Gå til innhold

Så var vi fire!

Hermione

Anbefalte innlegg

Så bra at du fikk se bankende hjerte. Da står nok alt bra til der inne ja :)

Jeg kjøper stort sett alltid klær til mine små nieser, og det blir iallefall foreldrene veldig glad for (ungene også, for de er litt jålete) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge sidan eg har oppdatert her no! Havna plutselig på side 2.

Har vore 4 dagar i Salzburg med jobben. Flott by! Kunne tenkt meg å reise tilbake dit på ferie. Blei ikkje mykje tid til å sjå på byen denne gangen. Det var felles program frå tidlig morgon til sein kveld. Siste dagen deserterte eg frå ei omvisning med guide i gamlebyen. Sneik meg inn i ei sidegate då ho snudde ryggen til :rodme:. Etterpå høyrte eg at det var fleire som hadde gjort det etterkvart, så på slutten av omvisninga var det ikkje så mange igjen :ler:

Det var heilt umulig å skjule at eg var gravid på turen. Det var høg partyfaktor med vin til alle måltid, og etter å ha takka nei til alkohol 10 gangar for dagen begynte eg å få ein del rare blikk. Så då fant eg ut at det var like greit å komme ut av skapet.

Sleit ein del med kvalme og svimmelhet der nede. Blei lite søvn og ofte langt mellom måltida. Kjekk tur, men veldig godt å komme heim!

Då eg kom heim låg det eit brev frå legen min der. Der stod det at eg hadde jernmangel og skulle ta jerntilskudd to gangar daglig i 1 mnd. Håpar eg får energien tilbake av det. Har vore fullstendig tappa for energi i det siste, men trudde at det berre var eit vanlig graviditetssynptom. Tenkte ikkje på at det kunne vere jernmangel.

Endret av Hermione
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gløymte forresten å skrive at Malin bæsja to gangar på potta mens eg var vekke

og to gangar i går! :klappe:

Trur nok det er ei god stund til ho kan slutte med bleie, men ho er iallefall i gang!

Vi har kjøpt sånn doring til ho og, men doen var visst litt skummel. Tryggare å sitte på potta i stua :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Salzburg i desember i fjor, og jeg syns det var kjempekoselig der. Kommer absolutt til å reise tilbake. Svigers har kjentfolk der ned også, så neste gang tipper jeg vi reiser med dem. Skulle egentlig det i sommer, men så skulle de ned senere på høste istedet, og da hadde jo ikek vi ferie. Men neste år kanskje (eller da har jeg jo forhåpentligvis en liten en, så da blir det utsatt enda ett år :ler: )

Like greit å si at du er gravid ja. Vet ikke om folk flest tror på unnskyldninger om medisisner ol.l eller jeg. Kan ikke huske at jeg har vært borti noen som har brukt det som unnskyldning for ikke å drikke :klø:

Håper du får tilbake litt energi da når du begynner med jerntilskudd :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan marthepia og Yamaha! Kjekt at nokon er innom her.

marthepia: Malin blei 2 år 5.september. Eg syns eigentlig potte er ekle greier, spesielt no som eg er :kvalm: . Hadde vore mykje bedre viss vi fekk ho til å bruke doringen, men akkurat no vil ho ikkje det, så vi får berre å vente og sjå om ho ombestemmer seg snart.

Yamaha: Eg kunne iallefall ikkje dikta opp ei historie om medisinar, for 80% av dei eg reiste med var farmakologar som veit det meste om medisinar. Så då ville eg berre fått spørsmål om navn på medisin osv. og beskjed om at det heilt sikkert gjekk greit å ta eit glass vin :forvirret:

Skal heim til mamma i helga. Blir berre meg og Malin som reiser, for mannen skal jobbe. Eg har ikkje lyst til å køyre så langt med Malin aleine på dårlige vestlandsvegar, så då blir det 4 timar med buss. Er veldig spent på korleis det kjem til å gå. Har gjort det ein gang før, men då var ho yngre og litt mindre viljesterk :roll:

Endret av Hermione
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med lang busstur! Du får fylle en sekk med leker, kjeks, drikke og bøker så snuppa har noe å finne på...Det kan jo gå riktig så bra! ;)

Begynner formen å bli bedre?

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Kipa!

Formen er ikkje bedre,nei. I går og i dag har den vore heller verre :kvalm:

Eigentlig burde eg ha sjukemeldt meg 50% eller noko sånt, for eg får omtrent ikkje gjort noko på jobb uansett. Og når eg kjem heim tilbringer eg mesteparten av tida på sofaen. Hugsar ikkje sist eg gjorde husarbeid utenom det heilt nødvendige (klesvask + tømme/sette i oppvaskmaskin), så leiligheita ser ut deretter. Legen min er forholdsvis grei når det gjeld sjukemeldingar, så eg hadde nok fått viss eg hadde spurt. Forrige svangerskap spurte han på kvar kontroll om eg trengte sjukemelding. Men eg får meg liksom ikkje til å gjere det. Er redd for å bli sett på som sytete og lat. Eg er jo ikkje direkte sjuk. Berre konstant kvalm og uten energi. Mange som har det verre enn meg når dei er gravide. Håpar på bedring når eg runder 14 veker. Då gjekk kvalmen over sist. Og så har eg begynt på jerntabletter, så forhåpentligvis kjem energien tilbake når eg får opp jernlageret litt.

Bussturen på fredag gjekk sånn passe. Først var bussen 20 minutt forsinka pga mykje folk. Det var satt opp to ekstrabussar, og den bussen eg og Malin gjekk på var ein av dei. Då vi kom på bussen fekk vi beskjed om at vi måtte bytte buss etter 20 minutt fordi dei hadde funne ut at det var nok med ein ekstrabuss. Malin rakk sjølvsagt akkurat å sovne og vart pottesur då eg vekte ho. Nekta å stå på beina. Så då måtte eg bære 15 kg 2-åring, bilsete, jakker, stelleveske og pose med leikar over i neste buss. Bussjåføren tok seg heldigvis av vogn og koffert. Malin sovna ganske raskt igjen, men etter ein time fekk vi beskjed om at det var noko feil med bussen, så vi måtte nok ein gang bytte buss. Vekte Malin igjen og bar hylskrikande 2-åring og alt stæjet over i buss nummer tre. Resten av turen gjekk heldigvis greit.

Returen på søndag gjekk mykje bedre. Då slapp vi å bytte buss. Men eg var skikkelig :kvalm: heile vegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen H. Jeg var småkvalm hele tiden til å begynne med, og hadde null energi. Kveldene etter jobb ble tilbrakt på sofaen. Humøret gikk nedover dag for dag som en konsekvens av dette. De to siste ukene av kvalmen min var jeg sykemeldt 50%, og det var utrolig deilig! Så jeg har bestemt meg for at ved neste svangerskap skal jeg sykemelde meg mye tidligere (var kvalm til 16. uke), for det er virkelig ikke verd alt strevet og energien. Og nå som jeg er ferdig med svangerskapet sier jo sjefen min til meg: Du har jo vært sååå frisk og fin i hele svangerskapet! :overrasket: Så folk (også sjefer) glemmer, og det er ingen som takker deg for at du strekker deg lenger enn du bør. Og det vil jo uansett være en kort sykemelding, du er jo gravid!

Uansett - god bedring i hvert fall. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

lenge siden sist...

og så du som har fått ny dagbok;-) og blitt GRAVID :)

Gratulerer ;)

Håper vi kan treffes snart igjen. Det hadde vært vldig kjekt.

Vi må ta en prat om fødselen våre - vi har en del like erfaringer.

Og i liket med det en av de andre skrev her inne, så har også jeg en venninne som har tatt planlagt keisersnitt med nr. 2 etter toatl ruptur med nr. 1. Hun var strålende fornøyd med det. Men etter det har hun nå tatt gjentatte operasjoner får å ordne opp i rupturen... som ikke ble fikset godt nok etter første fødsel. Men det gjelder vel ikke for din del -at du har en operasjon på vent, eller? Har forstått på deg tidligere at du er ok nå - eller?

Selv hadde jeg jo vakum-fødsel, revning, klipping og delvis sfinxter ruptur. Og dersom jeg skal ha en baby til, så vurderer jeg sterkt å be/kreve planlagt kerisersnitt. Har allerede snakket med gynokologen min om det også - som mener at jeg får det. Men det har ikke kun med angst for revning og alt det (kan) medføre, men at jeg også skadet halebeinet under fødselen + hadde bekkenløsning, som du vet... Så det blir mye å bekymre seg over.

Og jeg er fullt klar over, som vi har snakket om før, at statistisk sett så er det større sjanse for komplikasjoner ved keisersnitt enn ved vanlig fødsel, men likvel så vurderer jeg det sterkt. Og angående statstikken - finnes det der tall på komplikasjoner hvor det skilles mellom akutt og plalagt keisersnitt? For det må jo ligge en forskjell der?

Kanskje du, meta og jeg kunne treffes en kveld?? Når du ikke er så kvalm lenger kanskje...

Klem nydag

Endret av ny dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøste :klem: for at du er så kvalm.

Kjedelig med alle bussbyttene ja, det hørtes litt slitsomt ut. Men det gikk da bra til slutt :)

Syns du skal sykmelde deg litt jeg hvis du føler at du ikke fungerer 100%, det er ikke syting iallefall!

Håper du får en fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

No er det fryktelig lenge sidan sist eg skreiv her :sjenert: ......

Har liksom ikkje ork til å sette meg foran PC'en om kveldane. Håpar energien kjem tilbake no snart! Er 13+0 i dag, men slit fortsatt med kvalme.

Koselig at dåkke skriv i dagboka mi, Imax, ny dag og Yamaha! :icon_smile:

Hadde vore kjekt å treffe deg og meta ein kveld, ny dag. Men eg vil helst snakke om litt andre ting enn fødsel. Trur eg lever litt i fornektelse for tida. Vil helst ikkje tenke på at denne babyen må ut på ein eller anna måte :plystre:

Eg er nok ikkje ok etter forrige fødsel. Slit endå med plager etter revninga. Smerter ved samleie pga arrvev i skjeden og litt for stram sying og dårlige knipemusklar både foran og bak. Dersom eg må bimmelim eller bommelom bør det ikkje vere lang kø på do, altså! Luft har eg ikkje kontroll på, så det blir ein del ufrivillig fjerting :rodme:.Men det er uansett ikkje så ille som det kunne ha vore. Har jo høyrt om folk som ikkje klarar å holde på avføring i det heile tatt og må bruke bleie. Har vore hos gynekolog med problemet, men ho meinte at det ikkje var noko vits i å operere så lenge eg hadde planar om fleire barn. Det var dessuten ingen garanti for at ein operasjon ville løyse alle problem.

