helt fint på gulvet og leke med biler, i sandkassen og lage "kake" el - så kom bare han gutten og beit. Det var ikke bare Andreas som fikk unngjelde; men barn som satt i ro... Håper det ordner seg - det har det gjort her heldigvis.
Kipa Skrevet 16. november 2007 Forfatter #972 Skrevet 16. november 2007 Gikk bra med bittet..han ville vise det når han kom hjem men etterpå var det glemt, sånt skjer jo.. Forrige natta hadde Lukas feber igjen, så i går var han hjemme fra bhg. I dag er han velidg forkjøla og stemmen er nesten borte, men har fri uansett i dag. mannen er på noe fagdag greier som avluttes ved midnatt...hø..så det er meg og barna og hunden hjemme i dag. Iskaldt, så litt usikke rpå åssen det blir med turgåing siden Lukas er litt pjusk.. Har planer om en tur og få unna noen julegaver, må uansett kjøpe bursdagsgave i en lekebutikk, drar på Ekstra leker og tenkte da kjøper jeg julegavene til barna vi skal gi til- utenom våre da.. Helena dubber, Lukas ser på tv.. Vi sløver litt før vi gjør noe som helst fornuftig! :kaffe: Helena står overalt nå, så fort hun har mulighet er det først opp på knærne så opp på føttene og står og står og skyver på ting..her må det følges med. ..og kameraet må stadig lades!
Furstina Skrevet 18. november 2007 #973 Skrevet 18. november 2007 Visst är det härligt att se hur de utveklas och växer hela tiden. Jag tycker det är så fascinerande att se hur drivkraften finns där att komma vidare.
Kipa Skrevet 20. november 2007 Forfatter #975 Skrevet 20. november 2007 (endret) http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20...T&nocache=1 Her er det meningen at jeg skal komme tilbake å jobbe 2.januar... :-( Endret 20. november 2007 av Kipa
Hermione Skrevet 23. november 2007 #976 Skrevet 23. november 2007 Huff då... Er det på den avdelinga som skal flyttast du jobbar på eller er det i Foss barnehage?
Kipa Skrevet 23. november 2007 Forfatter #977 Skrevet 23. november 2007 den de vil legge ned.. der jobber jeg..
Gjest Mayamor Skrevet 23. november 2007 #978 Skrevet 23. november 2007 Nei, så urettferdig at det skal gå utover barnehagetilbudet. Og for dere som jobber sammen. Håper det ordner seg.
Kipa Skrevet 24. november 2007 Forfatter #979 Skrevet 24. november 2007 (endret) ja, det er kjipt, men jeg har noe på gang..sier ikke mer før jeg vet mer.. 19.desember får vi vite om de legger ned den avdelingen jeg jobber, for en julegave sier jeg bare. Synes de kunne vært litt mer empatiske og valgt en dag lenger unna jul, eller etter jul. mange får ødelagt julen pga det her. Jeg jobber med ei som har vært der i 20 år, hun kommer ikke til å takle det bra. jeg har derimot andre planer- finner meg ikke i den uvissheten som hersker der lenger- så jeg sjekker stillingsannonsene nøye om dagen! --------------------------- Helena krabber!! :rødme: Endret 24. november 2007 av Kipa
Fibonacci Skrevet 24. november 2007 #980 Skrevet 24. november 2007 Kjedelig om barnehagen blir lagt ned.. Så koselig å lese om Helena, som har blitt så stooor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå