Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #421 Del Skrevet 18. september 2006 Det står stille her og, selv om jeg bare i helga forbrant 5-6000 kalorier pga oppussing 21 timer med malingsskaping er visst effektivt Tipper vekta sniker seg nedover snart hvis jeg fortsetter sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #422 Del Skrevet 18. september 2006 Elendig uke her. Har ikke veid meg, var for sliten i dag tidlig til å tenke på noe slikt, men det er nok like bra. Fikk bare trent en gang. I helga pusset vi opp, så jeg bevegde meg jo litt, men det blir ikke det samme. Og med så dårlig tid som jeg har for tiden er det ikke så lett å spise sunn mat hver dag. Foretrekker hjemmelaget mat, men må nok velge ferdigvarianter litt oftere framover for å få det til å gå opp. Og så har jeg skadet foten min, så de nærmeste dagene er trening uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. september 2006 #423 Del Skrevet 18. september 2006 Det står stille her og, selv om jeg bare i helga forbrant 5-6000 kalorier pga oppussing 21 timer med malingsskaping er visst effektivt Tipper vekta sniker seg nedover snart hvis jeg fortsetter sånn ← Ja, jøss, oppussing er bra trim! Hvor lang tid har dere beregnet på oppussinga? Bare vent, så raser kiloene bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. september 2006 #424 Del Skrevet 18. september 2006 Elendig uke her. Har ikke veid meg, var for sliten i dag tidlig til å tenke på noe slikt, men det er nok like bra. Fikk bare trent en gang. I helga pusset vi opp, så jeg bevegde meg jo litt, men det blir ikke det samme. Og med så dårlig tid som jeg har for tiden er det ikke så lett å spise sunn mat hver dag. Foretrekker hjemmelaget mat, men må nok velge ferdigvarianter litt oftere framover for å få det til å gå opp. Og så har jeg skadet foten min, så de nærmeste dagene er trening uaktuelt. ← Er det noen på KG som IKKE pusser opp om dagen? Hehe.. Hva har skjedd med foten din da? Det er utrolig kjedelig å skade seg, når man egentlig VIL trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2006 #425 Del Skrevet 18. september 2006 Ja, jøss, oppussing er bra trim! Hvor lang tid har dere beregnet på oppussinga? Bare vent, så raser kiloene bort! ← Ca 1,5 mnd har vi håp om å klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #426 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har fått en kraftig hevelse etter å ha forstuet en tå. Jeg kan bevege den, men den er dobbelt så tykk som vanlig og hvert skritt gjør vondt. Etter oppussingmaraton i helga ble den nok for mye belastet, så den ble skikkelig vond. Jeg vil trene! Jeg vil gå normalt! Jeg vil sove en hel natt sammenhengende. Det er jo sikkert ikke noe farlig, men det er så irriterende. Dropper veiing denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #427 Del Skrevet 25. september 2006 På stedet hvil! Det er kjempebra, for den siste uka var slett ikke så sunn og pga foten har jeg ikke trent. Foten er bedre, men ikke bra, men jeg har treningsbagen med på jobb i dag, så kanskje jeg kan trene i kveld. Må bare ha energi nok om 12 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #428 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har gått opp en kilo til tross for 8 timers oppussing i snitt hver dag i en uke Jeg har riktignok spist forferdelig mye drittmat, men jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle gå opp. Men det betyr at jeg må skjerpe inn inntaket selv om forbruket er mye mye mer enn til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #429 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg var endelig på trening! Riktignok rakk jeg ikke så mye, for jeg kom meg ut fra jobb senere enn planlagt, men jeg fikk da trent litt. Bedre enn ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #430 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hvor har det blitt av alle prosjektmedlemene våre? :klø: Kom frem kom frem!! Nå er det snart julebordssesong, og jul så da trenger vi å stramme inn og lære oss gode vaner før jula kommer og ødelegger oss fullstendig Endret 26. september 2006 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #431 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) I går holdt jeg meg unna alt av snop og usunn mat!!! Føler jeg må ta en dag av gangen nå som jeg har skeia ut så lenge... Det blir litt så som så med maten, og jeg har