Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3421 Skrevet 9. desember 2006 Bare litt av trusa var våt... merkelig... Det var ikke no splæsj! Og kom ikke mer etterpå.. Vil det si at jeg lekker fostervann kanskje?...
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3423 Skrevet 9. desember 2006 Men hva betyr det?...............
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3424 Skrevet 9. desember 2006 Det kom bare litt..... Og har ikke hatt vondt eller noe.. Skjedde igår kveld/natt rett etter jeg la meg..
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3425 Skrevet 9. desember 2006 Jeg skal til kontroll imorgen tidlig på sykehuset.. Så jeg kan vel kanskje vente til da, å høre om dette?
Gjest marthepia Skrevet 9. desember 2006 #3426 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Oi Oi! Kanskje det er fostervann som lekker ja? Det hadde vært noe.. Det hørtes nesten ut som det *Håper håper* (for din skyld). Endret 9. desember 2006 av marthepia
Gjest marthepia Skrevet 9. desember 2006 #3427 Skrevet 9. desember 2006 Jeg synes du godt kan ringe nå jeg om du har mistanke om at du lekker fostervann. Det hadde jeg gjort
Fibonacci Skrevet 9. desember 2006 #3428 Skrevet 9. desember 2006 Lukter det noe spes. av vannet? Fostervann har en spesiell lukt, litt guffen og "innestengt"... Håper det skjer noe mer og at snuppa di bestemmer seg for at i helga skal det skje!
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3429 Skrevet 9. desember 2006 Men det skjedde bare en gang, igår..bare litt.. Hva vil det si marthepia, tror du de vil ha meg inn med en gang?
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3431 Skrevet 9. desember 2006 Det luktet ikke som utflod gjør La Traviata.. Luktet nesten ingenting.. Mens utfloden har hatt en mer syrlig lukt.. Og dette var blankt, og som vann..
Skrållan Skrevet 9. desember 2006 #3432 Skrevet 9. desember 2006 Der var du jo! Hadde ringt jeg også! Det var akkurat sånn vannet lekket til meg også! Ta på deg et bind (wuhu sexy mama), og ring til de. De vil sikkert se på/lukte på bindet ditt for å konstantere om det er fostervann eller ikke. Om du ikke lekker akkurat nå, KAN der jo plutselig komme litt igjen! Nå er du nok i gang!!
Pasha Skrevet 9. desember 2006 #3433 Skrevet 9. desember 2006 for en jobb de må ha..drive å lukte på brukte bind
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3434 Skrevet 9. desember 2006 for en jobb de må ha..drive å lukte på brukte bind ←
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3435 Skrevet 9. desember 2006 Men.. det skjedde kun en gang.. bare litt.. Trusa mi kasta jeg i vaskemaskinen Skrållan! Men kan ta på et bind nå ja..
Burpen Skrevet 9. desember 2006 #3436 Skrevet 9. desember 2006 Bare litt av trusa var våt... merkelig... Det var ikke no splæsj! Og kom ikke mer etterpå.. Vil det si at jeg lekker fostervann kanskje?... ← Kanskje dette er spennende!? ...jeg mener: Dette ER spennende!! Ring davel,- en telefon skader ikke!! ...kanskje jeg må alliere meg med Cr@sh i kveld,- at hun sender meg melding dersom snuppa kommer mens jeg er borte...
Burpen Skrevet 9. desember 2006 #3437 Skrevet 9. desember 2006 for en jobb de må ha..drive å lukte på brukte bind ← Ja, du kan så si... ...jeg kan ikke i mine villeste fantasier forestille meg at jeg vil la noen lukte på mine bind, men dersom dagen kommer, slenger jeg det sikkert gladelig oppunder nesa på dem
Fibonacci Skrevet 9. desember 2006 #3438 Skrevet 9. desember 2006 Hvis det skulle komme noe mere så ta vare på bindet så de evt. kan sjekke det på sykehuset! Ellers så kan utfloden være veldig flytende på slutten, husker jeg! Slenger over noen fødevibber, håper det hjelper! (((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))))))))))))
Skrållan Skrevet 9. desember 2006 #3439 Skrevet 9. desember 2006 Litt av en jobb de har som lukter på bindene ja! De lukta fælt på mitt husker jeg, de klarte ikke å bestemme seg for om det var vannet eller ikke... Nå skal jeg ut å trille tur, men jeg kommer løpende tilbake hit når jeg kommer hjem igjen! Spennende!!
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3440 Skrevet 9. desember 2006 Ringte føden nå......... Det var visst ingenting.... dvs. ikke fostervann... For da hadde jeg lekket mer og mer.. dette var muligens vann som lå mellom to hinner som omgir barnet. Lært noe nytt idag også! Ingenting på gang altså.. Det var det hun sa når jeg spurte. Dessverre...... Håper på vondter idag.. ! Imorgen tidlig er det kontroll. Får håpe jeg har modnet, itilfelle de skal sjekke det..
Fremhevede innlegg