Eeyore Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #161 Skrevet 29. juli 2006 Jeg har nå aldri vært noen tilhenger av smerte så etter en panodil var det bra igjen etter et par timer Håper det ikke er et av de smertestillende som går utover fertiliteten... Det var det eller ibux jeg hadde i skapet, og jeg vet at ibux ikke er bra. Ang. EL-tester så har jeg jo de Afrodite som kom med posten ( ). Har jo ikke prøvd noen merker i det hele tatt, så jeg vet ikke hvordan de er... Har du noen å anbefale Liljen? Så nå er det vel bare å sitte å vente til tanta har tenkt å pakke kofferten igjen. Ahr... Dette er den absolutt værste delen av pp'en Men snart er det på'n igjen, med nye muligheter Ha en fin helg alle sammen!
Vannmelon Skrevet 29. juli 2006 #162 Skrevet 29. juli 2006 Håper tanta forsvinner fort så du er klar for en ny prøveperiode. Ang smertestillende - hvis du ikke bruker de så ofte, kan det vel ikke ha noe å si?
Liljen Skrevet 30. juli 2006 #163 Skrevet 30. juli 2006 Ang. EL-tester så har jeg jo de Afrodite som kom med posten ( ). Har jo ikke prøvd noen merker i det hele tatt, så jeg vet ikke hvordan de er... Har du noen å anbefale Liljen? ← Jeg bruker Clearblue sin digitale EL testere.. Er litt dyre, men var helt klart di beste. Har brukt strimlene fra billige teste, men ble smårar av di... Har aldri brukt Afrodite, kanskje det er bra greier du kan jo prøve. Paracet er absolutt det beste å ta mot smerter mens du er prøver ha en aldeles strålende søndag.
Netten Skrevet 30. juli 2006 #164 Skrevet 30. juli 2006 Ang. EL-tester så har jeg jo de Afrodite som kom med posten ( ). Har jo ikke prøvd noen merker i det hele tatt, så jeg vet ikke hvordan de er... Har du noen å anbefale Liljen? Så nå er det vel bare å sitte å vente til tanta har tenkt å pakke kofferten igjen. Ahr... Dette er den absolutt værste delen av pp'en Men snart er det på'n igjen, med nye muligheter Ha en fin helg alle sammen! ← Jeg bruker også Clear Blue EL-tester! Veldig bra! Tanten min stakk forresten i går kveld. En kort visitt med andre ord. Får håpe din følger hennes eksempel! Ha en fortsatt fin søndag!
miss77 Skrevet 30. juli 2006 #165 Skrevet 30. juli 2006 Har jo bare brukt 1 EL-test hittil, men har kjøpt billige tester sine stavtester. Syns den var enkel og grei å bruke, slev om jeg ikke fikk ønsket resultat
Liljen Skrevet 31. juli 2006 #166 Skrevet 31. juli 2006 Tittei Står til?? Ha en strålende mandag. stor
Eeyore Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #167 Skrevet 31. juli 2006 Her skjer det ikke stort om dagen... Sitter og venter på at tanta skal skjønne at hun ikke er så velkommen (slitsomt med sånne som ikke eier sosiale antenner ). Er vel ikke lenge igjen nå håper jeg. Ellers er det møkkavær ute, og siden Heffalompen har laptopen på jobben så jeg har kjedet meg litt i dag Har brukt dagen til å stryke og legge opp bukser. Egentlig greit å få gjort, har bare blitt liggende her i det fine været. Skulle gjerne ha vasket litt her også, men det er liksom ikke noe vits når vi holder på på vaskerommert. Blir støv og bøss over det hele uansett. Like greit å bare feie over det værste hver kveld. Men noe jeg lurer på er disse EL-testene. Jeg har med 33 dagers syklus IKM 31. august og EL ca 17. august (dag 20). På testene står det at med 33 dagers syklus skal jeg begynne å teste på dag 12. Med syv tester har jeg da ikke fler igjen etter dag etter dag 18... Hvordan skal jeg få testet om jeg har EL dag 20 da? Og hva om får EL litt etter det også? Kan dette stemme?
Blueberry Skrevet 31. juli 2006 #168 Skrevet 31. juli 2006 Hei på deg! og for å vise at her er jeg. Ser du har fått besøk av den uintelligente tanta. Blæh... Hiv henne på dør snarest! Jeg kom faktisk ikke på at noe smertestillende kunne være skadelig for fertiliteten. Jeg hev innpå med tyrkiske paraceter på ferien, men håper de er like harmløse som norske paraceter. EL-tester er jeg ikke så bevandret i, så jeg kan dessverre ikke hjelpe. Men hvis du tror du har eggløsning på en bestemt dato, så er det jo ingen som hindrer deg i å utsette test-starten. Du kan jo helgardere deg også. () Ha en forrykende vakker mandagskveld! Stoor
Eeyore Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #169 Skrevet 31. juli 2006 Vil jo gjerne vite det om EL skulle finne på å komme før dag 20 også da :klø: Men som du sier det beste er jo alltid å helgardere Men selv om absolutt er det beste med hele prøvingen, så kan det faktisk bli litt mye av det gode innomellom
Liljen Skrevet 31. juli 2006 #170 Skrevet 31. juli 2006 Men noe jeg lurer på er disse EL-testene. Jeg har med 33 dagers syklus IKM 31. august og EL ca 17. august (dag 20). På testene står det at med 33 dagers syklus skal jeg begynne å teste på dag 12. Med syv tester har jeg da ikke fler igjen etter dag etter dag 18... Hvordan skal jeg få testet om jeg har EL dag 20 da? Og hva om får EL litt etter det også? Kan dette stemme? ← Jeg vet egentlig ikke heller, men kanskje du kunne startet med å teste annenhver dag?? Håper det er noen som kan kjelpe deg med dette Forstår godt at du vil vite om EL kommer før dag 20. God natt og sov så godt natta
Netten Skrevet 1. august 2006 #171 Skrevet 1. august 2006 God morgen! Du kan sikkert begynne å teste litt senere enn det står i bruksanvisningen. Jeg har 30 dagers syklus, og skulle begynne å teste på dag 13 i følge Quick Responstesten, men begynte dag 14 og fikk positivt utslag på dag 17 (den dagen hadde jeg byttet til Clear Blue). Synes det hørtes veldig tidlig ut med dag 12? Siden du faktisk har lenger syklus enn meg. Du kan sikkert trygt begynne på dag 14-15. Ha en fin dag!!
Impala Skrevet 1. august 2006 #172 Skrevet 1. august 2006 Hei Eeyore Kjenner meg vedig igjen i den mensenbeskrivelsen din. Sånn har jeg hatt det en god stund nå, og det er utrolig frustrerende. Øsnker deg lykke til med ny PP
Eeyore Skrevet 2. august 2006 Forfatter #176 Skrevet 2. august 2006 Hopp og hei alle sammen Nå har det vært et par dager uten nett her hos meg, så nå har jeg nesten abstinenser Men sjefen til Heffalompen har lovet å ordne med det når han kommer fra ferie i neste uke I dag gikk strømmen her i halvannen time også. Det er egentlig fint lite å finne på når det bøtter ned ute og det meste av det du gjør inne faktisk går på strøm.... Hadde akkuat satt på en vaskemaskin og skulle til å begynne å stryke litt, men nei. Fikk en fin unskyldnig til ikke å lage mat da Så i dag har vi vært ute og spist Koselig å gjøre det innimellom også. Kjempegod pizza, men Heffalomnpen sa at min hjemmelagde er aller best Han ringte forresten hjem når det tordnet også, og lurte på om jeg var redd. Søte mannen Og i går dro tanta sin vei også, så dette kan bli en fin kveld Vannmelon, Missbumblebee og iselin22: Yamaha: Så koselig å se det tilbake fra ferie Godt å høre at jeg ikke er den eneste i verden. Det er rart å tenke på at jeg ikke har snakket med noen andre om dette tidliger og dermed har tenkt at det sikkert ikke er noen andre som spotter. Og alle fall ikke brunt! Jeg er normal! Netten og Liljen: Tenker jeg tar en test dag 13, for så å hoppe over en dag. Da har jeg tester frem t.o.m. dag 20. Har jeg ikke fått positiv EL innen da, får jeg løpe og kjøpe flere Nå er det bare 2 ordinære dager igjen av ferien Godt det ikke er lenge til september og tur til Australia
Vannmelon Skrevet 2. august 2006 #177 Skrevet 2. august 2006 Det er fint å spise ute noen ganger og. Slipper både matlaging og oppvask Innom en snartur for å ønske deg en god uke. Nå drar jeg på ferie
Liljen Skrevet 2. august 2006 #178 Skrevet 2. august 2006 Jøsses, skal du til Australia Du er kjempeheldig. Det hadde vært en drøm å reist dit. Hvor skal dere da?? Være lenge borte?? Det hørtes ut som en god plan med testingen ja. Ikke lenge igjen til dag 13 nå Ha en strålende dag, vennen. stooor
Netten Skrevet 3. august 2006 #179 Skrevet 3. august 2006 Hei og hopp! Jøss! Skal du til Australia også?? Skal si du får reise! *kjempemisunnelig* Så utrolig deilig da! Du får ha lykke til med pp2-en! Blir spennende å følge deg nå framover! Vi ligger jo ganske likt! Ha en god natt!
Impala Skrevet 3. august 2006 #180 Skrevet 3. august 2006 (endret) Søte Heffalompen Bra at tanta dro sin veg, og du er i gang med ny PP og ny mulighet for en liten spire Er bare litt misunnelig på den Australia-turen da Ha en fin dag Endret 3. august 2006 av Yamaha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå