Eeyore Skrevet 3. august 2006 Forfatter #181 Del Skrevet 3. august 2006 Vannmelon: Ja, kjempedeilig å slippe oppvask, særlig siden vi ikke har fått kjøpt oss oppvaskmaskin enda Liljen: Har et vennepar som studerer i Perth, så jeg har funnet ut at dette er min sjanse til å dra til Australia. Bare flybilletten koster kr 9500,-, da er det godt en kan bo gratis. Blir borte 10 dager, da har jeg ca en uke der nede. Heffalompen har ikke mere ferie igjen, så jeg skal reise helt alene. Litt skummelt 25 timer hver vei... Får ta med meg masse bøker og håpe jeg ikke kommer ved siden av noen skumle menn som lukter vondt Netten: Det kan jo hende det blir lenge til vi kan dra på slike langturer igjen (håper virkelig det) så dette er et lite "siste-sjanse-jafs". Må benytte sjansen mens man fremdeles har tid og penger, for dette skal jo bli vår pp, ikke sant? Yamaha: Ja, han er veldig søt. Han har selvsagt også noen små negtive sider, men jeg er utrolig glad i ham Ellers har det ikke hendt mye spennende siden i går kveld. Har tenk å bruke min nest siste feriedag med en god bok på verandaen til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. august 2006 #182 Del Skrevet 3. august 2006 Har tenk å bruke min nest siste feriedag med en god bok på verandaen ← Jeg har også brukt min nest siste feriedag på verandaen i finværet, men nå ble det for varmt i solen så da krøp jeg innendørs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 3. august 2006 #183 Del Skrevet 3. august 2006 Australia hørtes jo sinnsykt kult ut da Hadde ei venninne som studerte på et godt og varmt sted langt, langt vekke for noen år siden jeg óg, men kom meg jo aldri av gårde, selv om jeg hadde 3 1/2 år på meg Satser på denne PPen da , og at det blir siste langtur på ei god stund!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. august 2006 #184 Del Skrevet 3. august 2006 Innom for å oppdatere meg litt på hvordan du har det Australia høres jo kjempe gøy ut da.. , er sant det at man må reise på månne turer mens man har sjansen til det. Håper du får en fortsatt koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2006 #185 Del Skrevet 4. august 2006 Åh, jeg er bare sååå misunnelig på deg som skal reise til Australia.. FOR en drøm det hadde vært *drømme,drømme* Ha en megasuperflott helg. Kos dere masse stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 4. august 2006 #186 Del Skrevet 4. august 2006 [ Netten: Det kan jo hende det blir lenge til vi kan dra på slike langturer igjen (håper virkelig det) så dette er et lite "siste-sjanse-jafs". Må benytte sjansen mens man fremdeles har tid og penger, for dette skal jo bli vår pp, ikke sant? Ellers har det ikke hendt mye spennende siden i går kveld. Har tenkt å bruke min nest siste feriedag med en god bok på verandaen til dere alle! ← Ja, får håpe det blir skikkelig lenge til dere kan dra på tur igjen! Men duuuu.....kan jeg slenge meg oppi kofferten eller...? Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2006 Forfatter #187 Del Skrevet 4. august 2006 I dag har jeg ligget hele dagen på stranden Deilig! Må jo få litt sitste krampeaktige brunfarge før jeg begynner på jobb igjen til mandag Nå er det "bare" 13 dager igjen til forventet EL. Hva skal jeg bruke all den tiden til? Hva drev man med før man ble prøver? I morgen skal jeg på grillfest hos en tidligere kollega. Det gleder meg veldig til. Det er bare i sånne små stunder jeg er glad jeg ikke er gravid, så kan jeg ta med en flaske vin og kose meg Hadde nok blitt MANGE spørsmål ellers. Det er mange der som mener at jeg er i "rette alderen" nå... Kos dere i sola jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. august 2006 #188 Del Skrevet 4. august 2006 Hei Eeyore Har også kost meg i sola på siste feriedagen. De melder jo fint vær i helgen og utover i neste uke også da, så det blir bra det. Syns egentlig at det er lettere å fungere når det er fint vær enn om det er grått og regn. Kjenner til det å vente på eggløsning ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. august 2006 #189 Del Skrevet 5. august 2006 Ja, lille Eeyore, (for vi var like høye ) Da har vi EL omtrent på samme tiden tenker jeg.. Og denne gangen håper jeg virkelig virkelig det setter sei fast på begge oss. Skal be høyt til høyere makter om at det skjer *vær så snill at det fester sei en liten spire i Eeyore og liljens mage* sånn, da var det gjort Ha en aldeles strålende helg med vin og greier. (gjett hvem som også skal drikke sei rimelig skjev i kveld... ) stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 5. august 2006 #190 Del Skrevet 5. august 2006 Innom for å ønske deg ei god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. august 2006 #191 Del Skrevet 5. august 2006 Innom for å ønske deg fortsatt god helg, og drysse litt babystøv over deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2006 #192 Del Skrevet 6. august 2006 Hvordan er formen i dag da?? Min er faktisk aldeles utmerket. Ha en aldeles strålende søndag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. august 2006 Forfatter #193 Del Skrevet 6. august 2006 Formen er absolutt ikke bra Kan ikke fatte det heller egentlig, drakk en flaske vin over 4 timer, og følte meg slettes ikke full. Gikk 10-15 min tur fra bussen og hjem også, men i dag har jeg tidenes skallebank Har drukket den vinen før også uten problemer :klø: Kanskje kroppen bare viser meg at det ikke er noe stas å drikke, og at det derfor skal bli letter å avstå under en graviditet Kjempefint vær ute også, men litt