Skal ha første kontroll hos jordmor når eg er i veke 16, og tenkte at eg skulle be ho om å få tilsendt journalen min frå sjukehuset sånn at vi kan sjå på den ilag. Skal ikkje gå til samme jordmor som eg hadde sist. Ho hadde ikkje kapasitet til å ta fleire. Men det er kanskje like greit. Ho eg hadde sist var veldig tilhenger av såkalt "naturlig" fødsel, så ho er sikkert ikkje den som er mest positiv til keisersnitt etter totalruptur. Per i dag anar eg ikkje om eg vil ha fødsel eller keisersnitt. Begge deler skremmer meg like mykje. Men forhåpentligvis blir eg litt klokare etter å ha diskutert det med jordmor og eventuelt fått henvisning til nokon på KK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gløymte å skrive at mannen har kjøpt seg ny TV! :-D 40 tommers LCD-TV. Så no har vi nesten kino i stova. Skulle eigentlig vere premie til mannen når han hadde levert avhandlinga si, men så dukka det opp eit tilbud som var så bra at det ikkje gjekk an å seie nei til. Dessuten er det berre litt over ei veke til han skal levere. Eg har vore motstander av å kjøpe ny TV i snart to år, men no når vi først har fått den syns eg ikkje det er så verst likevel. TV'en har nok og litt av skylda for at det blir lite kvinneguiden om kveldane. Går med ein del tid til å sjå film på DVD :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at du sliter med energien da. Får håpe det blir bedre :klem:

Skjønner at fødselen er skremmende ja. Sikkert lurt å få pratet med jordmoren om det. De er jo fagpersoner de.

Gratulerer med ny tv da. Det hørtes bra ut :)

Har også lyst på flatskjerm, men vet ikke helt hvor vi skulle hatt den :klø:

Ha en fortsatt fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Malin har fått spysjuka :eeeh:

Ho har gått og brygga på noko sidan fredag, og i dag kom det :kvalm:

Matlysta har vore elendig heilt sidan fredag kveld. I går spiste ho omtrent ingenting, og då ho ikkje ville ha frokost i dag bestemte eg meg for å lage vafler til ho. For det veit eg at ho likar! Ho fekk eit par hjerter av det første brettet eg steikte, og så satte ho seg i sofaen med koseteppet sitt mens eg steikte resten. Plutselig høyrte eg guffne brekke-lydar frå stua. Sprang inn, og då satt ho der og kasta opp utover heile den kremfarga sofaen (jada, veit at det er heilt idiotisk med kremfarga sofa og ungar), koseteppet sitt og seg sjølv. Då eg løfta ho opp for å ta ho med ut på badet kom det ein porsjon til utover golvet som ho mista resten av vaffelen sin oppi. DÅ først begynte ho å grine og insisterte på "ny dæffle" :-D . Eg fekk meg litt av ein vaskejobb, men Malin hadde plutselig fått matlysta tilbake og heiv innpå to vaffelhjerter til mens ho såg på at eg vaska.

Etterpå ville ho legge seg, så no søv ho. Får sjå om det bli ei ny runde med vaffel-oppkast når ho våknar :eeeh:

Håpar virkelig ikkje at eg blir smitta. Mannen skal vere på HV-øvelse heile neste veke, så eg skal vere aleine med Malin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Då har eg vore på min første jordmor-kontroll! :icon_smile:

Blodtrykk, urin og blodprosent var heilt fin og ingen vektoppgang :klappe:

Og så fekk eg høyre hjertelyden :hjerter_rundt:

Jordmora virka veldig grei. Ikkje sånn overkoselig som ho eg hadde sist, og veldig grei å prate med. Så eg trur faktisk at eg vil ta dei fleste kontrollane hos ho og berre det aller nødvendigste hos legen. Neste gang skal vi sjå på partogrammet og journalen frå forrige fødsel.

Dei siste to vekene er eg heilt sikker på at eg har kjent liv i magen omtrent kvar dag. Er 15+5 i dag, så eg har altså kjent liv sidan veke 13-14. Forrige gang kjente eg ingenting før veke 18. Hugsar at eg var veldig bekymra for om det var liv i den perioden mellom kvalmen slapp taket og dei første små sparka kom. Denne gangen er eg mykje meir avslappa.

Har dessverre begynt å få problemer med bekkenet. I forrige svangerskap kjente eg ingenting før veke 36, så eg er litt skuffa over at eg har vondt allerede no. Det er verst i området rundt skambeinet. Der har eg vondt heile dagen. Om kveldane stivnar eg i heile bekkenet. Har store problemer med å komme meg opp av sofaen og høyrer at det knakar når eg beveger meg :icon_neutral:

Ellers så arva eg omgangssjuka til Malin før helga. Men det varte heldigvis berre 1-2 dagar. Malin hadde null matlyst i 5 dagar, så eg begynte å bli rimelig fortvila etterkvart.

