Gå til innhold

Så var vi fire!


Hermione

Anbefalte innlegg

Jeg skal også på noen greier med jobben om ett par uker, og lurer fælt på hva slags unnskyldning jeg skal bruke for å ikke drikke alkohol :forvirret:

Så fint at det går bedre med Malin i barnehagen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5+4 i dag! Syns eg har minimalt med symptom. Likar ikkje dette heilt :forvirra:

Forrige gang hadde eg temmelig ømme puppar på denne tida og sleit med blodtrykksfall og kvalme. No merkar eg ingenting. Var litt kvalm tidligare i veka, men dei siste to dagane har eg ikkje merka noko til det. Eigentlig burde eg jo vere glad for det, men det erjo greit å få bittelitt bekreftelse på at ting er som det skal.

Syns det minnar litt for mykje om den første gaviditeten som endte med MA.

Ellers er eg "aleinemor" for tida. Mannen er befal i HV og reiste derfor kl 06.30 i dag tidlig for å vere med å arrangere Bjørn West marsjen. Marsjen begynner ikkje før i morgon tidlig, så eg fattar ikkje kvifor dei må møte eit heilt døgn før :frustrert:

Han kjem heim seint i morgon kveld, men så reiser han igjen tidlig mandags morgon og blir vekke heile veka på seminar. Så då må eg både hente og levere i barnehage, lage middag og underholde Malin fram til leggetid. Malin blir alltid ekstra mammadalt og klengete når pappaen ikkje er heime. Klarar ikkje å leike aleine i 2 minutt eingang. Veit ikkje heilt kvifor det alltid er sånn:roll: Og så må eg ikkje minst få ho i seng aleine. Det er ikkje alltid like lett, for ho har rimelig sterk vilje :sjokkbla:

Kjem antageligvis til å kollapse på sofaen når ho har lagt seg. :sove:

Eg beundrar virkelig dei som klarer å vere aleinemor til 2-3 ungar og skjønnar no

kvifor mamma ofte var litt sur og gretten på ettermiddagen då eg og broren min var små. Pappa døde nemlig då eg var 5 og broren min var 2. Vi hadde ingen familie i nærheten, så ho fekk minimalt med avlastning. Nesten sånn at eg burde bedt om unnskyldning for å ha oppført med som ein bortskjemt drittunge til tider :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke så mye symptomer, men har litt ømme pupper da. Det trenger jo ikke være negativt :klem:

Jeg har også begynt å småblø litt, så jeg avventer litt hva som skjer utover dagen, også ringer jeg legen i morgen sånn i tilfelle.

Høres slitsomt ut å være "alenemamma" ja. Det går sikkert kjempefint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg så sliten at eg har mest lyst til å legge meg ned og grine :grine:

Malin har vore heilt umulig i to dagar no. Har aldri vore så ille før. Hadde det ikkje vore for at dei seier at ho er blid som ei sol heile dagen i barnehagen hadde eg trudd at ho holdt på å bli sjuk eller noko sånt.

Hyling og skriking for den minste lille ting. Ting ho vanligvis gjer uten å klage er no heilt forferdelig. Og viss eg f.eks finner på å snu gaffelen for ho når ho holder den feil veg, er det fullstendig krise :sur:

No er klokka over 21.30, og ho har ikkje sovna endå :murvegg:

Ho pleier aldri å grine etter at ho har lagt seg, men i dag har eg komt ut av tellinga på kor mange gangar det har skjedd. Vanligvis ropar ho eit par gangar om at ho vil ha drikke og legg seg fint ned igjen etter å ha fått litt vatn. Men i dag er tydeligvis alt feil. Var så dum at eg retta litt på puta og då blei det skrikings. Ein anna gang eg var inne tok eg på ho dyna. Feil det og, sjølvsagt. Men to minutt etter at eg hadde gått ut igjen høyrte eg at ho begynte å grine igjen og ropte "Dy-hy-ne!!!!!". Kjenner at eg kokar invendig når ho holder på sånn og må virkelig anstrenge meg for å ikkje skrike til ho. Har ikkje gjort det hittil, men ho høyrer sjølvsagt at eg er irritert i stemma, og det gjer det tydeligvis endå verre.

No er klokka blitt såpass masse at eg må legge meg snart. Ingen aleinetid i kveld :murvegg: Gledar meg virkelig til mannen kjem heim på fredag. Takk gud for at eg ikkje er noko særlig plaga med kvalme. Då hadde eg antageligvis brutt sammen for lenge sidan. :roll:

Og så er eg litt sur på barnehagen i dag. Då eg kom for å hente ho fekk eg beskjed om at ho hadde trakka i hundebæsj då dei var på tur, så skoa låg i ein pose. Syns kanskje dei kunne skylt av bæsjen, men greit nok. Då eg kom heim og opna posen såg eg at dei hadde skrive MALIN med svart sprit-tusj utanpå begge dei nye kvite og rosa blinkeskoa hennas. EG HAR JO MERKA SKOA INNVENDIG!!! :kjempesinna: Står tydelig navn inni begge skoa. Håpar eg klarar å få det vekk med neglelakkfjerner eller noko sånt, for det ser skikkelig stygt ut.

No ligg Malin og pratar for seg sjølv inni senga. "Male lalle. Pappa lalle. Mamma lalle. Basse lalle". Ho er no litt søt og :hjerte:

Men no MÅ ho sovne! :Gjesp:

Endret av Hermione
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det høres slitosm ut ja. Bra at mannen din kommer hjem snart :klem:

Syns det var dårlig gjort av barnahgen å merke skoene sånn ja. Skjønner at du blir forbannet. Det hadde jeg også blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrulig kva ei god natts søvn kan gjere med humøret :icon_smile:

I dag er alt så mykje bedre. Eit par tendensar til trass-anfall på morgenkvisten, men klarte å avverge det. Tok opp dette med skoa i barnehagen då eg leverte, men han som var der (den mannlige assistenten som eg fremdeles ikkje likar :roll: ) hadde ikkje gjort det og visste heller ikkje kven som hadde gjort det. Eg gavi allefall beskjed om at ALLE sko og klær som tilhøyrer Malin er merka innvendig, så det er ikkje nødvendig å merke dei med stygg sprittusj. Men eg var ikkje sur då eg sa det, sjølv om mannen eigentlig meinte eg burde kjefte litt på dei. Er fryktelig dårlig på å klage. I sommar då eg skulle bytte ei bukse som hadde rakna i sømmen etter to dagar, syns eg det var skikkelig pinlig. Det er jo dei i butikken som skal vere flau over å selge så dårlige varer, men eg blir liksom flau på deiras vegne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt skikkelig sylte forkjøla :syk:

Merka det allerede fredag på jobb. Og fem timar med Statsraad Lemkuhl i lett regn fredag kveld gjorde det ikkje akkurat bedre! Alle dei andre satt oppe på dekk heile turen, så då følte eg at eg og måtte sitte der. Låg på sofaen omtrent heile lørdagen og store delar av søndagen og syntes veldig synd på meg sjølv. I dag tidlig følte eg meg litt bedre og hadde ikkje feber, så då gjekk eg på jobb. Angra veldig på det etter eit par timar, men fekk meg liksom ikkje til å gå heim igjen :sjenert:

Men no er det berre ein time igjen, og så skal eg heim og :sove: på sofaen!

Endret av Hermione
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+1 og så kvalm at eg ikkje veit kor eg skal gjere av meg :kvalm:

Vanligvis er eg heilt avhengig av kaffi om morningen, men i dag klarte eg ikkje lukta

av kaffi eingang. Sikkert like greit, for det er jo ikkje så sunt med kaffi når ein er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Høres ut som du har hatt noen tunge dager i det siste :klem:

Kjipt med kraftig kvalme, men sikkert litt deilig med bekreftelsen også etter noen små bekymringer tidligere ;) Men nå som den har vært her kan den jo gjerne dabbe av og gi seg!

Håper forkjølelsen forsvinner kjapt!!!

Stooooor ferieklem fra syden :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Hermione

Har lest gjennom dagboken din i dag og vil bare komme med noen gode råd når det gjelder Malin. Har selv en datter som var ganske lik henne på den alderen (nå er hun heldigvis 15 :) ) og jeg sleit fælt med mange av de tingene du "sliter" med Malin med. Jeg tok kontakt med helsestasjonen fordi jeg følte at datra mi styrte hele livet vårt med trassen sin. Der fikk jeg endel gode råd som jeg fulgte og hverdagslivet ble ganske raskt enklere.

Jeg tror rett og slett du må slutte å "dikke" så mye med henne. Det er viktig å ta denne kampen nå, slik at hun ikke tror det er den nye babyen sin feil at hennes liv blir forandret, for du må også tenke på hvordan livet ditt kommer til å bli dersom hun fortsetter som nå og du i tilegg har en baby til.

Du må rett og slett være litt strengere med henne. La henne forstå at det er du som er sjefen og sånn er det med den saken. Det er du som bestemmer om du skal bære henne dersom dere har dårlig tid, dersom du sier at hun skal snu gaffelen så skal hun det!! Dette må du være konsekvent med, ellers kommer det til å utvikle seg til det verre.

Når hun har lagt seg og du har vært inne å gitt henne vann en gang og rettet dyna en gang, trenger du ikke gå inn flere ganger!! Hun bare roper fordi hun VET at du kommer. Det holder å snakke med henne fra utsiden av rommet med en mild stemme og si at nå må hun legge seg å sove og at du er rett på utsiden. Du kan jo snike deg inn etter hun har sovna og legge over dyna dersom hun har sparket av seg den.

Håper du ikke tar det ille opp at jeg gir deg disse rådene, men jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver, og hadde ikke jeg fått hjelp da jeg gjorde det, hadde nok livet vårt blitt et rent lite H..... etterhvert.

:klem:

Ps. Gratulere med kjemperaskt positiv test da...noen er jammen mer fruktbar enn andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Bizzy! Ein smule misunnelig på deg som er på ferie i sol og varme!

Men det spørs om eg hadde orka varmen når eg er så kvalm. Er heime frå jobb i dag. Har angra på at eg har gått på jobb kvar dag denne veka, så i dag fant eg ut

at eg måtte ta meg fri. Malin har våkna 4 gangar i natt og eg hadde store problem med å sovne igjen alle gangane. Så no er eg dautrøtt :Gjesp: Antageligvis mangel på søvn som gjer meg ekstra kvalm og.

Tar det absolutt ikkje ille opp at du gir meg råd, villemo69! Er fullstendig klar over at eg må vere strengare. Men eg dillar ikkje så mykje med ho som du kanskje trur, altså! Dersom ho holder gaffelen feil veg, så snur eg den. Men eg er berre så møkk lei av at sånne småting skal føre til 10 minutters skrikekonsert.

Men når det gjeld legging burde eg nok bli strengare og slutte å gå inn så ofte. Ho er jo ikkje tørst, så ho ber berre om drikke for at eg skal komme inn. Men eg klarar ikkje å høyre på når ho griner. Får vondt i hjertet mitt, og så ender det med at eg går inn :roll: Trass-skrikinga på dagtid er liksom annerledes enn den måten ho skriker på når ho ligg i senga og eg ikkje kjem inn når ho roper.

Men eg går aldri inn berre for å ta på ho dyna. Det fiksar eg heller etter at ho har sovna. Når det gjeld den episoden med dyna eg fortalte om lengre opp, så tok eg på ho dyna då eg var inne for å gi ho drikke. Og så blei ho forbanna for det, av ein eller anna grunn :sur:

Men det går iallefall veldig bra med ho i barnehagen! Der er ho visst veldig blid og grei. Har blitt skikkelig husvarm og seier hade til meg før eg har fått av ho skoa :icon_smile:

Endret av Hermione
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med graviditeten :hoppe: Håper du får en fint svangerskap :)

Kos deg masse med Malin! Kjenner litt igjen den trassingen, men jeg er så vrang av meg jeg og, så det er som regel jeg som vinner :sjarmor:

Ha en riktig fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er Malin 2 år! :bursdag:

Stooor jente. Trur ikkje ho skjønnar så mykje av det, men når eg spør kven som

har bursdag svarar ho "Maje!". Og når eg spør kor mange år ho er seier ho "to".

Har øvd litt på det ;)

Var berre såvidt ho gjekk med på å opne presangen i dag tidlig. Ho har nemlig ein fetter som har bursdag 6 dagar før ho, så forrige veke hadde vi ein pakke ståande her som var til han. Malin hadde veldig lyst til å pakke den opp, men kvar gang ho rørte den fekk ho beskjed om at det var fetter M sin. Så når eg kom med ein pakke i dag som hadde samme innpakningspapir sa ho berre at nei, det var M sin :legrine:

Ho fekk Mummihus og Ludde dataspill av meg og pappaen. Begynner tidlig med sånt når ein har to foreldre som er datanerdar :-D

Malin har dessverre fått ein eller anna virusinfeksjon. Heile kroppen er dekka av eit rødprikkete utslett. Ho har ikkje feber, så eg lurar på om det kan vere den femte barnesjukdomen. Veldig usikker på om eg skal levere ho i barnehagen i morgon. Formen virkar grei, men viss det er den femte barnesjukdomen, så er det jo smittsomt. Kanskje eg må ringe til barnehagen og spørre? Syns det er så flaut å levere når eg føler at dei meiner eg burde holdt ho heime :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med Malin sin overståtte 2 års dag! Høres ut som om en fremme liten frøken det der! ;) Også så fine gaver hun fikk! Er hun interessert i sånne dataspill? Vi har labbe langøre, men foreløpig nøyer Lukas seg med å se på at jeg leker med det, blir liksom ikke samme nytten da..men med to datanerd- foreldre er det kanskje annerledes.. :ler:

Hvordan gikk det med prikkene hennes da? Jeg er ped leder på småb. avd og vi ser mange prikker kan du tro..det er jo så vanlig blitt..uten at det er noe liksom, merkelig- før var det jo tegn på en sykdom..Vel, håper det går bra med både veslejenta og deg- er du over kvalmen eller henger den i..Her er den fortsatt veeeldig tilstede..som sist.. :sjenert:

Ønsker deg en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Kipa!

Malin er veldig interessert i dataspill, ja! Men ho klarar ikkje å håndtere musa endå, så det blir stortsett til at ho peikar og eg trykker. Men ho skjønnar poenget med alle spilla. Vi har Labbe Langøre (1,5 til 3 år), og den likar ho veldig godt. Er det samme spillet som du har kanksje? På eit av spilla der skal ein fargelegge eit bilde ved å bevege muse fram og tilbake. Det klarar ho, for der er det ikkje så nøye kva for ein veg musa tar så lenge den er i bevegelse :icon_smile:

Malin er ikkje av dei som er tidligst ute i forhold til prating, men ho er utrulig interessert i tall og bokstavar. Trur ho kjenner igjen halvparten av bokstavane i alfabetet no pluss talla 1, 2, 6, 8 og 9. Av ein eller anna grunn er ho veldig opptatt av tallet 8. Kanskje fordi det ser likt ut sjølv om ein les det opp ned?

Gjekk til legen med Malin i går. Ho såg heilt spedalsk ut om morningen, men var i fin form. Ingen feber. Kunne ikkje levere ho i barnehagen uten å vite om det var smittsomt, så då gjekk vi til legen. Malin har litt legeskrekk, men i det siste har vi lest mykje i ei bok som heiter "Doktor Ludde" der Ludde ordner opp i ein del småplager som vennane hans har. Så då eg sa at vi skulle til doktoren sa Malin "ja! Dutte åååne" = Doktor ordne. Vi tok med boka på venterommet og ho var heilt med på at ho skulle til doktor. Heilt til vi kom inn på kontoret hans :roll: Då kom panikken igjen og så blei det 15 minutt med hylskriking mens legen undersøkte og prata. Han fant ikkje ut kva det var for noko, bortsett frå at ho var rød i halsen og hadde hovne mandlar. Så då konkluderte han med at det var ein virusinfeksjon, men ikkje 4. eller 5. barnesjukdom. Og ho måtte holde seg heime frå barnehagen til utslettet begynte å gå tilbake pga smittefare. Så då blei det heimedag på meg og Malin i går.

Skrikinga tok forresten slutt i samme sekund som eg sa "No er vi ferdig, så no kan vi ta på genseren og gå". Då smilte ho, vinka og sa hade til legen :ler:

Kvalmen heng i hos meg og, Kipa. Men eg er jo kortare på veg enn deg. Kvalme er for øvrig det einaste svangerskapssymptomet eg har, så eg håpar nesten at den blir der ei stund til. Dei siste tre nettene har eg plutselig ikkje hatt behov for å gå på do og tisse, og det beykymrar meg litt. I tillegg har eg fått tilbake lysta på kaffi og Cola light. I går kveld var eg på fest med jobben, og då spiste eg til og med litt marsipankake og holdt ut til kl 23 uten å bli kvalm. Blir litt bekymra når eg plutselig ikkje merkar noko til graviditeten :tristbla: . Men i dag tidlig var kvalmen på plass igjen, så eg får tru at alt er som det skal. Har første legetime på mandag, så då får eg UL. Har samme lege som Malin, så eg var veldig frista til å be han ta ein kjapp kikk med UL-apparatet då eg var der i går. Men vi hadde jo allerede stjelt timen til ei stakkars dame som satt på venterommet og venta, så eg fant ut at det blei litt teit å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre med Malin nå :klem:

Og gratulerer med overstått bursdag :)

Tenker du ser fram til legetimen ja. Det hadde nok jeg også gjort. Alt er sikkert helt fint :)

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var første svangerskapskontroll unnagjort! :hoppe:

Fekk sjå bankande hjerte på UL og størrelsen tilsvarte 8+5.

Så då trur eg at eg kan puste letta ut og tru at det blir ein baby ut av dette.

Det har komt nye retningslinjer for svangerskapskontrollar, så det er ikkje ofte eg skal på kontroll. Trur nok at eg kjem til å ta dei fleste hos jordmor, for eg klarar ikkje å like legen min :forvirret:

Ellers hadde vi burdagsselskap for Malin i helga. Ho fekk masse flotte leikar!

Eg hadde håpt på litt meir barnehageklær og sånt, men Malin satte heilt klart meir pris på dei harde pakkane :icon_smile:

Ho fekk blant anna dukkevogn av bestemora + masse andre dukketing (potte, tåteflasker, dukkebleier, dukkeklær osv). Av mormora fekk ho masse Janus-klær. Det var visst ikkje så interessant, men mammaen blei veldig glad :enig:

Ho har vokst fra alle ullklærne frå forrige vinter, og Janus er dyrt!

Endret av Hermione
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...