Gå til innhold

Skifte tamponger i koma?


Gjest Jenta_22

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
Mannlige og kvinnelige sykepleiere gjør just den samme jobben. På de samme pasientene. Uansett kjønn.

Japp. Jeg har selv jobbet på sykehjem og vasket tissefanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grønn Frosk

Nei. De skaffer ikke en kvinnelig sykepleier til slikt. Menn er ansatt, de gjør samme jobben like bra, og tar kveldstell, morgenstell, beleiskifting og tampongutdrivelse med stor ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jenta_22

Takk for svarene folkens! Da lærte jeg noe i dag også.

Håper ikke jeg våkner før vasken er ferdig, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Takk for svarene folkens! Da lærte jeg noe i dag også.

Håper ikke jeg våkner før vasken er ferdig, da.

Hmm, hvis du er i koma bør du vel heller håpe du våkner så raskt som mulig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønn Frosk
Menn er ansatt, de gjør samme jobben like bra, og tar kveldstell, morgenstell, bleieskifting og tampongutdrivelse med stor ro.

Skaffer de en prest også, omtrent som ved eksorsisme? "Kom uuuuuuuuut, onde tampong" :twisted:

Jepp. Og han har på seg en rød kappe (symboliserer menseblod), og en stor bomullshatt som ser ut som en gigatampong. Så messer han greier fra libresse- og o.b-reklamene til de onde tampisåndene er ute :Nikke:

Endret av Grønn Frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta_22

Kan heller våkne rett etterpå... Så slipper jeg minnene.

Tenk så flaut. Jeg vet at dette er noe både mannlige og kvinnelige sykepleiere gjør hver dag uten å tenke over det. Men for meg vil det aldri bli rutine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Kan heller våkne rett etterpå... Så slipper jeg minnene.

Tenk så flaut. Jeg vet at dette er noe både mannlige og kvinnelige sykepleiere gjør hver dag uten å tenke over det. Men for meg vil det aldri bli rutine.

Forhåpentligvis blir det ikke rutine å havne i koma heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Forhåpentligvis blir det ikke rutine å havne i koma heller. :ler:

Ja, uff, tampongskifting er definitivt den verste delen med å havne i koma altså. Skikkelig traumatisk :roll:

:ironi::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Stemor_*

Du kan jo være føre var å ta på deg bind og henge en lapp rundt halsen om mensen den dagen du har tenkt å havne i koma :ironi:

Forøvrig så er vi helsearbeidere så vant til å se kjønnsorganene på våre pasienter, å det er ikke noe å sikle over. Hverken for de kvinnelige eller mannlige pleierne.

De er på jobb å skal utføre sitt arbeid, å du kan regne at de har såpass mange som skal stelles at de ikke har tid til å sikle over høna di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En annen ting, tenk om du ikke havner i koma men derimot (skrekk og gru) brekker begge armene? Da er du jo våken i tillegg, når du skal stelles... Tenk på den du :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
En lesbisk pengeinnkrever som sikler etter de mannlige sykepleierne... Okidoki..

Skaffer de en prest også, omtrent som ved eksorsisme? "Kom uuuuuuuuut, onde tampong" :twisted:

Du kan jo være føre var å ta på deg bind og henge en lapp rundt halsen om mensen den dagen du har tenkt å havne i koma  :ironi:

Forøvrig så er vi helsearbeidere så vant til å se kjønnsorganene på våre pasienter, å det er ikke noe å sikle over. Hverken for de kvinnelige eller mannlige pleierne.

De er på jobb å skal utføre sitt arbeid, å du kan regne at de har såpass mange som skal stelles at de ikke har tid til å sikle over høna di.

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...