lyst... Heffalompen og jeg har stort sett sittet inne og sett film Men det var veldig koselig i går da . Moro å treffe gamle kolleger igjen, og høre litt sladder fra tidligere arbeidsplass. Grudde meg bare litt til turen hjem fra nattbussen, for på fredagskvelden når Heffalompen og jeg satt ute på verandaen og spilte TP (som jeg forøvrig vant... hihi) hørte vi en veldig romstering i buskene til naboen. Det varte ganske lenge før det kom tassende ut en grevling . Og ikke lenge etterpå kom det en til! Var ikke særlig høy i hatten når jeg skulle gå gjennom skogen i natt nei... Heldigvis er det lys hele veien, og så ingen grevlinger, selvom jeg speidet veeeldig nøye Tusen takk for babystøvet Yamaha Kan du komme innom og drysse litt ekstra rundt EL? I morgen er det tilbake på jobb Skulle gjerne ha hatt en uke til ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 6. august 2006 #194 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Huffda! *trøste * Ikke kjekt med skallebank! Noen viner er rett og slett veldig frekke! Kjempegod og fristende om kvelden, men et skikkelig monster dagen derpå! Hørtes ut som du hadde en koselig kveld! Bra du ikke ble angrepet av grevlinger i natt da! Kjedelig når ferien er over... Know the feeling... Jeg begynner ikke i den nye jobben før man. 14., men må inn der i morgen og få litt info...gruer meg litt... Ha en fortsatt fin søndag!! Endret 6. august 2006 av Netten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. august 2006 #195 Del Skrevet 6. august 2006 Tusen takk for babystøvet Yamaha Kan du komme innom og drysse litt ekstra rundt EL? I morgen er det tilbake på jobb Skulle gjerne ha hatt en uke til ja... ← Selvfølgelig kommer jeg innom rundt EL Jeg skulle også gjerne hatt mer ferie ja... Ellers så håper jeg skallebanken har blitt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. august 2006 Forfatter #196 Del Skrevet 7. august 2006 Netten: Neste gang (hvis det blir noen...) skal jeg gå på polet og be om en vin som ikke er så frekk at den ødlegger dagen etter :ler: Yamaha: Skallebanken er heldigvis borte idag, men den satt faktisk i hele går, til tross for hjelp av en pinex Og i dag er jeg på jobb igjen. Litt deilig egnetlig også. Blir litt slapp av å ikke gjøre noen ting... . Hadde faktisk ingen problemer med å stå opp i dag heller. Overraskende frisk og rask Dagen har til nå gått utrolig fort, men sånn er det vel alltid når man skal ta igjen det forsømte Regner med at hele uka kommer til å fly av sted, uten at jeg føler at jeg har gjort så mye. I går kom bestekompisen til Heffalompen med en noe kjedelig melding. Heffalompen og jeg har helt siden vi traff hverdandre snakket om fremtiden, barn og bryllup uten at vi har hatt noen konkrete planer (før nå da hihi). Siden jeg er ateist har jeg ikke lyst til å gifte meg i kirken, og vi har derfor funnet et sted utendørs som er utrolig fint og betyr noe for oss begge. Dette har vi snakket om oss imellom og med venner. Og nå kommer plutselig bestevennen hans (som han sannsynligvis blir forlover til) og sier at de skal vie seg på akkurat det stedet . Han spurte også Heffalompen om han ikke syntes det hørtes flott ut, men da var Heffalompen helt ærlig og sa rett ut at vi ikke var særlig begeistret, siden vi har snakket om det stedet lenge. Er det egoistisk av oss å tenke sånn? Jeg synes nemlig det er litt frekt, siden de lenge har visst at vi ønsker å vie oss på det stedet en gang... Så nå sitter jeg og ber om regn for 10. august neste år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2006 #197 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg syns og det var litt dårlig gjort av bestekompisen ja. Kanskje de finner ett annet sted når de skjønner at dere "hadde" det først, og ikke er så begeistret? Jeg har også første dag på jobb idag, og jammen er ikke dagen snart over. Har akkurat nesten kommet igjenom mailen, 60% var bare spam, men det må uansett slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 7. august 2006 #198 Del Skrevet 7. august 2006 Kan ikke dere bare gifte dere før de da? Dere har jo vært sammen en stund nå vel, og planlegger familie og greier. Hvis dere har tenkt å gifte dere en gang, er det vel like greit å få det gjort med en gang? På den ene siden så er jo naturen for alle, og folk kan tenke litt likt av og til. Så det er jo ikke helt urimelig at de vil gifte seg der. Men på den annen side så forstår jeg synsvinkelen deres også litt. Men siden det er bestevenner det er snakk om er kanskje det beste å vise litt storsinn og heller dele på det som betyr mye for alle fire. Det er dumt hvis en sånn sak (bagatell kanskje?) skaper splid i et godt vennskap. Og dessuten kan det jo være de ombestemmer seg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 7. august 2006 #199 Del Skrevet 7. august 2006 Hei på deg du, nå har jeg oppdatert meg på ditt liv den siste uka også Prøver å holde oversikten over EL-er og IKM-er, det er neigu ikke helt lett skal jeg si deg!! (akkurat som du ikke vet det ). Må logge meg av nå, min kjære og jeg feirer 6 mnd-dag idag, så vi skal ut å spise! Har egentlig vært sammen lenger enn det da, men det kan jeg fortelle om en annen gang i dagboka mi. Trenger ikke belaste dagboka di med det! Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. august 2006 #200 Del Skrevet 8. august 2006 Det syns jeg var kjempefrekkt av bestekompisen hans Kan di ikke finne på noe selv kanskje?? Ha en superstrålende dag da, vennen. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå