Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ikke dere innom Ikea nå snart uansett? Eller er det jeg som roter nå igjen? Jeg synes det så ut som om de hadde noe da vi var der, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke dere innom Ikea nå snart uansett? Eller er det jeg som roter nå igjen? Jeg synes det så ut som om de hadde noe da vi var der, i hvert fall. Men spørsmålet er jo om det er noe man har et ønske om å kjøpe. Det er sikkert mye mindre pene ting der :ler:

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Heffalompen er jammen effektiv, jøss :jepp: Rett før jeg sender mannen min på kurs hos din.. :ler: Min trenger alltid ett spark bak for å gjøre sånne ting nemli!

Håper du finner julegardiner, vennen :)

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mektig imponert over Haffalompen altså :klappe:

Jeg har også leita etter julegardiner til ett av vinduene i stua, og er helt enig med deg i at det er dårlig utvalg ja. Får sjekke ut Bohus jeg også kanskje, ellers tror jeg ikke det blir nye i år heller :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ikke dere innom Ikea nå snart uansett? Eller er det jeg som roter nå igjen? Jeg synes det så ut som om de hadde noe da vi var der, i hvert fall. Men spørsmålet er jo om det er noe man har et ønske om å kjøpe. Det er sikkert mye mindre pene ting der :ler:

Skal på IKEA idag, men de pleier ikke ha tekstiler som jeg liker...

Hei hei :)

Heffalompen er jammen effektiv, jøss :jepp: Rett før jeg sender mannen min på kurs hos din.. :ler: Min trenger alltid ett spark bak for å gjøre sånne ting nemli!

Håper du finner julegardiner, vennen :)

store :klemmer:

Heffalomen er egentlig sånn han også ;) Men jeg tror ha vil bli ferdig med alt på en gang nå, mens det er nytt og spennende. Sånn at vi ikke blir boende i et halvferdig hus som vi har gjort i 2 år nå...

Jeg er mektig imponert over Haffalompen altså :klappe:

Jeg har også leita etter julegardiner til ett av vinduene i stua, og er helt enig med deg i at det er dårlig utvalg ja. Får sjekke ut Bohus jeg også kanskje, ellers tror jeg ikke det blir nye i år heller :forvirret:

Godt å høre at det ikke bare er jeg som synes det er dårlig utvalg. Begynte å lure på om jeg bare var sær :fnise:

:vinke:

Innom og oppdaterer meg :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det visst IKEA tur på oss idag. Kjekt å gjøre det før helgen, så kan vi bruke fridagene på å sette opp :)

Og Heffalompen ble veldig glad da han så julekalenderen sin imorges. Har sagt at jeg ikke har giddet iår, siden jeg aldri får noe tilbake. Men nå har han jo vært så flink, så da fortjener han det. Har hintet veldig om at jeg ønsker meg kinderegg-kalender, så nå er jeg spent... :sjenert:

Blir nok en nettløs helg på meg, men vi har nok av annet å bruke tiden på, så det er vel egentlig greit at det ikke er mulig med KG-forstyrrelser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å henge opp kalenderen i nyehuset. I år har vi delt på det, så jeg er veldig spent. Det har tidligere kun vært mannen som fikk, men i år har han kjøpt halvparten av gavene til meg. Lurer på hva det er :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kinderegg-kalenderen er kjempegod da!

Kanskje vi skal kjøpe en kalender vi og :)

Ja, den var kjempegod :-D

Gleder meg til å henge opp kalenderen i nyehuset. I år har vi delt på det, så jeg er veldig spent. Det har tidligere kun vært mannen som fikk, men i år har han kjøpt halvparten av gavene til meg. Lurer på hva det er :hoppe:

Så spennende da! *litt misunnelig*

Ps. Kos dere på IKEA, og ha en flott helg!

Kan man kose seg på IKEA en fredag etter jobb??? Både Heffalompen og jeg var helt utslitt etterpå...

God helg!!

:klemmer:

Ha en fin uke du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si hele fredagskvelden ble brukt på IKEA, og både Heffalompen og jeg var helt gåene i bena etterpå. Men vi fikk svidd av noen krone og kom hjem med mye nyttig da :) Jeg må dessverre en liten svipptur innom idag også, for det var jo selvsagt noen småting vi hadde glemt... :sjenert:

Mye av lørdagen ble også brukt til shopping. Fikk kjøpt hobbyhyller, så nå har Heffalompen fått laget garderobeinteriør både i entreen og på soverommet :hoppe: Flinke mannen! Forløpig kjøpte vi noen enkle gardiner på IKEA som vi skulle bruke som forheng på soverommet frem til vi får råd til skyvedørere. Men igår kveld begynte vi å se på priser, og det er jo så vanvittig dyrt, at vi faktisk ikke synes det er verd det... Så nå skal heller handyman Heffalompen snekre noe fint istedenfor ;)

Igår kom foreldrene mine for å se på huset, og det "hadde med seg" litt av en innflyttingspresang! Moren min lurte på om jeg hadde sjekket kontoen min de siste dagene, for de hadde satt inn 20.000,- :overrasket: Tror vi kommer til å bruke de på varmepumpe, for det vil vi jo få igjen for hver vinter :)

Og så fikk jeg Kinder-kaldender av Heffalompen :juhu: Søte kjæresten min hadde kjøpt den så fort den var kommet i butikken og hatt den hos foreldrene sine, fordi han var redd det skulle blir utsolgt som ifjor :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ikke ha gått inn her, nå fikk jeg lyst på kindersjokolade... Får sende mannen på butikken ;)

Høres ut som om dere begynner å få det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt av Heffalompen da :rødme:

Heffalompen har vært helt fantastisk i det siste. Jeg blir helt rørt av alt han gjør :rødme:

Varmepumpe er genialt! :)

Og veldig dyrt har jeg funnet ut nå... I alle fall de som er tilpasset nordisk klima. Vi får snakke med noen som har litt greie på det, og høre hva vi trenger ;)

Skulle ikke ha gått inn her, nå fikk jeg lyst på kindersjokolade... Får sende mannen på butikken ;)

Høres ut som om dere begynner å få det fint.

Den er veldig god :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen på Princess har klart å skaffe meg to lengder at julegardinen jeg kjøpte ifjor :juhu: De blir sendt fra en annen butikk, men det er jo god tid til jeg skal bruke de :)

Idag deklamerte Heffalompen at det er leeeeenge til vi skal flytte igjen, og jeg skal IKKE være gravid :fnise: Det har blitt mye på ham i det siste, og jeg er helt imponert over hvor mye han har stått på. Kommer vel til å slokne helt etter en øl og aquevitt på julaften tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...