Gå til innhold

Prosjekt kropp 2

Miracl3

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å starte en prosjekt kropp 2 tråd fordi så mange fra den andre er enten ferdig slanket eller falt fra.

Så hvis har et ønske om å miste noen kilo i sommer, eller bare bli sunnere så er dette tråden for deg.

Harde fakta om meg.

Vekt 73 kilo, målet er 65 kilo. Jeg bruker vektklubb.no for å gå ned i vektt, og satser på et balansert kosthold med litt trening. Har mistet 8 kilo siden jeg begynte i vektklubben.

Denne tråden er ment som en motivasjon hvor alle er velkommen. Her kan vi diskurere vektnedgang, oppgang, nedturer, trening og alt som hjerte måtte begjære. Jeg håper det er mange som ønsker å være med, både fra den gamle tråden og nye.

:velkommen::velkommen::velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vil jeg være med på! Mine fakta holder jeg for meg selv nå foreløpig.

Kjempe fin tråd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg være med på! Mine fakta holder jeg for meg selv nå foreløpig.

Kjempe fin tråd! :)

Det er ikke noe krav at de harde fakta må være med. Bare jeg som "tvinger" meg selv til å se mine :ler:

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med videre jeg vet du!

Men i dag drar jeg av gårde til London, og gudene må vite hva resultatet av det blir...

Hittil har jeg gått ned 11,3 kilo og mistet ca 12,5 cm rundt midjen. Jeg har nettopp justert målvekten min litt ned, så jeg har rundt 4 kilo igjen å miste. I følge delmålene jeg har satt meg skal jeg bli ferdig innen utgangen av juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med videre jeg vet du!

Men i dag drar jeg av gårde til London, og gudene må vite hva resultatet av det blir...

Hittil har jeg gått ned 11,3 kilo og mistet ca 12,5 cm rundt midjen. Jeg har nettopp justert målvekten min litt ned, så jeg har rundt 4 kilo igjen å miste. I følge delmålene jeg har satt meg skal jeg bli ferdig innen utgangen av juli.

Kjempe bra at du fortsatt er med, Du har noen utrolige resultater, og slutten av juli er ikke lenge til :) London blir bra hvis du bruker litt tid på shopping, det er alltid bra for kaloriene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe bra at du fortsatt er med, Du har noen utrolige resultater, og slutten av juli er ikke lenge til :) London blir bra hvis du bruker litt tid på shopping, det er alltid bra for kaloriene  :ler:

Regner med at jeg får gått noen mil ja, men det er også mange pub'er der borte, med mye godt øl...

Og engelsk frokost på hotellet...

Åhhh, nå gleder jeg meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sille

Hei alle sammen!

Jeg vil også gjerne være med!

Har noen kg rundt hofta/magen som jeg gjerne vil bli kvitt :sur:

Kommer ikke til å veie meg så mye tror jeg, jeg vil bare prøve å fokusere på sunn livsstil, trening og etterhvert løsere bukser. Jeg er glad i trening og fysisk aktivitet, men dessverre også en sukkerjunkie uten like. Noen som har noe bra tips til hvordan man kan ta knekken på den verste sukkerhungeren? Problemet er etter middag og utover kvelden..

Skal melde meg inn på treningssenter i kveld, så nå skal det jammen meg bli andre boller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg vil også gjerne være med!

Har noen kg rundt hofta/magen som jeg gjerne vil bli kvitt  :sur:

Kommer ikke til å veie meg så mye tror jeg, jeg vil bare prøve å fokusere på sunn livsstil, trening og etterhvert løsere bukser. Jeg er glad i trening og fysisk aktivitet, men dessverre også en sukkerjunkie uten like. Noen som har noe bra tips til hvordan man kan ta knekken på den verste sukkerhungeren? Problemet er etter middag og utover kvelden..

Skal melde meg inn på treningssenter i kveld, så nå skal det jammen meg bli andre boller!

Du kan prøve kromtabletter mot den verste sukkerhungeren, jeg har ikke prøvd det men har hørt at det skal virke. Selv drikker jeg mye Kinesisk balansete og føler at det hjelper meg. Det finnes også sunne ting som smaker søtt. Vannmelon er bedre enn sjokolade for eksempel, men det er fortsatt søtt.

Men jeg tror det viktigste er å spise ofte slik at blodsukkeret holder seg i balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har også hørt at paprika kan være godt mot søthunger, og det er jo ganske friskt og sprøtt og deilig også, så det er jo et tips? Spiste nettopp et RugSprø med hvitost og paprika og det var nammis :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Da hiver jeg meg over hit jeg også!

jeg bruker vektklubb og har slitt mye for å gå ned. Jeg kan ikke skeie ut i det hele tatt og må trene en del for at vekta går nedover. Jeg har vært nær ved å gi opp mange ganger og jeg skal love dere jeg har vært forferdelig frustrert og drittlei... Men nå som jeg har funnet nøkkelen til mitt vekttap har jeg fått tilbake motivasjonen. Det er ikke morro å måtte slite mye mer enn andre, men jeg har prøvd å forsone meg med det. Kanskje det blir bedre når jeg får trent opp litt muskler?

Totalt har jeg "bare" gått ned 4,3 kg og mistet 2 cm rundt midjen. Det er ikke så mye som jeg trodde jeg skulle klare på denne tiden, men det er godt å merke at gamle klær begynner å passe igjen. Jeg ønsker å gå ned ca 8-10 kg til, og aller helst skulle jeg mistet 2 kg innen neste helg for da skal jeg ha på meg en kjole som er i trangeste laget nå :sjenert: Jeg har store planer for sommerens slanking og forhåpentligvis klarer jeg 5-7 kilo til innen skolen starter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sille

Du kan prøve kromtabletter mot den verste sukkerhungeren, jeg har ikke prøvd det men har hørt at det skal virke. Selv drikker jeg mye Kinesisk balansete og føler at det hjelper meg. Det finnes også sunne ting som smaker søtt. Vannmelon er bedre enn sjokolade for eksempel, men det er fortsatt søtt.

Men jeg tror det viktigste er å spise ofte slik at blodsukkeret holder seg i balanse.

Jeg har også hørt at paprika kan være godt mot søthunger, og det er jo ganske friskt og sprøtt og deilig også, så det er jo et tips? Spiste nettopp et RugSprø med hvitost og paprika og det var nammis :hoppe:

*noterer kromtabletter og paprika * og føyer til: *bli strengere med seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hva jeg skal ha til middag. Er litt lei kylling, har heller ikke lyst på tomatsuååe. Hva spiser dere andre til middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg lurer litt på hva jeg skal ha til middag. Er litt lei kylling, har heller ikke lyst på tomatsuååe. Hva spiser dere andre til middag?

Svinekjøtt er sunt og magert da, kanskje sammen med grønnsaker i en wok? Med fullkornsnudler oppi :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl

Jeg vil også veldig gjerne være med her.

Veier en del for mye, og målet er å gå ned 5 kilo. Og for meg virkelig det praktisk talt umulig!

Prøver å trene 3 ganger i uken, men har en relativt hektisk hverdag, og trening blir dessverre mange ganger nedprioritert.

Men sukkersuget er enormt. Merker at det blir mindre når jeg spiser jevnlig, men det klarer jeg ikke alltid. Er ikke sulten om morgenen før i ti/elleve tiden.

Men nå kommer sommeren dere, og butikkene er fulle av fersk frukt, grønnsaker og bær. Det bør jo hjelpe godt på vei!!

Tips til middager er å lage supper selv. Ta deg en ettermiddag/kveld og kutt opp masse løk, purre, gulrøtter og andre ting du liker, og putt det i fryseren. Når du vil lage suppe, koker du buljong, gjerne med litt currypaste, og putter i grønnsakene og gjerne kyllling eller annet. Fisk er også godt. Det er en enkel og kjempegod middag, som jeg nok tror er relativt sunn. Grønnsakene bør nok helst være ferske og ikke fryste, men likevel bedre enn junk-food.

Er 167 cm høy og veier 70kg. 76 på det verste, så jeg har allerede klart 6 kg på mystisk vis... Målet er 65kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chantal

Jeg er med. :hoppe:

Mine mål er egentlig ikke stort. Altså, jeg skal verken ned i vekt eller bli sunnere, men jeg trenger å bli litt sterkere. Så jeg har et mål i allefall. :)

Jeg trener 3 til 5 ganger i uken.

2 dager styrke og 2 til 3 dager kardio.

Jeg føler at jeg spiser veldig sunt allerede, så der trenger jeg ingen forbedring tror jeg da. :sjenert:

Spinning i dag. 60 min. Hardt som f***. Sitter her nå og koser meg med torsk og knuste tomater med div grønnsaker i. :sikle:

Jeg kommer nok til å oppdatere her litt innimellom ja. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal

Jeg spiser laks, torsk, sei og tunfisk blandt annet bortsett i fra Kylling.

Svin er jeg ikke så glad i, men ser at andre her anbefaler det så liker du det må jo det være ypperlig.

Jeg spiser innimellom tunfisksalat til middag også jeg da. For dere som tåler brød kan jo speltbrød være tingen til? Riste de litt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...