Gå til innhold

Prosjekt kropp 2

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare innom og besøker dere, jeg... ;)

Skritteller er en fin ting. Jeg har en jeg også, men den er lite brukt... Har planer om å kjøpe meg en ny og bedre. Jeg har sett sånn med "lokk" på på TV? Problemet med min er nemlig at jeg kommer borti knapper som gjør at den nullstiller seg når jeg setter meg ned, og hva er mer frustrerende enn det?

Jeg skal i alle fall bruke skritteller når jeg skal trille turer med vogna til vinteren :)

Og til dere andre: Lykke til! Jeg er forresten veldig glad for at jeg gikk ned nesten 8 kilo på dette prosjektet vårt før jeg ble gravid! Nå har jeg lagt på meg 4 av dem igjen, men jeg tenker med gru på hvor mye jeg hadde veid nå hvis jeg ikke gikk ned på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrytt så masse av deg i dagboka til Vampyra, Ephemera! :ler:

Savner å ha deg her. Det var liksom du som holdt gløden oppe. Men nå har vi bestemt oss for å være motiverte. Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig å høre, Kylling! :klem:

Jeg elsker skryt, så nå må jeg nesten lese om meg i dagboka til Vampyra :ler:

Men dere greier dette selv, vet du! Jeg ser at dere er motiverte og det er bra! :) Og jeg følger med dere fra sidelinjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter snikveiingen i dag tidlig ser det ut til at jeg er på vei ned igjen det jeg gikk opp. Jeg har vært flink hele uka og bare spist en sjokolade, og det var i dag!

Jeg sliter litt med å fordele maten utover dagen enda, det blir ofte 1 polarbrødrundstykke til frokost, og det samme til lunsj, og en litt stor middag. Og så har det blitt en brødskive og kakao til kveldsmat i det siste. Jeg har fått fullstendig dilla på Regia lett pulverkakao (selv om jeg jeg sikkert bruker så mye pulver at det ikke er lett lengre.... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med knekkebrød eller ingers rugbrød?

Innimellom trenger man å bytte helt, og knekkebrød er jo sunt og godt! Eller du kan bake selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et problem, jeg er driiitlei av polarbrød, kyllingpålegg, magerost... Og jeg er så lite oppfinnsom når det gjelder pålegg og sunne brødtyper.

HJEEEELP MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg sette inn jernet for fullt igjen! Jeg har godteriavtale med noen (nett)venner, det vil si at jeg har ikke lov å spise godteri bortsett fra lørdagene. Og da er det max 800 kcal i godteri. Det høres mye ut, men 800 kcal i godteri er egentlig ikke så veldig mye...

Jeg skal til London nyttårshelga, og da har jeg veldig lyst til å shoppe en del klær. Om jeg klarer å gå ned i vekt til da, så blir det jo ekstra gøy å shoppe!

Har restarta VK-programmet, og jeg har fått tildelt 1830 kcal om dagen. Det er ikke så galt. Har plotta inn at jeg skal ned 9 kg på 11 uker, men jeg er mer enn fornøyd om jeg går ned 5-7.

Skrittelleren er på, og i løpet av en uke skal jeg i snitt ha over 10000 skritt om dagen som et minimum.

Vampyra: Jeg spiser en del knekkebrød også. Det har gått mye i RugSprø, men det er jeg møkklei av. Fiberrik begynner jeg også å gå lei av. God idé å bake selv, tror jaggu jeg skal gjøre det. Selv om jeg er lat som ei padde når det gjelder baking.. Når jeg tenker meg om så har jeg en blanding med kjempegrovt rugbrød fra Tyskland som jeg kan bake senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du på rett vei iallfall, Vampyra! Jeg står på (gulp) pluss 3 kg siden rett før bryllupet. Æsj, jeg som IKKE skulle gå opp i vekt igjen. Men nå skal det bli andre boller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en flott tråd :)

Jeg har akkurat begynt min sunne slanking og har blitt medlem i vektklubben.no (GR). Kjøpt Fat burner DVD'en til Kari J og har peset som en elefant i dag. lol.

Håper på motivasjon her sammen med dere :)

Synes spesielt kaloteller-systemet på vektklubben.no er genial, men lurer på hvordan jeg kan se mitt anbefalte kaloriinntak. Ligger det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var i ferd med å ha en skikkelig godteriorgie i dag. Var helt sjuk etter sjokolade og ostepop etter jobb. Men jeg var flink! Kjøpte heller forskjellig frukt som jeg kuttet opp og hadde yoghurt oppå. Flinke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde egentlig kake for å trøste meg selv. Er så innmari lei av at jeg går opp så fort jeg ikke spiser under 1500 kcal om dagen :sur: Et normalt menneske forbrenner bortimot 2000 kcal om dagen, så jeg burde da i det minste klare å holdeg meg stabil :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig slitsomt ut slik du har det, Vampyra. Holdt ikke du på med slanking i mange måneder uten at du gikk ned? Men du gikk ned noe etterhvert?

Hadde det vært meg, så hadde jeg mistet all motivasjon... Jeg beundrer deg for viljen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...