Gå til innhold

jekart`s bryllupsdagbok


F&b

Anbefalte innlegg

Her går det unna ;)

Jeg er imponert over de som skal gifte seg her hjemme!!!  :klappe:

Jeg synes jeg har mye å gjøre og huske om dagen, men vet at dere har 3 ganger så mye! :)

Er ikke bare, bare å gifte seg i utlandet heller.... Har fått med meg dine frustrasjoner over "fikserne" i Spania, og kan ikke være bare enkelt å overlate ting til andre langt der borte. Syns det er kjipt nok å være 2 timer unna bryllupsstedet vårt jeg. Kan liksom ikke bare reise og fikse småting når det passer, men må planlegge litt ekstra. Er imponert over deg, jeg!!! :)

Håper ting ordner seg for dere, og som regel har disse spanjolene kontrollen, slev om alt er mañana, mañana :klem: Dere har vl også litt tid fra dere kommer ned og til bryllupet skal være, så da får dere dra de i ørene om det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens gleder og frustrasjoner :)

+ en liten huskeliste :)

Skulle egentlig vært i seng nå ( tidlig på jobb i morgen :tristbla: )

Men dette hodet stopper jo aldri :overrasket:

2 av venneparene som skal være med nedover reiser på ferie i morgen så mye innformasjon som må ut og ting som må på plass nå før de drar :klø:

Ungene våre skal være med det ene venneparet på tur en uke når vi drar og litt som må pakkes til den turen :roll: + at jeg må pakke kofferten som de skal ha med til Spania så de får med seg den også ;)

Skjønner ikke hvor jeg skal få alle klærne fra

:ler:

reiser på campingen i morgen ( gleder meg ) Må huske på å få med redningsvester til ungene hjem, siden de skal kjøre masse båt mens vi er på kjærlighetsferie :hjerter:

Må huske på å få sendt mail til de vi har leid villa av å høre om de har

reise seng og barne stol.

Neste uke blir pyton... enda mer å huske på :sjokkert:

Men... jeg ei arbeidskolega har fått tak i ei som kan sy slipset til sønnen vår så da er det en ting som er ute av verden :klappe: DEILIG MED ALT SOM ER UNNAGJORT!!! :)

Så dette går bra ;) Kan slappe av når vi kommer nedover å har fått dratt denne damen litt i ørene

:hoho::hoho:

Eneste som er synd er at jeg ikke får kost meg med forventningen når jeg ikke har fått alt på plass i Spania. :forvirret:

Men nå er min frustrasjon ute og gleden over dette slipset på plass så da kan jeg si :sove: Og ønske alle en riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du sier du er imponert over oss som gifter oss her hjemme... sier det igjen jeg, det du gjør syntes jeg er veldig imponerende!! Mange :klappe::klappe::klappe: til deg :klem:

:hoppe::hoppe: for slipset til din sønn!

Også henger jeg meg på miss77 sin dra de spanjolene i ørene, hardt og lenge også om det trengs. Og hvis ikke det hjelper, så har jeg lært noen ikke fullt så hyggelige gloser på spansk, som du kan få av meg :ler: Krysser fingrene for deg og håper du får gjort alt du skal og at alt ordner seg, før dere drar. Noe det helt sikkert gjør ;)

Nyt campinglivet og ha en strålende helg :briller2::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp ;)

Tilbake fra camping livet :tristbla:

Det var utrolig deilig å kunne slippe unna alle tankene ett lite øyeblikk ;)

synd at helgen gikk så fort :)

Tusen takk for mange varm ord :) Det varmer å få litt støtte!!!

Noen gloser kunne kanskje komme greit med milla27 :sjarmor:

Og afr0dite jeg er her 1 uke til :)

Så mer frustrasjon og gleder kommer :ler:

Godt å vite at noen vil høre om mitt også ;)

kommer tilbake med mer :)

Ha en fin :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med en flott camping-helg da :klem:

Enig i at helga har vært altfor kort ;) Skulle gjerne hatt ett par dager ekstra fri!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig :)

Noen ekstra fri dager gjør aldri vondt ;)

Nå har jeg bare 3 arbeidsdager igjen :klappe:

Fått fri på fredag, har vist krav på en fridag før bryllupet og siden jeg går i ferie da så fikk jeg det selv om det forsatt er noen dager igjen til vi gifter oss ;)

I morgen er det en uke til vi er i Spania- full nedtelling :hoppe::hoppe::hoppe:

Har vært på shopping i dag... fikk selvfølgelig ikke shoppet det jeg skulle typisk!!

Skal hente kjolen i morgen blir spennende å se om hun har fått sydd den riktig :ler:

Forsatt ikke hørt noe fra spania :frustrert: helt utrolig hvor trege folk kan være altså :forvirra: får prøve å purre litt til... ;)

men jeg gjør som dere å

:hoppe::hoppe::hoppe:

så blir alt så bra så :)

Ikke hørt noe fra presten heller etter at vi sendte en mail om bekreftelse på at i hverfall det var i orden :frustrert:

men jeg :hoppe::hoppe: litt der også så kanskje jeg får :sove: denne natten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove godt, Jekart! Det hjelper å hoppe litt ;)

Så på film fra bryllup i Spania i helga, og det så fantastisk ut! Gled dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hentet kjolen :klappe::hoppe::hjerter:

Den sitter som ett skudd!!!! Hadde nesten ikke lyst til å ta den av igjen :)

miss77 :) skal prøve å glede meg når jeg får ett svar fra Spania :klem:

Ellers ikke skjedd noe spannende... det eneste som skjer ar at hodet er et eneste stort rot og mye jeg føler ikke er på plass...

minus en ting da... ringene har kommet skal hente dem i morgen- gleder meg :sjarmor:

og så er det deilig å sitte litt innpå her da å roe hodet litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se mye :hoppe::hoppe: Det hjelper på det meste ja :) Så deilig med en ekstra fridag, kommer nok godt med den ;)

:hoppe::hoppe: for en uke igjen til avreise!

:hoppe::hoppe: for kjolehenting i dag... var alt som det skulle med kjolen?

:hoppe::hoppe: litt oppå trege-tulle-folkene fra spania og :fy_fy::fy_fy: litt! :-D

også :hoppe::hoppe: jeg litt til slutt for at presten skal forte seg litt :)

Trodde du jeg var ferdig med å hoppe nå du kanskje...? Å neida, må jo :hoppe::hoppe: deg i seng og i drømmeland, sov godt! :klem::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: så gøy med såmye hopping :ler:

God terapi dette her ja :klappe:

Ja alt var som det skulle med kjolen, den er så fiiiiiin ;)

Synd vi ikke får brukt den mer enn vi gjør!!!

Da :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: jeg deg også i seng jeg og håper du får en riktig god natt

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med kjole :hoppe: Bra den satt som den skulle! Min store skrekk er at hun som skal ha kjolen min til lørdag ødelegger den, også står jeg der uten :tristbla:

På tide å køye her også. NATTA :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at det går bra!!!!

Jeg skal krysse fingrene for at den ikke blir ødelagt og at du får den beste dagen i livet ditt :klem:

Jeg kjøpte gudsjelov min (på salg :) ) Men kjenner mange som har leid kjoler og aldri hørt om at de har fått sin ødelagt! ;)

Så det ordner seg!!!!!!!! :hoppe:

Ha en riktig god :sove: og drøm søtt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: FOR KJOLEN!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Jippi!! Jeg drar jo også om en uke, så da blir vi her like lenge!! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: FOR KJOLEN!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Jippi!! Jeg drar jo også om en uke, så da blir vi her like lenge!! :rosasmil:

Så bra :) Deilig å ha noe å se frem mot ;)

I dag har vært en forferdelig dag :frustrert:

Fikk mail fra sekretæren i Spania hvor hun skriver at hun ikke lenger jobber for denne damen vår lenger, hun hadde ikke kunnet sakt noe før for det var ikke offisielt før nå :frustrert: Men at det hadde vært sånn en stund.

Det vil si at hun har lurt oss lenge :frustrert: Men nå skjønner jeg hvorfor vi aldri har fått svar på det vi lurer på!

Så jeg fikk meg en skikkelig en på tryne føltes det som. Har ikke skjønt før nå hvorfor det har vært så vannskelig for denne sekretæren å få tak i mappa vår. Tror ikke hun har giddi å brydd seg

:kjempesinna:

Så jeg prøvde å ringe vår dame på mob- ingen svar.

Prøvde på hustlf og fikk tak i mannen hennes. Og dere kan tro han ble sjokkert... :ler: Ei helt ukjent dame som ringer å bare gråter...

Fikk forklart meg da innimellom hikstene at vi ikke hadde hørt noe på flere mnd og at jeg bare trengte å få bekreftelse på alt sammen. Jeg tror jeg sa unnskyld 4 ganger for at jeg bare gråt og sa at han pratet med en VELDIG frustrert bride too bee

Han lovet meg å snakke med henne når hun kom hjem og at jeg bare skulle ta det med ro - lett......NEI

Så nå har jeg vært lei meg, frustrert, sinna osv.

Så vi tenkte at vi skulle hente ringene, hadde vært koselig med noe vakkert...

Jommen sa jeg smør..........

Tror dere ikke damen hadde skrevet på feil karat på diamantene da...

Måtte bruke LUPE for å se at det var tre stk der :frustrert:

Men ok vi dør ikke av dette :ler:

Har fått vasket underskjørtet nå- deilig ble ikke så stivt lenger :ler:

Har fått pakket litt til og talen til min kjære er ferdig :klappe:

Så da skal jeg prøve å få litt søvn i natt og håpe på en bedre dag i morgen ;)

:hoppe::hoppe: jeg meg ut av all elendigheten og gir alle en varm :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem:

:frustrert: for håpløs service fra spanjolene. Håper virkelig denne mannen fillerister kjerringa si!!!!!!

Må si du takler det utrolig godt :klem:

Det viktigste er nå tross alt at dere blir godt gift, og om alt skulle skjære seg så finnes det heldigvis noen serviceinnstilte spanjoler som sikkert kan fikse og ordne litt for dere på kort tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem:  :klem:

:frustrert: for håpløs service fra spanjolene. Håper virkelig denne mannen fillerister kjerringa si!!!!!!

Må si du takler det utrolig godt  :klem:

Det viktigste er nå tross alt at dere blir godt gift, og om alt skulle skjære seg så finnes det heldigvis noen serviceinnstilte spanjoler som sikkert kan fikse og ordne litt for dere på kort tid!

Jo det gjør det vet du :) søstra til ei venninde bor der nede så det hjelper jo bare presten faktisk er bestilt så :forvirret:

Ikke hørt noe fra han heller :frustrert:

Men du skal se at det blir sikkert en helt fantastisk dag til slutt.

Man blir bare så frustrert når det står på som verst :ler:

Prøver nå å tenke på at uansett så skal jeg og min kjære leie motorsykkel og nyte hverandre den gleden kan de ikke ta fra oss :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove godt du også :klem:

Jeg later som jeg har ferie, og drøyer'n litt til. Ikke rart jeg er stuptrøtt om mårran :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi noen :klem::klem: og håper denne dagen blir litt bedre enn den i går. :frustrert: for en tullekjærring!! :frustrert::klaske::klaske: henne litt i hodet og kanskje en liten :murvegg: sånn også :sjarmor::ler:

Må virkelig si at jeg syntes du takler det helt fantastisk :klappe::klappe:

Hmm.. må jo :hoppe: litt også....

:hoppe::hoppe::hoppe: for at dere får en fantastisk reise og at alt ordner seg for dere :hoppe::hoppe::hoppe:

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...