Gå til innhold

Skifte tamponger i koma?


Gjest Jenta_22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nå bedre å gå runt å tenke og lure på ting enn å fly rundt som en tankeløs zombie og følge alles andres ordre.

Det vil jeg kalle uintelligent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå bedre å gå runt å tenke og lure på ting enn å fly rundt som en tankeløs zombie og følge alles andres ordre.

Det vil jeg kalle uintelligent.

Enig! Jeg har selv hatt denne tanken og andre, lignende tanker flere ganger. Jeg anser meg selv for å være intelligent og for å ha et liv (en tidligere i tråden påstod at hvis man tenkte denne tanken kunne man umulig ha et liv) som jeg er svært fornøyd med. Ja, jeg har rare tanker av og til. Men rare tanker fører ofte til at jeg prøver å finne ut av dem, og på veien lærer jeg ofte masse rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo en veldig gammel tråd, men herregud så morsom!!

Har hatt full latterkrampe her. "Tampongutdrivelse"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Man kan VIRKELIG ikke ha mye til liv om man går å funderer på sånt. Tenker på mye villt jeg også, men hva som skjer med tampongen min om jeg skulle havne i koma driter jeg i!

Er vel rimelig trygg på at trådstarter ikke er 100% seriøs men. (Håper.. )

Etter jeg hadde tatt blindtarmen kom det er kjekk lege inn til meg å spurte om jeg hadde fått prompa noe.. Hva skal man svare da liksom?? :forvirret:

Det er flaut, men man overlever!

Jeg er 28 år og har hatt mye angst ift dette med kropp, koma og død. Jeg hadde tilogmed med meg legeerklæring på klassetur til utlandet om at jeg ikke skulle strippes hos tollen, men tas til lege hvis nødvendig, fordi jeg hadde så angst for å vise meg naken for andre. Så strengt tatt er det ingenting å le av.

Største angsten ifm fødsel var om noen skulle kle av meg på overkroppen uten at jeg registrerte det, så det ble skrevet ned og snakket om på forhånd. Noen sliter faktisk med sånne tanker. Jeg har også bedt min mor stelle meg hvis jeg skulle dø, da jeg ikke ønsker at fremmede skal gjøre sånt.

Selv har jeg jobbet på sykehjem, og jeg vet hvordan det er å stelle andre. Man er veldig ydmyk når man utfører så intimt stell på noen, for de fleste synes det er ubehagelig. Man prøver ofte å snakke om andre ting for at de skal tenke på noe annet, og man er forsiktig og utfører det så diskre og hensynsfullt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...
Den 23.6.2006 at 13.26, Gjest Gjest skrev:

 

Virkelig? Det må jeg prøve neste gang vi får inn et slikt tilfelle. Selv finner jeg det lettest å sette pasienten ned i et dampbad slik at gulrota blir kokt. Da er det lett å skrape den ut med en vanlig skje etterpå.

:skratte:

Den 17.8.2014 at 22.44, Raven Emerald skrev:

Man kan vel trygt si at noen har trukket i tampong-tråden igjen...

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 23. juni 2006 at 13.26, Gjest Gjest skrev:

 

Virkelig? Det må jeg prøve neste gang vi får inn et slikt tilfelle. Selv finner jeg det lettest å sette pasienten ned i et dampbad slik at gulrota blir kokt. Da er det lett å skrape den ut med en vanlig skje etterpå.

Nasty...

Anonymkode: 5943a...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havnet i en ulykke(ikke i koma) men jeg fikk ikke lov å ta ut tampongen selv. Så hun ene dama gjorde det.

Anonymkode: f6d41...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. juni 2006 at 13.19, Gjest Gjest skrev:

Jentene bytter på å være pasienter. Så demonstrerer foreleseren først, etterpå prøver studentene hver sin gang. Utrolig nok er det mange som stryker i akkurat dette når de går på sykepleien.

Har de da komapasienten ute til spott og spe for studentene når man skifter? Eller gjøres dette inne på ett privat avlukke?

Anonymkode: 3d859...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...