Gå til innhold

Prosjekt kropp 2

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det hørte jeg også! -og da må jeg jo smake.  :sur:

smash er jo såååå godt!!

har du smakt?  :sjenert:

ja, to ganger til og med :rodme:

De smaker fantastisk! (altså akkurat som de i posen) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg på sykkeltur!

Pappa havna på sykehus med kravebeinsbrudd, 6 ribbeinsbrudd og indre blødninger etter et kraftig sykkelvelt i går :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg på sykkeltur!

Pappa havna på sykehus med kravebeinsbrudd, 6 ribbeinsbrudd og indre blødninger etter et kraftig sykkelvelt i går :tristbla:

Uff da. Håper det går bedre med ham snart. De har lovet at det skal være en ufarlig og ikke for vanskelig tur, men for en utrent syklist som meg, høres alt overveldende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du passer farten i bakkene tror jeg det skal gå fint! Det gjorde ikke pappa...

Jeg håper egentlig at det ikke er så mange bakker der... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg vært veldig flink på treningsfronten. Vært på spinning 3 ganger, gått 2 lange turer og 1 løpetur.

Håper jeg klarer å fortsette i samme spor.

Har hatt én godteriorgie, ellers har jeg holdt meg under kalorigrensa hver dag.

:klappe: for meg selv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt på Grete Roede kurs. Den første uka har gått i dass. Klarte ikke å spise slik som det sto i slankeboka. Spiste for lite på dagen og derfor ble det mye usunt på kvelden..Så har jeg ikke trent i det hele tatt. Fryktelig mye stress på jobb om dagen så jeg har ikke orket å gå på trening.. Og jeg var den ENESTE som ikke hadde gått ned et gram. Fy f.. det var flaut!!:rodme: Blir mer og mer skuffet.. Klarer jeg ikke å bli kvitt de 3,3 kg????? Bare 3,3, og ikke 10 eller 15. Hvorfor skal dette være så fordømt vanskelig??? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på sopptur noen timer. Ble pasta med bacon og selvplukkede kantareller til middag i ettermiddag. Fyttigrisen så godt det var! :sikle:

Og jeg imponerer meg selv stadig. Etter middagen var jeg trøtt som ei fele, og skulle til og legge meg på sofaen. Men så fikk jeg plutselig ånden over meg og stakk heller ut på en halvtimes joggetur!

:klappe: for meg!

Har spist en del godteri og god mat i helga da.. Så jeg kunne kanskje vært bedre på matfronten. Men jeg vil gjerne ha det slik at jeg kan unne meg noe godt i helgene, og heller være flink i ukedagene. Blir liksom mye lettere da. Prøver å ikke overstige kalorigrensa så voldsomt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt på Grete Roede kurs. Den første uka har gått i dass. Klarte ikke å spise slik som det sto i slankeboka. Spiste for lite på dagen og derfor ble det mye usunt på kvelden..Så har jeg ikke trent i det hele tatt. Fryktelig mye stress på jobb om dagen så jeg har ikke orket å gå på trening.. Og jeg var den ENESTE som ikke hadde gått ned et gram. Fy f.. det var flaut!!:rodme:  Blir mer og mer skuffet.. Klarer jeg ikke å bli kvitt de 3,3 kg????? Bare 3,3, og ikke 10 eller 15. Hvorfor skal dette være så fordømt vanskelig???  :sur:

Tror du selv vet hva som skal til. Nemlig SPISE MER! Det er jammen ikke rart at du spiser mye på kvelden, du er jo helt utsultet etter en lang dag med lite mat! Selv om jobben er stressende, så må du huske å spise. Pause midt på dagen har du vel, da kan du spise en god lunsj. Ha med deg et knekkebrød/frukt hvis du blir sulten mellom måltider. Velg mat med mye fiber som holder deg mett lenge, og som holder blodsukkeret stabilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble lite trening på meg sist uke, dessverre. Jeg må prøve å være flinkere denne uka, selv om jeg har enda lengre dager på jobb framover.

Med maten har jeg vært ganske flink. Jeg tror det var en genial ide å ha den kjempemørke sjokoladen liggende. Når jeg får lyst på noe, kan jeg ta meg en bit, men samtidig stopper jeg etter maks to ruter siden den er så mørk (99%). Men i går unte jeg meg et stort beger is på en iskafé. :) Det har jeg hatt lyst på hele sommer (har spist litt is, men ikke et slikt beger, med masse frukt, forskjellige issorter og flott dekorert...).

Den beste treningen var sykkelturen på lørdag. Overraskende nok klarte jeg meg veldig bra, selv om jeg ikke hadde syklet på fem år. :) Kondisen har i alle fall blitt mye bedre med treningen de siste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med veiinga da?

Jeg hadde en nedgang på 1,4 kg denne uka. Det er fordi jeg forrige gang hadde spist et stort antall vafler dagen før veiing, og dermed veide 0.8 kg mer enn jeg pleier. Så reell nedgang er 600 g, og 1 cm. Er fornøyd med det jeg.

Nå er det middag. Rester etter i går, og etterpå skal jeg gå tur med de på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det med veiinga da?

Stillstand her, men det er ok, for jeg sikter for tiden mer på å holde vekten. Kanskje setter jeg inn dødsstøtet mot en kilo litt senere, men nå vil jeg først ha en periode med å holde meg på denne vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt med for tiden... det skjer så mye rundt meg og jeg har ikke motivasjonen... Men jeg følger med på dere andre da, og jeg prøver i det minste å holde vekta stille. Jeg håper at den kan gå litt nedover fra neste uke. For overtagelsen av leiligheten i morgen medfører helt sikkert en del kroppslig arbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går sakte, men sikkert nedover. Selv om jeg har hatt en helg bestående av masse alkohol og litt dårlig mat, så har jeg gått ned 400 g siden forrige mandag.

Er det liv i noen av dere andre eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Du SKAL veie masse du, Ephemera. Du får heller joine igjen til våren (men håper selvsagt at du slipper det da.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Du SKAL veie masse du, Ephemera. Du får heller joine igjen til våren (men håper selvsagt at du slipper det da.. hehe)

Det håper jeg også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...