ikke mulighet til å telle kalorier, men jeg prøver å ta sunne valg. I går ble det salat med bønner og fetaost til frokost, polarbrød (grovt)med mager rekeost til lunsj og mellommåltid, og mr lee nudler (sånn på boks) til middag. I tillegg spiste jeg to nektariner. Dagen i dag har startet med samme salat som i går. Endret 26. september 2006 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 26. september 2006 Forfatter #432 Del Skrevet 26. september 2006 Hei alle sammen Hre er jeg Vekten står på stedet hvil, men jeg har gode rutiner på trening, trener tre dager i uken og har sluttet å røyke Jeg skal fra nå av bli mer aktiv i denne tråden, jeg trenger å miste de siste kiloene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #433 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ned 800 gram. Hvordan skjedde det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #434 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nå har jeg lagt på meg 1,5 kg på to uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #435 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ok jenter!!! Nå er det full skjerpings!! Tråden vår er jo helt død, og man blir ikke motivert av å titte inn her! poenget er vel at vi skal motiverer hverandre og hjelpe hverandre til å nå våre mål? Hva om vi alle skriver ned våre mål, og kommer igang på nytt?? Jeg kan jo begynne! :-D Mitt mål er å gå ned 5 kg på 10 uker. Jeg sliter veldig med å komme meg under 70 og det er første delmål. Jeg er litt usikker på vekten akkurat nå, men jeg tipper 72-73 kg, og -5 kg bringer meg da ned på 67-68 kg. Om jeg ikke skulle klare så mange, blir jeg veldig fornøyd bare jeg får se 60-tallet på vekta I første omgang må jeg fokusere på kostholdet, for jeg har et oppussingsobjekt som jeg må flytte inn i innen 1 nov, og da kan jeg ikke prioritere trening fremfor oppussing. Men så er det mye fin trim i oppussing også. Jeg gleder meg til å komme igang igjen her inne! Hiv dere på jenter så vi får det gode miljøet tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. oktober 2006 #436 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hurra, Vampyra! Vet du hva? Vi har nesten samme utgangspunkt og samme mål. Jeg veier ca 71 kg nå (pluss/minus) og vil ned 5 kg. Jeg er kjempefornøyd over at jeg ikke har lagt på meg alle kiloene jeg gikk ned her i vår, (opp 2 av 7 kg) ganske utrolig siden jeg har levd usunt til de grader. Planen min er å ta det litt med ro nå fram til kroppen min har normalisert seg etter SA/EX-U`en. Jeg skal bruke skrittelleren for fullt igjen fra i morra, og forsøke å komme meg på trening iallfall en av dagene nå før helga. Når alt er ute av kroppen min, så skal jeg bli aktiv på vektklubb igjen, og gå 100% inn for dette. Full skjerpings alle sammen! Hvor er dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #437 Del Skrevet 5. oktober 2006 Målet mitt er å holde vekta eller kanskje mist en kilo til, når som jeg har gått ned 8 (?) kg siden jeg startet her. Jeg veier nå 58. Som Vampyra driver vi med oppussing for tiden, så det blir lite trening, lange dager og litt varierende kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. oktober 2006 #438 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå er skrittelleren på, og jeg håper jeg er i form til å gå noen tusen skritt i dag. Våkna med hodepine. Har en masse husarbeid jeg burde få gjort i dag også. Men jeg må prøve å la være å tenke på det. Er sykemeldt, og jeg må huske på at det er en grunn til det.. Men - selv om jeg er sykemeldt og nokså langt nede, så er ikke det noen unnskyldning for å sitte og proppe i meg godteri. Så det skal jeg iallfall prøve å slutte med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #439 Del Skrevet 5. oktober 2006 For en flott innstilling Kylling!! Sett deg et mål for antall skritt du skal gå så blir det kanskje litt motiverende å oppnå det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. oktober 2006 #440 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hm, ja, det skulle jeg kanskje gjøre! God idé Må ikke sette meg for høye mål. Men 7000 skritt burde absolutt være oppnåelig. Får vel i underkant av 1000 skritt bare av å traske rundt og gjøre husarbeid i dag. Å gå fram og tilbake ned til sentrum vil ta resten av skrittene. Eller kanskje jeg tar en kveldstur med mannen. Hurra, motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå