Kylling Skrevet 2. september 2006 #381 Del Skrevet 2. september 2006 hehe, nei, og hvis jeg tar mye av det som trening så legger jeg sikkert en del ekstra i det også! Kanskje jeg blir superslang etter i løpet av oppussingen? (i wish...) ← Kanskje du blir en superslange? Høhø. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #382 Del Skrevet 2. september 2006 Kanskje du blir en superslange? Høhø. Huff. ← Superslank skulle det vel stått..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. september 2006 #383 Del Skrevet 2. september 2006 Superslank skulle det vel stått..... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. september 2006 #384 Del Skrevet 2. september 2006 Nå ble jeg litt glad, for jeg leste nettopp at sykling og spinning også regnes med i skritt-kampanjen. Da tror jeg jammen at jeg drar på spinning i dag istedet for løpeturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #385 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har tenkt meg på trening i dag. For håpe jeg ikke sovner der, for jeg våknet kl. 04 og fikk ikke sove. Men nå begynner jeg å bli trøtt igjen. Håper jeg husker å veie meg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. september 2006 #386 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har tenkt meg på trening i dag. For håpe jeg ikke sovner der, for jeg våknet kl. 04 og fikk ikke sove. Men nå begynner jeg å bli trøtt igjen. Håper jeg husker å veie meg i morgen. ← For min del håper jeg at jeg glemmer det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2006 #387 Del Skrevet 3. september 2006 For min del håper jeg at jeg glemmer det... ← *kremt* da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #388 Del Skrevet 4. september 2006 For min del håper jeg at jeg glemmer det... ← *kremt* da er vi to ← Jeg husket det! Den viste 58 kg. Og på lørdag brukte jeg en av buksene som jeg har brukt som mål, men litt trang var den nok fremdeles.*sukk* Denne uka blir ganske så travel, så målet mitt for denne uka får være å holde vekten og trene tre ganger (det blir vanskelig nok), så får vi se hva jeg bestemmer meg for neste uke. Hvordan gikk det med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2006 #389 Del Skrevet 4. september 2006 i går ble det en enorm middag på kinaresturant men overraskende nok stod vekta stille i dag. jeg har mine tvil på at jeg klarer å være superflink de nærmeste ukene, men jeg skal prøve så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muldvarpen Skrevet 5. september 2006 #390 Del Skrevet 5. september 2006 jeg hadde ikke gått ned noe- det kunne t.o.m. se ut som jeg hadde gått opp en halv kilo MEN - det har vært en litt dum uke, så da får jeg heller trå til og ta igjen det tape denne uken. må få orden så jeg får brukt den ordentlige badevekta også - er jo helt umulig å bli klok på den jeg bruker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. september 2006 #391 Del Skrevet 5. september 2006 Min rapport fra i går: 72.2 kg Tidligere i sommer veide jeg 68! I dag skal jeg iallfall på spinning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #392 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har ikke rukket trening ennå! I dag går det heller ikke, men i morgen MÅ det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 6. september 2006 #393 Del Skrevet 6. september 2006 Det er mye morsommere å trene nå som jeg har slutta å røyke. Hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 6. september 2006 #394 Del Skrevet 6. september 2006 Så flinke dere er Jeg har nesten ikke tid om dagene å stikke innom her Er begynt å trene ballett to ganger i uka nå Går verken opp eller ned i vekt (annet en ett og to kilo som kommer og går), så må begynne å prøve hardere. Jeg er så glad i snop, og det er så vanskelig å la være å spise det. Tenkte jeg skulle prøve Fedon Lindberg pastaen i dag, håper den er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #395 Del Skrevet 6. september 2006 Det har blitt veldig lite trening, og veldig mye snop denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #396 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg har vært på step2 time i dag og trent litt styrke etterpå og jeg er bare sååå fornøyd! Har spist for lite og jeg tok meg en liten lakris snop i sted da jeg var i besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muldvarpen Skrevet 7. september 2006 #397 Del Skrevet 7. september 2006 jeg trente på tirsdag, og skal trene etter jobb i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. september 2006 #398 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg trener som en gaaal! Men nå har jeg lyst på noe. Helst snop. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #399 Del Skrevet 7. september 2006 Mannen sto for middagen i går, og den ble langt fra sunn. Derfor er jeg kjempesunn i dag. Jeg må på en utstillingsåpning i kveld, men jeg håper det ikke tar så lang tid, for jeg har lyst til å dra på trening etterpå. Har ikke trent siden søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #400 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg oppdaget dessverre at smash har kommet som sjokoladebar her om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå