Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

myke tyrkisk pepper!!!!!!!!!!!

Gjest Gjest_dilla_*
Skrevet

Bringebærdrops, sitrondrops, konfektdrops (hm, var det ikke det de het? - de fylte dropsene)

til og med kamferdrops og kongen av Danmark savner jeg nå om dagen.

Er gravid med drops-dilla og trodde man fikk tak i alle disse enda, men nei, finner dem ikke noen steder. Hvis noen har tips om hvor; kom gjerne med det! Er i Oslo :)

Gjest Gjest
Skrevet

- Tyrkisk pepper i myk variant

- Shio (!)

- Godteposte ala. barnetv. Det vanskelige er at jeg ikke husker hva den heter, men den inneholdt blant annet myke skumbanar, godteri som var formet som hjul, gummiaktig, røde og gule, lakrispulver med kjærlighet, fantomet eller noe. Husker noen hva denne heter?

- Rund is hvor kjernen var vanilje og trekket var rosa. Ikke saftis. Den var kjempegod. Jeg husker ikke hva den heter. Kanskje dere gjør det?

Gjest Smaragd
Skrevet

Savner Jane Hellen shampo og balsam!!

Husker vi hadde det den tid jeg gikk på barneskolen. (altså rundt 15 år siden:)

Den luktet sååå utrolig frisk og godt!

Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet

Liten oppdatering..

Ting folk savner som har kommet tilbake og noe som har vært hele tiden ;o)

-Pink Panther brus (fåes blandt annet på price club)

-French fries med paprika (fåes bla. på rema 1000)

-Rosa smurfe drops (sett de på rema 1000 og Ica)

-"Ekte" Mr Freeze is (fåes på mix)

-Svarte, salte UFO drops (fåes på Nille)

-Shake lakris tyggegummi (fåes på mix og Nille)

-Jane Helen shampoo (fåes i Sverige)

-Tyrkisk peber is (fåes på hjem is- is bilen)

ENJOY ;O)

Gjest Tøffe
Skrevet

Tøffe sjokoladen. Hvor ble den av? Nydelig. Noen som vet produsenten av denne og hvor den ble av?

• 2 uker senere...
Gjest Tøffe-elskeren
Skrevet
Tøffe sjokoladen. Hvor ble den av? Nydelig. Noen som vet produsenten av denne og hvor den ble av?

"Tøffe" ble produsert av Nidar sjokoladefabrikk. Den var et biprodukt av Troika, hvilket betyr at det var avkapp av Troika som ble moset og trekt med melkesjokolade. Jeg savner denne veldig, og måtte benytte anledningen ved et besøk hos Nidar til å spørre om hvor Tøffe var blitt av. Svaret var at de ikke lenger har lov til å benytte seg av slike avkapp/rester :sukk: Synd!

Skrevet
"Tøffe" ble produsert av Nidar sjokoladefabrikk. Den var et biprodukt av Troika, hvilket betyr at det var avkapp av Troika som ble moset og trekt med melkesjokolade. Jeg savner denne veldig, og måtte benytte anledningen ved et besøk hos Nidar til å spørre om hvor Tøffe var blitt av. Svaret var at de ikke lenger har lov til å benytte seg av slike avkapp/rester :sukk: Synd!

:( *savner også Tøffe, spesielt når den var feeeeeeersk... sukk*

Skrevet

Jeg savner Stimorol, hvor har den tyggisen blitt av?!

Krydderskinka til prior har jeg heller ikke sett på ei stund :(

Skrevet

Åh... :(

Jeg kommer alltid til å savne Tøffe.

Skrevet
Liten oppdatering..

Ting folk savner som har kommet tilbake og noe som har vært hele tiden ;o)

-Pink Panther brus (fåes blandt annet på price club)

-French fries med paprika (fåes bla. på rema 1000)

-Rosa smurfe drops (sett de på rema 1000 og Ica)

-"Ekte" Mr Freeze is (fåes på mix)

-Svarte, salte UFO drops (fåes på Nille)

-Shake lakris tyggegummi (fåes på mix og Nille)

-Jane Helen shampoo (fåes i Sverige)

-Tyrkisk peber is (fåes på hjem is- is bilen)

ENJOY ;O)

Hvor er price club?

Skrevet
Hvor er price club?

Den jeg vet om finnes i Krokstadelva. Rosa Panter'n-brus ble laget av Stordalen mineralvann i Kongsberg, men den ble visst lagt ned i fjor. Det er veldig synd, for de hadde en fantastisk god champagne-brus UTEN sukker!

Skrevet

Brynilds Sure Bomber! Rosa, gule og grønne drops i en pose som ligner på disse, "serien" inkluderte også Pulverpadder og Rustne spiker...

• Nyttig 1
Gjest MåneSkygge
Skrevet
Brynilds Sure Bomber! Rosa, gule og grønne drops i en pose som ligner på disse, "serien" inkluderte også Pulverpadder og Rustne spiker...

Sure bomber har de i alle fall på narvesen her i byen.

Skrevet

bringebærdrops

"smørbukk"karameller i forskjellige smaker,husker de hadde hvite,sorte,rosa,lyseblå,blå og rød...fikk kjøpt de i "løs"vekt..

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Julia_*
Skrevet

Ser det er lenge siden noen har skrevet her..

..Men jeg er såå frustrert!!

Husker et pålegg fra min barndom, nemlig, som ingen andre venner husker..

-Jeg nekter å tro at jeg har drømt det, for det var SÅ godt, husker det som om det skulle vært i går! Tipper det var i rundtom i 1986-87.

Det er et litt sånn krystallisert karamellpålegg som lå i en eske laget av kartong på ca 12 x 12 cm. Rundtom 5 cm høy, kanskje? Lokket var også av papp tror jeg.

Esken var Mørk brun eller sort, med et jentehode og et guttehode på. (tegneserieaktige)

Noen som husker?? Jeg MÅ få bekreftet at det ikke bare var en drøm.. :)

Skrevet

Lurer på hva det er for pålegg du tenker på. Karamell? Og skulle det smøres på? Og lå i kartong?

Jeg så noen nevne Coco Bahia tidlig i tråden. Coco Bahia (kokos) og New Love (tuttifrutti) var flaskebrus som ble produsert av Mac rundt 1980. Tror ikke det var vanlig å selge annet enn fra det lokale bryggeriet på den tiden.

Da jeg var liten het tyggisen Sweet Mint. Var rosa og var pakket inn enkeltvis med en snurr i hver ende. Hvitt papir med små rosa hjerter. Det var fin bobletyggegummi og varte i dagesvis. Hadde en hel samling i vinduskarmen på kjøkkenet. Og bruspulver i små papirposer til 25 øre. Disse skulle man egentlig lage brusdrikk av ved å helle det i et glass vann. Men den varte så mye lenger hvis man sugde på fingeren og dyppet den.

Jeg mener jeg så bokstavkjeksen nylig. I eske som man kan brette om til bil, akkurat slik jeg husker den :)

Skrevet
Savner:

*Maarud potetgull med dill (hvorfor fins den i Sverige, men ikke her???)

Superchips med dill er sesongprodukt. Har vært å få kjøpt noen somre nå.

Jeg savner

• Syrlige drops
  • TOS fruktpastiller
  • Nibb-It
  • ROM ROSIN YOGHURT!
  • Toy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...