Gå til innhold

jekart`s bryllupsdagbok

F&b

Anbefalte innlegg

Hei Bare Bea :)

Så koselig at du stakk innom :klem:

Jo det har vært mye tull, og noen kilo ned i vekt dette her, men som du også sa så endte det godt å vi er virkelig lykkelige :sjarmor:

Det verste nå ettertid må være at konen til hans forlover stilte opp i hvit lang kjole og hvitt hodeplagg :frustrert:

Det er kommer jeg nok aldri over tror jeg :tristbla:

bortsett fra det så bare koser vi oss og nyter livet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi... dette var jammen et bryllup det ikke skulle være lett å få i havn!! Er så kjempeglad på deres vegne at det gikk så bra som det gjorde på selve dagen, men fytti grisen dere kunne vært spart for mange sorger hvis de folkene kunne skjerpe seg.

Men gift ble dere jo, og dere var utrolig flotte begge to! FOR et slep du hadde på kjolen da! Urolig stilig på det bildet der det ligger ut over trappen. Veldig señorita. :)

Kos dere videre som nygifte!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så utrolig mye! Du var kjempe nydelig! Jeg har leste boka di og er mektig imponert! Da er det bare å nyte tiden som nygifte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele dagboken din, og må gi deg stor honnør for at du beholdt roen på den måten du har gjort. Jeg tror at jeg hadde blitt gal av mindre! Bildene var forresten kjempefine. Bra det endte noelunde bra likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så utrolig mye! Du var kjempe nydelig! Jeg har leste boka di og er mektig imponert! Da er det bare å nyte tiden som nygifte  :)

Nå har jeg lest hele dagboken din, og må gi deg stor honnør for at du beholdt roen på den måten du har gjort. Jeg tror at jeg hadde blitt gal av mindre! Bildene var forresten kjempefine. Bra det endte noelunde bra likevel!

tusen takk! :klem:

Jeg forflytter meg nå fra bryllupsdagbok til vanlig dagbok ;)

Ingen flere bryllup å planlegge jeg nå :ler:

Men jeg håper jeg ikke mister kontakten med alle dere her inne for det :sjenert:

Og jeg kommer stadig innom bøkene deres og ser hvordan det går :)

så da sier jeg hadet til denne dagboken og starter på neste kapittel som nygift og lykkelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratuleres så mye som nygifte Jekart!!! :hjerter_rundt:

Dagen hørtes fantastisk ut og der var utrolig nydelige!!! :nikker:

Bare synd at dere endte opp med de luringene der :forvirret:

Men nå er det heldigvis over og dere har ihvertfall mange gode minner fra den store dagen :hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ikke sikkert du sjekker innom her lengre- men jeg prøvde å gå inn på dagboken din, men den funker ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å sliter her vi....neimen ikke lett å finne det perfekte bilde til takkekort :tristbla:

har 300 bilder å velge mellom..men det er så mange som vi synes er fine!

ellers så er nygift tilværelsen ganske morsom :) det ramler inn pressanger nesten hver dag... hadde aldri trodd at det skulle bli så mange siden vi giftet oss i utlandet ;)

bortsett fra det så er vi så forelsket om dagen :sjarmor: at selv å pusse opp rom er en sann glede :ler:

vi nyter det så lenge det er mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! :vinke:

Så fint at du kom tilbake til denne dagboken! *fornøyd*

Søtt at dere er så nyforelskede!! Hihi ... Håper det varer lenge, lenge, lenge!! :hjerter:

Du har skiftet nick, ser jeg. Hva står "f&b" for da? *nysgjerrig som vanlig* :sjarmor:

Forstår godt det ikke er lett å velge ett bilde ut fra 300 bilder fra bryllupet! Håper dere finner et dere blir fornøyd med nå da :)

Ha en fin dag, og nyt å være nygifte! ;):klem:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å sliter her vi....neimen ikke lett å finne det perfekte bilde til takkekort :tristbla:

har 300 bilder å velge mellom..men det er så mange som vi synes er fine!

ellers så er nygift tilværelsen ganske morsom  :) det ramler inn pressanger nesten hver dag... hadde aldri trodd at det skulle bli så mange siden vi giftet oss i utlandet ;)

bortsett fra det så er vi så forelsket om dagen :sjarmor: at selv å pusse opp rom er en sann glede :ler:

vi nyter det så lenge det er mulig!

så fint å høre at dere nyter livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Teria :) hyggelig å få mld her igjen!

F&b står for noe helt enkelt hehe... foreldre & barn. satt her og ville ha noe annet men klarte ikke å komme på noe som helst :forvirret: så plutselig bladet som lå foran mag og tenkte at foreldre er vi og barn har vi... så hvorfor ikke... :) litt teit men men...

ellers så har vi klart å velge ett bilde vi er fornøyd med begge to, så nå er det ikke lenge før de flyr ut av huset... :sjarmor:

ellers så er vi like lykkelige og jeg er utrolig stolt av meg selv... er nettopp ferdig med rommet til dattera mi, og det ble skikkelig kreativt. og hun er strålende fornøyd med sin egen lille "hage! på rommet.

Har nok sett for mye på elstrem oppussing ;)

så er det bare å tenke ut neste prosjekt :ler: mye negativt på jobb om dagen, så det er deilig å kunne sitte med min kjære og planlegge sånne ting og tenke på noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teit, nei? Synes det var et smart nick jeg:)

Jøss, flink du er som pusser opp rommet til dattera! Det er slike som dere som tar ifra oss (interiørkonsulenter) jobbene!! :ironi:

Det er morsomt og pusse opp, og det gjør ingenting med en overdose "ekstrem oppussing" ;)

Bra dere fant et bilde dere var fornøyd med! Er det mulighet for at du legger det ut her, eller? ;) *nysgjerrig*

Kjedelig at det er så mye negativt på jobben da ... Håper det løser seg, slikt går jo utover både humøret og helsa

Dere høres så søte og nygifte ut, så! ;)

Ha en kjempekoselig kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...