Men plutselig på dag nr 5 gjekk ho i skapet på kjøkkenet og fant seg ein pakke med gamle, mjuke Tom&Jerry kjeks. Og så satte ho seg ned på golvet og gnafsa i seg minst 10-15 stk. Kvar gang eg kom i nærheten klemte ho pakken inntil brystet og sa "Min! Mamma isse ta den!" :ler: . Etter det var matlysta tilnærma normal igjen.

I dag er mannen endelig ferdig med HV-øvelsen. Skal bli godt å ha han heime igjen. Både eg og Malin har savna han masse. I går blei Malin heilt hysterisk då eg satte meg på pappa sin plass ved middagsbordet. Og når ho leikar i sofaen med dukkene og strør tåteflasker og klær utover passar ho alltid på å rydde plass der pappa pleier å sitte. Og så seier ho "Jydde passt! Pappa sitte der!"

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er nok ikkje ok etter forrige fødsel. Slit endå med plager etter revninga. Smerter ved samleie pga arrvev i skjeden og litt for stram sying og dårlige knipemusklar både foran og bak. Dersom eg må bimmelim eller bommelom bør det ikkje vere lang kø på do, altså! Luft har eg ikkje kontroll på, så det blir ein del ufrivillig fjerting .Men det er uansett ikkje så ille som det kunne ha vore. Har jo høyrt om folk som ikkje klarar å holde på avføring i det heile tatt og må bruke bleie. Har vore hos gynekolog med problemet, men ho meinte at det ikkje var noko vits i å operere så lenge eg hadde planar om fleire barn. Det var dessuten ingen garanti for at ein operasjon ville løyse alle problem.

Hei igjen :)

Leit å lese om at du ikke er helt bra etter fødsel.

Fikk du forresten tilsendt brev fra KK om et prosjekt - sendt til dem som hadde gjennomført operasjon etter rift i lukkemuskelen etter fødsel???? Vet ikke om jeg har spurt deg om det :sjenert: Jeg fikk ihvertfall det og snakket i tlf. men hun som var ansvarlig for studien. Jeg ønsket ikke åvære med på studien men svarte på et tilsendt spørreskjema vedr. hvor mye kontroll jeg hadde på avføring og luft.

Fikk litt sjokk jeg og ble sur når jeg fikk det brevet og så oversikriften: Til deg som har gjennomført operasjon etter fødsel.... Jeg visste ikke at jeg hadde blitt operert :overrasket: Men fikk altså vite i tlf. at jo, jeg lå inne i Medisinsk fødselregister med at jeg hadde det fordi all sying ette rift i lukkemuskelen regnes som oerpasjon (men de færreste blir kjørt fra "føden" over på operasjonssal for å gjøre den operasjonen - jeg kjenner selv bare en som har gjort det - og hele 2 ganger)...

Ellers, hun venninnen min som jeg nevnte for deg som nå har blitt operert kunne først bli operert etter å ha fått barn nr. 2 og ikke etter barn nummer en (slik som du også fikk beskjed om av gyn.). Så når hun var ferdig med det å få barn (antakeligvis) så kunne hun bli operert.

Smerter ved samleie er noe drit. Jeg kjenner innimellom selv litt ubehag, men ikke mye. Men de første mnd./året etter Ingvild ble født var det mye. Men etter to ganger hos gyn. ble det fikset. (fjerne viltkjøtt og ta hull på det som sannsynligvis var et betent sting).

Og så til poenget. Vi kan selvf. treffes uten at jeg nevner så mye som en fødsel eller et sting eller en rift. Just let me know ;)

Nydag :klem:

Endret av ny dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...