Gå til innhold

Skifte tamponger i koma?


Gjest Jenta_22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Fy faen for en gjeng frekke kvinnfolk! Oppkast på dere! :(

Er det du som har logga deg inn som gjest å har angst for å havne i koma med mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvorfor er jeg ikke overrasket over at det ville komme? :klaske: Nei, be Hege sjekke IP du så kan du gro deg et skjegg og titte nedi søppelkassa (der er det verre enn postkassa ser du.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fy faen for en gjeng frekke kvinnfolk! Oppkast på dere! :(

Fy faen så politisk korrekt du er når det passer for deg, Towelie :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan VIRKELIG ikke ha mye til liv om man går å funderer på sånt. Tenker på mye villt jeg også, men hva som skjer med tampongen min om jeg skulle havne i koma driter jeg i!

Er vel rimelig trygg på at trådstarter ikke er 100% seriøs men. (Håper.. )

Etter jeg hadde tatt blindtarmen kom det er kjekk lege inn til meg å spurte om jeg hadde fått prompa noe.. Hva skal man svare da liksom?? :forvirret:

Det er flaut, men man overlever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Fy faen så politisk korrekt du er når det passer for deg, Towelie :tristbla:

Ja så klart jeg er! Akkurat som du har muligheten til å logge deg ut og være anonym og frekk når det passer deg! ;):kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Ja så klart jeg er! Akkurat som du har muligheten til å logge deg ut og være anonym og frekk når det passer deg! ;):kyss:

Jeg er anonym og frekk hele tiden jeg :klem::kyss:;) Du er bare frekk du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Man kan VIRKELIG ikke ha mye til liv om man går å funderer på sånt. Tenker på mye villt jeg også, men hva som skjer med tampongen min om jeg skulle havne i koma driter jeg i!

Er vel rimelig trygg på at trådstarter ikke er 100% seriøs men. (Håper.. )

Etter jeg hadde tatt blindtarmen kom det er kjekk lege inn til meg å spurte om jeg hadde fått prompa noe.. Hva skal man svare da liksom??  :forvirret:

Det er flaut, men man overlever!

Jeg var innlagt på sykehus med magetrøbbel og hadde verdens desidert kjekkeste lege, som kom inn hver morgen og spurte hvor mange "tømminger" jeg hadde hatt siden i går, altså hvor mange ganger jeg hadde bæsja :flau:

Men etterhvert ble jeg vant til det også og fortalte villig vekk :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innlagt på sykehus med magetrøbbel og hadde verdens desidert kjekkeste lege, som kom inn hver morgen og spurte hvor mange "tømminger" jeg hadde hatt siden i går, altså hvor mange ganger jeg hadde bæsja :flau:

Men etterhvert ble jeg vant til det også og fortalte villig vekk :ler:

Hehe.. ja, det er flaut, men samtidig svarer du som om det skulle være det vanligste i verden..

"..4 ganger i dag gitt, ikke værst.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja, det er flaut, men samtidig svarer du som om det skulle være det vanligste i verden..

"..4 ganger i dag gitt, ikke verst.."

Rettelse: Værst = verst.. sorry :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har ligget i koma, og hadde mensen (får alltid det når jeg opereres).

Jeg hadde ikke tampong, men bind.

Linser hadde jeg på da jeg fikk hjertestansen, og de ble tatt ut av noen (aner ikke hvem).

Lå i koma noen dager, og det er journalført at jeg hadde mens, så regner med at de sjekket og skiftet. Dog var det klart for skifting da jeg våknet.

Flaue episoder har jeg så mange av... Dreit på meg samme natt som jeg våknet, fordi sykepleieren ikke kom i tide... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Dette var virkelig det mest underholdende jeg har lest på lenge! Merkelig hva folk kan klare å spekulere på....

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg kjenner ikke noen "jente 18aa" her på forumet. Jeg er ny her.

Oppfører jeg meg som en kjent spammer? Unnskyld da.

Hvordan "øver" man på det pensumet? Bytter jentene på å spille pasient?

Eller har dere en oppblåsbar Barbara med tampong som alle får prøve å trekke ut?

Tulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg har aldri brukt tamponger, men skal på ferie med en venninne i sommer og da hadde det vært fint å bade til tross for mensen. Da må jo tampong til, men så leste jeg vedlegget om TSS og ble bekymret. Burde jeg nå bli redd for å bruke tampong og være sikker med bind, eller være med å bade med tampong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har aldri brukt tamponger, men skal på ferie med en venninne i sommer og da hadde det vært fint å bade til tross for mensen. Da må jo tampong til, men så leste jeg vedlegget om TSS og ble bekymret. Burde jeg nå bli redd for å bruke tampong og være sikker med bind, eller være med å bade med tampong?

Du kan sikkert bruke tampong når du bader. Men da burde du opplyse hele stranda om det itilfelle du skulle falle i koma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Haha, jeg har faktisk også lurt på det her skikkelig lenge! Jaja, da fikk jeg svar på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...