Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #521 Del Skrevet 11. juli 2006 Der sendte jeg ut bestilling på Elle Interiør, 4 utgaver + en magasinholder. Passer bra, trenger det til alle bladene som ligger og slenger hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #522 Del Skrevet 11. juli 2006 Er det muuulig?!... En idiot som ringer igjen og igjen ang 'business matter'.. Fra Millenium Database som ikke eksisterer. De siste gangene ringer han fra Shanghai et-eller-annet... Jeg sier at sjefen kan ringe han tilbake, men nei, det går jo ikke, for han ringer fra en satelitt-telefon! Nå håper jeg snart han innser at det ikke nytter å lure meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #523 Del Skrevet 11. juli 2006 Godt med lunsj! Der kom jammen meg sola frem! :-D Nå er det kaffe og.. hm.. ja, hva skal jeg finne på nå da?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. juli 2006 #524 Del Skrevet 11. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #525 Del Skrevet 11. juli 2006 Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 11. juli 2006 #526 Del Skrevet 11. juli 2006 Herlig med litt sol da, her begynte det å pøsregne idet jeg gikk på butikken, og det har ikke gitt seg ennå. (Har regnjakke, så jeg ble ikke så våt, men det er jo typisk! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #527 Del Skrevet 11. juli 2006 Typisk det Sensommerbruden! Har du kjøpt is? ............ *henter krone-is i fryseren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 11. juli 2006 #528 Del Skrevet 11. juli 2006 Har kjøpt og spist opp is! (Kræsj pink) Kjøpte meg litt godteri når jeg var på butikken også... Ikke helt bra, men.... Misunnelig på krone-isen din jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #529 Del Skrevet 11. juli 2006 Kræsj pink er godt Sensommerbruden! Joooda, man har lov til å unne seg masse usunt når man er gravid. Det er regel nr. 1 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #530 Del Skrevet 11. juli 2006 Leser om scrapping på nettet.. Virker så gøy å kunne det skikkelig! :-D Denne var nyyydelig... http://www.ailsas-grafix.co.uk/0images-mai...lsa-header2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #531 Del Skrevet 11. juli 2006 Kjempe-fint! Har du prøvd data-scrapping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 11. juli 2006 #532 Del Skrevet 11. juli 2006 Den var fiiiiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. juli 2006 #533 Del Skrevet 11. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. juli 2006 #534 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei snuppa! Holder du ut med jobbing i varmen? Må få gratulere med vel 20 uker! Tenk at du er over halvveis! Skrive mer snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 12. juli 2006 #535 Del Skrevet 12. juli 2006 Så deilig at du begynner å kjenne sparkene tideligere. Min lille sparker så hardt noen ganger at jeg skvetter skikkelig og hele magen danser men det er bare deilig, skal ikke klage Håper du ikke kjeder deg altfor mye på jobben i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2006 #536 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Nei det har jeg ikke prøvd veslo, har du? Jeg leste litt om det igår men syns det er litt stiligere å gjøre det for hånd. Men det kan jo bli veldig dyrt med scrappe materiale, så det er sikkert ikke dumt å gjøre noe på dataen også. Ja ikke sant Bethina! :-D IdaH Det er ikke så varmt Cr@sh Ja dagene går fort! Ja, det er heeerlig IdaC! Jeg skulle ønske jeg kunne scrappe på jobb idag! Men kan lese endel om det vertfall, og endel tid til KG! Jeg scrappet litt igår og resten av kvelden ble det TV. Mannen dro for å møte en kompis etterhvert. Jeg kjente jeg ble så andpusten med en gang jeg begynte å gå på vei til jobb idag. Kjentes ut som jeg nesten ikke fikk puste, og som om jeg hadde løpt maraton. :icon_surprised: Måtte stoppe opp for å få igjen pusten på veien (merk: gåturen tar ca 6-7 min!).. Så ble jeg plutselig veldig svimmel. Jeg måtte stoppe og sette meg ned. Alt gikk rundt og rundt og det var rett før jeg besvimte... Tilslutt forsvant svimmelheten gradvis og jeg kom meg videre. Ekkel opplevelse! :icon_neutral: Endret 12. juli 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2006 #537 Del Skrevet 12. juli 2006 Imorgen er jeg 21 uker på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juli 2006 #538 Del Skrevet 12. juli 2006 Uff, skummelt å bli svimmel for nesten ingenting! Godt det gikk fint! Ser at terminen min ble flyttet en dag så jeg kan bytte uke samtidig med deg! Skulle hatt ukebytte idag, men nå blir det jo i morgen isteden. (Etter babyverdenen regning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2006 #539 Del Skrevet 12. juli 2006 Ja jeg ble også svimmel på UL Sensommerbruden, og jeg tror jeg husker legen sa det var blodsukkeret - det var visst vanlig. Ah, så koooselig, samme byttedagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2006 #540 Del Skrevet 12. juli 2006 Nå har jeg kjøpt meg Scrapbook Inspirations, et blad. Ah... Jeg føler meg ikke helt vel idag, særlig når jeg går & gjør formye.. Fort svimmel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg