Gå til innhold

jekart`s bryllupsdagbok


F&b

Anbefalte innlegg

Hørt noe mere fra dette umulige kvinnfolket i Spania?!?!?

Skaldere bruke presten i sjømannskirka. Han var ihvertfall veldig OK og holdt en fin og personlig seremoni for venninna mi. Ganske morsom var han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt noe mere fra dette umulige kvinnfolket i Spania?!?!?

Skaldere bruke presten i sjømannskirka. Han var ihvertfall veldig OK og holdt en fin og personlig seremoni for venninna mi. Ganske morsom var han også.

guri malla så mye tullball!!

stor  :klem:  til deg!!

si i fra når du hører noe mer fra spania

Ja skal bruke presten derfra :) godt å høre at det er noe å glede seg til!!

For nå er ting TULL BALL.....

Fikk mail fra fruen i dag...

Men der var det mye som ikke var oppdatert eller stemte :frustrert:

-Feil restaurang,

-Absolutt feil hotell til b-natten, denne lå midt i byen og det vi har "bestilt" skulle være på en øde strand- litt forskjell :forvirret:

-Hun lurte på om vi fortsatt skulle ha egen bil- HALLOOOO- Vi har jo bestilt veteranbil,

-Vi blir ikke gift på klippen som vi har avtalt for ett år siden- var plutselig funnet en sprekk i den gitt... så nå vet vi ikke hvor...

-Drikken under middagen som også var bestilt ser ut til å være glemt litt..

-Middagen var ikke bestemt- Menyønsker : Ingen spesielle . Meny avtales ved ankomst da brudeparet er usikre på hva de ønsker.-vi har fått meny vi!!! Det var bare forretten vi ville forandre...

Og til slutt lurte hun på om vi hadde bekreftet datoen med kirkekontoret- noe hun har sakt for flere mnd siden at hun har ordnet...

Så nå er jeg vel en smule for....., :frustrert: trist og lei meg- trenger ikke mer nå!!!

Hun er heller ikke å få tak i før mandag, men hun har gitt oss nr til sin mann så da er det vel håp!!?

Men på den lyse siden hvor solen alltid skinner så har jeg jo tross alt fått kontakt med henne da. så satser på at det ordner seg selv om det abolutt ikke føler sånn på dette tidspunktet. Min kjære er "nesten" like rolig som alltid i sånne situasjoner- skulle ønske jeg var sånn ;)

Men det er også greit at ikke begge blir gale i hodet av dette :ler:

Bare presten har holdt av datoen så blir vi vel gift vi også, og det er jo det som teller til syvende og sist :sjarmor:

NB/ synd det er lettere å være opptimistisk når man skriver,enn hva som egentlig rører seg i hodet :)

Takk for omtanken marsy og miss77 :klem:

Endret av jekart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a mei...!! Syntes synd på deg som får så mange bekymringer :klem:

:frustrert: for en tulle kjærring, må bare :klaske::klaske: henne ennå litt mer! :sjarmor:

Tror nok grunnen ligger i litt for lite hopping av meg, så nå kommer det ordentlig :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: NÅ blir det orden på sakene! :ler: Ehh, kanskje ikke før dere kommer ned dit da, men alt kommer til å bli så flott og nydelig skal du se ;)

Har du fått ordnet alt du skal her hjemme da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jekart

Tusen takk for hilsinger i dagboka min :) Nå har jeg endelig fått lest i de også ;)

Og jeg må si at bryllup i Spania høres utrolig flott og romantisk ut. Tenkte ofte underveis at vi heller skulle ha gjort det slik vi også, for da kunne vi vært sammen med min spanske familie og fått et nydelig bryllup i varmen :) Men nå ble det ikke så verst det bryllupet vi fikk heller :ler: så jeg angrer alldeles ikke ;)

Men jeg ser du sliter litt med planleggingen. Ikke lett når en har med spanjoler å gjøre :frustrert:

De har en litt for lett holdning til ting ofte. "Mañana, Mañana" er vel en fin måte å beskrive en spanjols holdning til gjøremål på :ler:

Men jeg håper virkelig at det går i orden!!! Men hvilket språk kommuniserer dere med de forskjellige på? På spansk eller engelsk? Spanjoler flestt har elendige engelskkunnskaper :tristbla:

Tror nok dette går i orden og at dere får et flott bryllup :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Endelig fikk jeg besøkt dagboka di!:)

Det er jo bare 4 dager til dere drar nå, så spennende!!! :hoppe: :hoppe:

Bryllupet deres høres bare helt fantastisk ut ... skikkelig drømmebryllup! :hjerter_rundt::hjerter:

Bra at kjolen passet! Tror ikke jeg ville tatt den av meg heller, når jeg først hadde tatt den på meg ... ;)

Kjedelig med kjipe spanjoler som tydeligvis ikke forstår noenting ... men det ordner seg nok! Og som du sier, så er jo det viktigste at dere blir gift!:)

Lykke til framover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for varme ord Teria, @riel og milla27 :)

Men nå er jeg bare :frustrert::kjempesinna::sinna: og bare :grine:

sendte mail til presten for å få bekreftelse,

fikk svar i dag...........

Hun kan ikke se å hA papirene på vårt brullup den 10 august :grine::frustrert:

Hun skulle prate med fruen i morgen.

Vi blir gale gale gale her!!!!!!!!!!!!!

Og vi kommunisere på norsk så det burde ikke være ett problem når dama selv er norsk!!!!!!!!!!!

Hun har bekreftet at dette er bestilt tidliger og vi har blitt enige om klokkeslett..... GAL GAL GAL :grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

Nå skjønner jeg at dere har det ganske jævlig, for å si det rett ut! Men sånne ting har en tendens til å ordne seg! Og det gjør nok dette også!

Men for all del, hyl og skrik, gråt og fortvil, for det har du all rett til!

Men ikke tvil på at du kommer til å stå der som den vakreste kvinnen mannen din noen gang har sett og at dere får hverandre et nydelig sted i Spania den 10. august!

Og dagen kommer til å bli en ekstra stor glede, fordi du trodde en liten stund at den skulle ryke! Men det gjør den ikke!

Det er jeg helt sikker på!

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går ann å være idiot!! Snakker selvsagt om de folkene i Spania ... Herlighet så sint jeg hadde blitt!!! :frustrert::frustrert::frustrert:

Huff, men det ordner seg vet du- de kan da umulig ha rotet bort papirene deres! Dessuten har dere jo snakket med de tidligere- de må de jo huske vel?!

At det går ann å være inkompetent ... Hadde vært bittelitt mer forståelig hvis dere hadde kommunisert på spansk ... men når dere i tillegg kommuniserer på norsk så skjønner jeg virkelig ikke at det går ann!!

stor :klem: til deg iallfall, som er tålmodig og flink! Og husk at det ordner seg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Uff, for et styr!!! Håper det ordner seg til det beste allikevel!!!

Selv om min venninne egentlig skulle gifte seg på samme klippe som deg ?, så endte de opp i noe jeg tror var hagen utenfor sjømannskirken. Så kjempefint ut der ihvertfall, og er evt. et godt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :)

Ja dette er IKKE gøy, men har endelig fått tak i en annen prest som i verste fall hvis ikke det andre gikk, skulle stille opp og lovet oss at GIFT SKULLE VI BLI :klappe:

Ja har vært snakk om den samme palmehaven bak kirken også, så vi får se....

inn i en kirke skal jeg ikke, nå som vi har sett for oss ute-bryllup i 1 år nå ;)

men forsatt er ikke så mye på plass fra "fruen" reiser i morgen natt så dette skal bli spennende ;)

Vi har hus og nå en prest så da er det viktigste i box :sjarmor:

Har bestemt oss for nå å bare glede oss! så tar vi ting som de kommer.

Og "fruen" bør ikke forlange full pris vet jeg (bra slankekur da :sjarmor: )

Nå er sommerfuglene på plass :) barna reiser på sin egen ferie uten oss i morgen :) gruer meg til det :tristbla:

Aldri vært en uke fra hverandre før.. men skal se det er godt for både liten og stor :)

Så jeg :hoppe::hoppe::hoppe: litt sammen med dere jenter som har vært så flinke med mange gode ord og possitiv tenking!!!

Tusen takk :klem:

Er nok innom en tur i morgen kveld, spørs om jeg får sove før vi drar :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, dere reiser jo allerede nå!!!! Spennende! :hoppe::hoppe:

Skjønner at det blir rart å være så lenge borte fra barna, men man trenger litt alenetid også. Nyt det :klem:

Bra at hus og prest er på plass!!! Resten ordner seg helt sikkert!!!!!

Dere må ha MASSE LYKKE TIL PÅ DEN STORE DAGEN!!!!! :bryllup: KAn jo hende dere rusler forbi en internett-café der nede også, slik at vi får en oppdatering?!?! ;)

Nok engang LYKKE TIL :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Huff, håper alt ordner seg for dere! :klem:

Dere skulle forresten heller ha giftet dere i Torrevieja, der har de bryllupsplanleggere og greier. Også er det jo så flott der. :Nikke:

Jeg reiser til Spania 10. august jeg også, men ikke for å gifte meg (dessverre).

Håper dere får en flott tur og et fantastisk bryllup! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, dere reiser jo allerede nå!!!! Spennende! :hoppe:  :hoppe:

Skjønner at det blir rart å være så lenge borte fra barna, men man trenger litt alenetid også. Nyt det :klem:

Bra at hus og prest er på plass!!! Resten ordner seg helt sikkert!!!!!

Dere må ha MASSE LYKKE TIL PÅ DEN STORE DAGEN!!!!!  :bryllup: KAn jo hende dere rusler forbi en internett-café der nede også, slik at vi får en oppdatering?!?! ;)

Nok engang LYKKE TIL :klem:

Åååå!!! GOD TUR OG LYKKE LYKKE LYKKE TIL!!!!!!

  :klem: 

:vinke:

Huff, håper alt ordner seg for dere! :klem:

Dere skulle forresten heller ha giftet dere i Torrevieja, der har de bryllupsplanleggere og greier. Også er det jo så flott der. :Nikke:

Jeg reiser til Spania 10. august jeg også, men ikke for å gifte meg (dessverre).

Håper dere får en flott tur og et fantastisk bryllup! :)

TUSEN TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!!

MORO Å SE

:bryllup: INNE I MIN DAGBOK OGSÅ :ler::ler:

ikke umulig at jeg stikker innom om det er en sånn kafe der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta med alt dere har skriftlig fra denne skrulla, så dere kan vise hva hun faktisk har bekreftet!

alt ordner seg sikkert, men jeg skjønner at dette ikke er gøy i det hele tatt! :frustrert:

lykke til!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir helt matt og målløs av hva folk klarer å rote til, det skulle ikke vært lov!! :frustrert: For hundrede gang, så må jeg bare si at du er ordentlig tapper og positiv :klappe::klem:

Godt å se at dere har fått prest og hus i boks, resten ordner seg nok også skal du se ;)

Ååh, har sommerfugler i magen for din skyld jeg nå, håper reisen og den store dagen blir super! Kommer til å savne deg her inne :klem::)

Håper også at du finner veien til en internett-cafe´, for en liten oppdatering ;)

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

MASSE MASSE LYKKE TIL!!! :klem::bryllup::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi natteranglerne fortsatt er på KG ;)

Nok en gang lykke til, Jekart!!! Skal tenkte på dere den 10. :klem:

Det kommer til å bli en flott dag!!!! :enig::hoppe::hoppe::hoppe::bryllup:

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta med alt dere har skriftlig fra denne skrulla, så dere kan vise hva hun faktisk har bekreftet!

alt ordner seg sikkert, men jeg skjønner at dette ikke er gøy i det hele tatt!  :frustrert:

lykke til!

Blir helt matt og målløs av hva folk klarer å rote til, det skulle ikke vært lov!! :frustrert:  For hundrede gang, så må jeg bare si at du er ordentlig tapper og positiv  :klem: 

Godt å se at dere har fått prest og hus i boks, resten ordner seg nok også skal du se ;)

Ååh, har sommerfugler i magen for din skyld jeg nå, håper reisen og den store dagen blir super! Kommer til å savne deg her inne :klem: 

Håper også at du finner veien til en internett-cafe´, for en liten oppdatering ;)

MASSE MASSE LYKKE TIL!!!  :klem:  :bryllup:  :klem:

Hei på dere :)

Takker for lykke ønskninger :klappe: kommer til å savne dere også!

Det er så deilig å være her inne å få høre at det ikke er meg som er rar,og å få så mange gode ord og tanker :)

nå har vi endelig fått kontakt med en utrolig prest, som virkelig tar tak i ting :klappe: og det letter ett urolig brudehjerte :ler:

SÅ DETTE ORDNER SEG!!!!!!

Men nå er det :sove: noen timer før jeg må opp kl 4 :)

(men kan hende jeg sitter her om noen timer, når jeg ikke får sove ;)

GLEDER OSS GLEDER OSS GLEDER OSS GLEDER OSS GLEDER OSS GLEDER OSS

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom her en liten tur til jeg også... Riktig riktig god tur og MASSE

MASSE LYKKE TIL!! :klem::hoppe::klem::hoppe::klem::hoppe::klem:

Håper dagen bli SUPER! :hoppe::bryllup::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...