Jinx Skrevet 3. november 2009 #1061 Del Skrevet 3. november 2009 Hva i all verden!? Ja, jeg har ikke ord. Fy f... Så utrolig trist Kipa, jeg føler virkelig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 4. november 2009 #1062 Del Skrevet 4. november 2009 Åh Kipa, jag har sett att du inte haft det bra och jag har undrat... men inte vågat fråga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 12. november 2009 #1063 Del Skrevet 12. november 2009 Nei nei nei!!! :-( Å dette var GRUSOMT å høre!!! Har ikke ORD!....................... Jeg fikk klump i halsen av å lese dette... Uff ta vare på deg selv Kipa og vit vi alltid er her (selv om det ikke en en stor trøst...) :-( Dette var skikkelig TRIST! .................en dag kommer du styrket ut av dette.. heldigvis leger tiden alle sår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. november 2009 #1064 Del Skrevet 12. november 2009 Å nei?? Mange gode klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. november 2009 #1065 Del Skrevet 12. november 2009 Så dumt å høre!! Mange klemmer til deg. Bra du har venner rundt deg som tar vare på deg! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. november 2009 Forfatter #1066 Del Skrevet 12. november 2009 takk for det, søte KG- jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 12. november 2009 #1067 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg så en kommentar fra deg i en annen bok og tenkte jeg måtte innom en tur! Og jeg ser du har det tøft for tiden! Dette er ingen lett situasjon å være i og det er ekstra tøft når du har de små barna dine! Håper du kommer deg igjennom dette fort! Du er i tankene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 13. november 2009 #1068 Del Skrevet 13. november 2009 Ufattelig trist lesing dette. Mange klemmer fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. november 2009 #1069 Del Skrevet 15. november 2009 Så utrolig trist Kipa. Jeg har også skjønt at det var noe, men ikke turt å spørre. Ta god vare på deg selv midt i dette, og bruk vennene dine for det de er verdt!!! Alltid godt som venn å føle at man kan hjelpe, det må du huske på! Ikke vær redd for å spørre om hjelp! Tenker på deg og barna Mange gode klemmer sendes din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1070 Del Skrevet 16. november 2009 takk igjen , for søte ord og klemmer! Livet går jo videre... i dag er en god dag, har ikke sett barna siden fredag.. og når jeg henta i bhg'en i dag var det en gutt som løp til porten og kom mot meg, Lukas var så glad og koste masse! <3 Helena også var så glad!! Vi har bare kost oss i ettermiddag, pusla og bygd lego og dansa masse ;-) Dene dama var på by'n på lørdag men det ble dårlig m rocking... pang sa det så var jeg dritings... ikke helt på topp for å drikke enda antakelig men det var moro til lyset gikk :gjeiper: -og jeg hadde godt av det.. hadde jeg bare stoppa i tide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1071 Del Skrevet 21. november 2009 en kveld med masse tårer. Hatt det fint en tid nå, og plutselig uten noe forvarsel ble alt mørkt igjen i dag.. ikke jeg vet jeg hvorfor.. men har vært langt nede i kveld.. fortsatt lei meg og kjenner meg utrolig sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1072 Del Skrevet 22. november 2009 mekling i morgen.. starten på slutten eller noe.. ikke hyggelig i hvertfall..jeg er sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 22. november 2009 #1073 Del Skrevet 22. november 2009 Lycka till i morgon. Jag förstår om du gruar dig, men när det nu blivit som det blev, hoppas jag på en bra och sansad mekling att det kan bli en bra start på slutet i alla fall. Och så att du kan komma dig vidare i små små steg. Svårt att säga något vettigt till allt sammans men jag tänker på dig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 22. november 2009 #1074 Del Skrevet 22. november 2009 dagboka di kom opp på forsida, og jeg ble sittende å bla litt, lest litt her og der fra side en og fram til hit. Og det skjærer meg i hjertet å lese om hvordan ståa er nå. Kan ikke gjøre noe annet enn å gi deg en og ønske deg lykke til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1075 Del Skrevet 25. november 2009 takk igjen for klemmer og hilsener!! skal til legen nå. Har blitt anmoda av styre rom å komme tilbake fullt, kjenner at det føles håpløst.. håper jeg kan få jobbe 80 % og være sykem en dag i uka... trenger det. Får stidig nye trøkker i trynet!! Meklingen gikk dritt, nå er helvete starta... vi klarte kun å bli enige om julen på de 70 minuttene vi faktisk fikk være der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. november 2009 #1076 Del Skrevet 25. november 2009 Åh så surt att meklingen inte gick bra Jag har tänkt på dig och försökt föreställa mig vad du går igenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1077 Del Skrevet 25. november 2009 legen min ville jeg skulle fortsette i 40 % sykem, og hun er som hun sa ikke ei som er slepphendt m sykemeldinger. Vi ble enige om 20 %, så jeg får en dag.. hun trodde ellers jeg ville gå på en smell i løpet av kort tid.. takk for forståelsesfulle leger!! Nå gjenstår det å si dette til styrer i morgen, gleder meg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1078 Del Skrevet 2. desember 2009 har fått meg advokat, byens beste.. og skal dit NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. desember 2009 #1079 Del Skrevet 3. desember 2009 Så leit å lese at meklingen gikk dårlig Godt du har fått deg en god avokat, håper virkelig det går bedre fremover! Tenker på deg, mye oftere enn jeg er inne her og legger igjen spor Stå på, du er ei flott dame!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 10. desember 2009 #1080 Del Skrevet 10. desember 2009 MASSE MASSE lykke til!!! Åååå dette må være utrolig TØFT! Jeg håper det går din vei & vit at det er et lys i tunnelen selv om det nå er mange vonde stunder... God ... Tenker på deg.... :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå