Gå til innhold

Produkter som ikke finnes mer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Savner tyggisen Sorbits jeg, var populær på 80 tallet og kom i mange smaker. Jeg sverga til pakken som var mørkeblå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner Shio brusen, Soho sjokoladen :rødme: og mjuke tyrkisk pepper!!! Den savner jeg mer enn mest.. Elsker lakris!!!!

Skrevet
og vet noen om TL-klubben eksisterer ennå? Pakken derfra var jo månedens absolutte høydepunkt!! :fnise:

Både den og penny klubben eksisterer enda, bortsett fra et penny klubben har begynt å sende ut sminke o.l.

Skrevet

Den røde smashen har jeg ikke sett at noen har nevnt ennå, den var jo såååå god. Den var med paprikasmak.

Jaffa-jusen, er det noen som husker den? Sambo har mast om den lenge, men plutselig husket jeg den. Var i en tynn, hvis boks med appelsiner utenpå.

Og så har vi den beste isen som finnes: lett-is. Saftis med sitron og bringebærsmak.

Ellers er jeg enig med mye av det andre som er nevnt her inne. *Sukk*, the good old times :biggrin:

Skrevet
Jaffa-jusen, er det noen som husker den? Sambo har mast om den lenge, men plutselig husket jeg den. Var i en tynn, hvis boks med appelsiner utenpå.

Den var best! ;D

Skrevet

Nå har de fått Maarud potetgull med salt og vinegar på 7/11.

Skrevet

Epleyoghurten til Tine. vet de fortsatt har den i i firpakning, men den er ikke like god som den som var i enkeltbeger. Og hva er vitsen med å ikke ha gode yoghurter i store beger?

Skrevet (endret)
Nå har de fått Maarud potetgull med salt og vinegar på 7/11.

Er det noen som spiser det? Det var det verste jeg fant i england og håpet jeg aldri fant det igjen.. Salt og eddik er jo en forferdelig kombinasjon.

Endret av Gjest
Skrevet
Er det noen som spiser det? Det var det verste jeg fant i england og håpet jeg aldri fant det igjen.. Salt og eddik er jo en forferdelig kombinasjon.
- NOT!!!

De har har den noen ganger i Sverige. Og i Pringles-variant (blå boks) på Ultra en periode.

Salt og eddik er fantastisk!! Og mens man leter etter salt&vinegar chips så hjelper det med litt epleeddikk på f.eks. fiskepinnene :)

Gjest Gjest_Julia_*
Skrevet

Min kjære kjære bestemor hadde alltid en pose fylte kamferdrops i veska. Nå savner jeg bestemor, og i butikken finner jeg bare "vanlige" kamferdrops.

I barnebursdagene mine hadde mamma laga boller med banan og gele i biter oppå :)

Og så lurer jeg på:

Var sjokoladen like søt da jeg var liten (70/80-tallet) Nå synes jeg den ofte er så innmari druesukker-søt.

Hvor er den lakrisen som var som et flatt 2 cm bredt bånd, og rullet sammen i ruller? Den fikk jeg alltid på lørdager. Og Mikke Mus og Bonald-tyggis.

Og:

Hvor får jeg tak i en kles-børste som var en slags stiv velour (hm, intelligent forklart.. :ler: Det var ikke bust, men et slags rødt stoff.) Den ene veien var den glatt. Den andre veien ("mot-hårs") tok den med seg bøss fra tøyet. Slekta vet ikke hvor den har blitt av i huset. De rullene vi får kjøpt med lim på, gjør jo bare at ting fester seg lettere etterpå!

Skrevet

Brus på 1 liters flasker av glass.

Crystal pepsi, selv om det bare var pepsi uten fargestofftror jeg :D

Isbre var det de het ja! Kino dropsen min :tristbla: I miss u so! Trodde det bare var jeg som savna dem jeg:D

Det var noen pastiller/drops på eske med mykt fyll inni som pappa altid kjøpte til meg når vi var i byen m ecalyptus og sitronsmak and what not mmmmmmm

Skruer med salt og pepper.

Spinn isen og tyggis isen med rosa trekk

Pizzakjeks.

Bix, eller hva de bringebær foxene het

Yougurt med rom-rosien

Bruspulver med lakris

Dj catshow på lørdagsmorgen, med transformers, mask og he-man :D

Og selvølgelig SHIO som hadde gjord det så sinsykt bra om de hadde relansert den på nytt!!!

Morosam tråd forresten!

Mimrestund er gull i grunn!

Skrevet
Bix, eller hva de bringebær foxene het

Men det har jeg sett nå!!!

Savner svarte og brune seigmenner med lakris- og champagnesmak. De fikk kort fartstid.

Skrevet

*Potetskruer med salt og pepper

* Bugg

* Shio

* Den mørke sjokoladen i Twist

Skrevet
Bruspulver med lakris

mener du da den oransje? pakningen som var sylinderformet med en lakrispinne stikkende opp i midten? og maaaaaasse bruspulver i pakken....

for den savner jeg!!!!! det var yndlingsgodteriet mitt...

Skrevet
mener du da den oransje? pakningen som var sylinderformet med en lakrispinne stikkende opp i midten? og maaaaaasse bruspulver i pakken....

for den savner jeg!!!!! det var yndlingsgodteriet mitt...

Sherbert.. Finnes på en av de kioskene i oslo, ikke 7-eleven men en av de andre jeg såklart ikke husker navnet på nå.

Finnes i england så om du er veldig desperat kan du bestille. http://www.sweetsncandy.co.uk/proddetail.asp?prod=SHEFOU048

Skrevet

Åh!

Jeg fikk plutselig lyst på Sharp i dag jeg. Lilla halstabeletter som først var i runde lange pakninger men som ble firkantet etter hvert.

Noen som vet om de fortsatt er i salg? Jeg har ikke sett de på kjempelenge

Skrevet

Jeg savner Lancome mascara for sensible øyne. Det er den eneste maskaraen jeg aldri har klødd i øynene mens jeg har brukt (til og med ikke hvis jeg hadde glemt/ikke orket å ta av meg maskaraen før jeg la meg).

Og så savnet jeg banan-twisten, jeg boikottet faktisk twist til de la den tilbake i posen igjen. :)

Skrevet

ååå.. jeg savner en type potetsnacks med paprika som het OL-ringer. Jeg tror de kom ut i forbindelse med OL på lillehammer og byttet senere navn til Sprø luringer. var en rosa pose med små "OL-figurer "på. Det var så godt.. *savne*

Noen andre som husker den ?

Også savner jeg gøy-isen og jane helen shampoen... den lukta sykt godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...