Cr@sh Skrevet 8. desember 2006 #3341 Del Skrevet 8. desember 2006 Masse lykke til på kontroll i dag! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. desember 2006 #3342 Del Skrevet 8. desember 2006 Når skal du på kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 8. desember 2006 #3343 Del Skrevet 8. desember 2006 Lykke til på kontroll ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3344 Del Skrevet 8. desember 2006 Takk Cr@sh! Kl. 12 Grace Ååå, jeg håper det var modning i natt.. Men varte jo ikke lenge...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3345 Del Skrevet 8. desember 2006 Takk Bellanice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. desember 2006 #3346 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er kanskje et tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3347 Del Skrevet 8. desember 2006 Ååå jeg hadde blitt så glad hvis jeg hadde nok modning idag til at fødselen ble satt igang lillesky!! Men.. Det var ikke lenge magevondten varte i natt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3348 Del Skrevet 8. desember 2006 Kanskje hun "røsker" litt i deg? Er ikke det vanlig når man begynner å komme såpass langt, at man river litt i livmormunningen for å forsøke å sette i gang fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3349 Del Skrevet 8. desember 2006 Er ikke sikker ~Alwa~ ... Mulig du har rett. Skulle bare ønske det hadde skjedd oftere, med vonde kynnere osv.. Da hadde det nok vært større sjangs for modning.. ...men, får se! Nå er mannen på vei hjem, så skal vi på sykehuset. Wish me luck! Tilbake med referat etter sykehustimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 8. desember 2006 #3350 Del Skrevet 8. desember 2006 Spennende her!!!! Var sikker på at noe hadde skjedd nå, så ble litt når jeg ser at snuppa enda ikke er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. desember 2006 #3351 Del Skrevet 8. desember 2006 Du må ha lykke til på kontroll! Blir spennende å høre hvordan det har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3352 Del Skrevet 8. desember 2006 Pysekatten & Bippe Referat Ingen modning...... Men... Han trodde jeg ville gå i fødsel i helga! Vi skal på ny kontroll på føden på søndags morgen. Blir sannsynligvis satt igang mandagen pga lite folk søndag. Og det var så mange som skulle føde i helgen, så de kunne ikke sette igang idag eller imorgen... Men glad for det! For jeg håper helst at det starter av seg selv idag,natt eller imorgen! Hodet lå godt nede så jeg slipper ligge på veien til sykehuset hvis vannet går. Alt så fint ut med babyen. Vekt ca 3.5-4,0 kg. Nå skal jeg ta meg en hvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. desember 2006 #3353 Del Skrevet 8. desember 2006 Så bra at det så ut til at du starter av deg selv snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 8. desember 2006 #3354 Del Skrevet 8. desember 2006 Det nærmer seg det nærmer seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 #3355 Del Skrevet 8. desember 2006 Åh, er det ikke motivasjon å høre at han tror det starter i helga!? Jeg ble hvertfall strålende glad!! Samle krefter nå, vennen, snart er du mamma!! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3356 Del Skrevet 8. desember 2006 Jippi, da blir det snart da jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 8. desember 2006 #3357 Del Skrevet 8. desember 2006 Bra at alt gikk fint på kontroll! Håper fødselen starter av seg selv i helga da Sa han noe om hvorfor han trodde du ville gå i fødsel i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 8. desember 2006 #3358 Del Skrevet 8. desember 2006 Nå er det ikke lenge igjen,Epica! Satser på at du får møte jenta di i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. desember 2006 #3359 Del Skrevet 8. desember 2006 ÅÅÅÅ!! Nå er det ikke lenge igjen!! Får da nesten tårer i øynene jeg, for slike ting er så stort :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 8. desember 2006 #3360 Del Skrevet 8. desember 2006 Åh så gøy! Håper og krysser alt jeg har for fødsel i helgen snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg