Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #381 Del Skrevet 6. juli 2006 Takk Iroim & April! Nå har jeg kjøpt alkoholfri vin. De hadde ikke musserende. Det ble Ariel, den eneste de hadde utenom noe som visstnok var så likt mozell at jeg så ikke vitsen med å bruke penger på det. Får håpe den smaker! Kjøpte glansvask også, mellombrun.. Guuuuuuuurimalla så badstu varmt det er.... Klamt! Får vente med å avtale time hos frisør, for jeg vet ikke om lønna kommer før på mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 #382 Del Skrevet 6. juli 2006 Du får si ifra om vinen er god. Jeg har ennå ikke funnet noe god alkoholfri vin. Det er lettere å finne god alkoholfri cider. (Ofte også i champagne formet flaske.) Uff, varmt. Ja, det er det her også! Men jeg lufter alt jeg klarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #383 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg skal si ifra om det Sensommerbruden! Regner med jeg smaker den på lørdag når jeg sitter alene og forlatt! Skikkelig klamt i været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. juli 2006 #384 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er absolutt mye fine babyklær på Ellos! Skal se gjennom en gang til for å se om jeg finner noe fint som er nøytralt, men ellers er det mye jeg har lyst på som finnes i rosa eller lyseblått. Det må vente til etter UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #385 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, var masse søtt der Ephemera, blant annet en rosa Adidas fleece dress jeg kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 #386 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er absolutt mye fine babyklær på Ellos! Skal se gjennom en gang til for å se om jeg finner noe fint som er nøytralt, men ellers er det mye jeg har lyst på som finnes i rosa eller lyseblått. Det må vente til etter UL ← De hadde jo ofte det nøytrale valget: grått... Men jeg syntes det ble litt kjedelig jeg... Men det var masse fint der også. Holdt på å bestille noe jeg også, men bestemte meg for å vente litt til. Har lyst på addidas-dress til knøttet jeg også. (Men det kan kanskje bli mer aktuelt når det blir vår og sommer igjen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. juli 2006 #387 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, jeg fant ikke noe fint nøytralt... Grått vil jeg ikke ha... Det jeg har kjøpt i butikk er nydelig i sand og hvitt. H&M er babyklesbutikken min og det finnes noen flere nøytrale ting å kjøpe der, men det er jo så leeeenge til lillenurket kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #388 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja det er nok ikke så lett å finne kun unisex klær.. Nå er det lunsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #389 Del Skrevet 6. juli 2006 Ser ut til at det blir rolig TV-kveld idag, og alkoholfri-vin-kosekveld med mannen imorgen. Kafe på lørdag med (gravide) venninne & kanskje en tur å klippe håret om lønna kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #390 Del Skrevet 6. juli 2006 EN GJEST ?!... :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #391 Del Skrevet 6. juli 2006 Uff... Den gjesten leste lenge.. Endelig borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #392 Del Skrevet 6. juli 2006 Skal bli deilig å få farga håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 6. juli 2006 #393 Del Skrevet 6. juli 2006 Er det bare jeg som synes grått er fint til baby?????? Synes det er en farge som du fint kan piffe opp med en rød eller grønn body feks.... Jeg er ikke ei rosa jente da, så derfor nevner jeg ikke rosa... Jeg sliter sånn med å få i meg drikke om dagen, må holde meg inne jeg, eller så blir jeg dehydrert.... Ååååå.. 6 dager så er jeg 12 uker... Skal se om jeg ikke finner gode alkoholfrie viner i sverige, så skal jeg anbefale dem over en lav sko.... Har kost meg med alkoholfrie drinker et par ganger, og det er også å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #394 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja jeg får bli flinkere til å teste ut flere alkoholfrie drinker Iroim! Jeg drikker nesten formye jeg (og springer på do dagen lang )! Ja, grått kan være fint når du mixer med andre farger. Men generellt liker jeg mer farger i klærne. Liker veldig godt rosa jeg....... Er så søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #395 Del Skrevet 6. juli 2006 Noe av det jeg kjøpte på ellos igår...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #396 Del Skrevet 6. juli 2006 Drømmer om å sove på ei strand nå..... KNALLVÆR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #397 Del Skrevet 6. juli 2006 Dream come true, men ikke før om 1.5 time. Jeg og mannen skal slappe av på stranda etter jobb.. DEILIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #398 Del Skrevet 6. juli 2006 En gjest som leser igjen.. Herregud jeg blir snart gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #399 Del Skrevet 6. juli 2006 *puh!!* Er så varmt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. juli 2006 #400 Del Skrevet 6. juli 2006 Heia, sliter du også i varmen? Det blir nesten litt for mye av det gode syns jeg, har ikke orket å gå ut i dag engang, men så er det vel mere lummert enn varmt, og det liker jeg ikke... Spiser saftis og prøver å kjøle meg ned jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg