Burpen Skrevet 8. desember 2006 #3381 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg håper inderlig at noe skjer før mandag.. Lite lysten på å bli satt igang.. ← Snuppa kommer så fort du har vaska vinduene mine, og bakt skillingsboller til meg :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3382 Del Skrevet 8. desember 2006 **Vaske vinduene til Burpen og bake boller.. Deigen heves, sette i ovnen. PLING! Så var de ferdige! Versegod å spis!** Nå venter jeg spent på snuppa mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3383 Del Skrevet 8. desember 2006 Ei på Snart Mamma sa at modning kan skje på 1-2-3.. Håååper virkelig det! *vente på vondter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 #3384 Del Skrevet 8. desember 2006 **Vaske vinduene til Burpen og bake boller.. Deigen heves, sette i ovnen. PLING! Så var de ferdige! Versegod å spis!** Nå venter jeg spent på snuppa mi!! ← Ånei du... Funker bare på årnt'li Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3385 Del Skrevet 8. desember 2006 vet ikke hvor du bor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 #3386 Del Skrevet 8. desember 2006 Du kan gå etter latter'n... For jeg sitter her og skratter fordi du skrev til meg i boka til Cr@sh! Jeg har forresten svart deg der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*GakkGakk* Skrevet 8. desember 2006 #3387 Del Skrevet 8. desember 2006 fremdeles ingen liten snuppe... satser på søndag igjen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 8. desember 2006 #3388 Del Skrevet 8. desember 2006 Vet du hva, jeg har en følelse om at det kommer til å skje noe i natt eller i morgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3389 Del Skrevet 8. desember 2006 Toblerone, Bustetroll, honey21, Ephemera & marthepia - LØRDAG Pysekatten, *GakkGakk*, Skrållan, Xania & Kipa - SØNDAG marthepia - Ved igangsetting mandag... I hoooope honey21 Burpen *GakkGakk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 8. desember 2006 #3390 Del Skrevet 8. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3391 Del Skrevet 8. desember 2006 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 9. desember 2006 #3392 Del Skrevet 9. desember 2006 Hoppet inn spent som et kinderegg igjen, men ingen snuppe....*utålmodig* Og forresten så lurer jeg på hvordan KG skal klare seg her uten deg i de dagene du er på sykehuset.... Har vært på besøk hos lillesøs, kom hjem nå.. Trøtt som en dupp, gleder meg til å soooove... God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 9. desember 2006 #3393 Del Skrevet 9. desember 2006 Herrrrrlige london,dette har blitt en besettelse! akkurat kommet hjem fra julebord,men må sjekke hvordan det står til med epica og minien før lalletid,hehe.. håper du jobber hardt med å ønske snuppa velkommen innen neste gang jeg er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 9. desember 2006 #3394 Del Skrevet 9. desember 2006 nei nå syntes jeg du har ventet nok siden hodet er så langt nede så tipper jeg at det blir en rask fødsel,ikke sikkert ,men jeg bare tipper,jeg håper på i helgen men tror ikke det skjer noe før igangsetting............ kos deg ha en kjempe fin helg med kjempe masse vondter fødevibber....................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. desember 2006 #3395 Del Skrevet 9. desember 2006 God morgen Hadde håpa på en vond natt hos deg, men det ser vel dålig ut, for om du ikkehadde fått sove hele natta, så hadde du sikkert vært innom og jubla ut dine smerteskrik Håper du hvertall har fått sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. desember 2006 #3396 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå er det leenge siden du har vært inne her da. Ah, kanskje du ligger å føder? det hadde vært herlig det. :D Ikke kom inn hit i dag du da. Press ut snuppa i stedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 9. desember 2006 #3397 Del Skrevet 9. desember 2006 Idag håper jeg du får det vondt Høres så slem ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. desember 2006 #3398 Del Skrevet 9. desember 2006 Hmmmm.... men Susan Sto Helit hadde vel gitt beskjed hvis noe var på gang... *må sjekke om hun er her eller om hun også ligger og føder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 9. desember 2006 #3399 Del Skrevet 9. desember 2006 Håper ting går fremover nå snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. desember 2006 #3400 Del Skrevet 9. desember 2006 Susan er heller ikke her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg