Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3321 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Ephemera.. Bustetroll Ja jeg hadde SÅ lyst at noe skulle skje idag Kipa.. Cr@sh Takk honey21! Hun kommer ikke idag heller.... Ikke noe magevondt enda.. ***** ~Alwa~ & Petra Prøvedokke & La Traviata - IMORGEN Toblerone, Ephemera & marthepia - LØRDAG Pysekatten & Kipa - SØNDAG marthepia - Ved igangsetting mandag... Endret 7. desember 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 7. desember 2006 #3322 Del Skrevet 7. desember 2006 Tipper snuppa di kommer natt til søndag, jeg. Begynner å bli på tide at du får møte henne nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3323 Del Skrevet 7. desember 2006 ~Alwa~ & Petra Prøvedokke & La Traviata - IMORGEN Toblerone, Ephemera & marthepia - LØRDAG Pysekatten, Xania & Kipa - SØNDAG marthepia - Ved igangsetting mandag... JA nå er det på tide Xania....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3324 Del Skrevet 7. desember 2006 Vi skal snart se reprisen av Tøyengata 0010. Imorgen er det overtidskontroll.. Håper vi får sett snuppa godt på UL.. Åhh au.. Snuppa liker å strekkkkkke bena ut så jeg både ser og kjenner det godt på høyre siden.. Tøyse- Nå må du komme snart.. Mamma og Pappa vil se deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. desember 2006 #3325 Del Skrevet 7. desember 2006 Hør på mammaen din nå lille venn! Komme, komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3326 Del Skrevet 7. desember 2006 Sove godt La Traviata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3327 Del Skrevet 8. desember 2006 For å ha fått modning, så må jeg vel ha hatt noen modningstegn disse dagene? :klø: Eneste jeg har hatt er kynnere (ikke vonde).... Men, det sjekker de jo imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. desember 2006 #3328 Del Skrevet 8. desember 2006 Blir spennende i morgen da! Du må rekke innom KG før du legger deg på fødestua altså. Tenk så koselig det blir for dere å se den lille jenta! Nå er dere bare 2, og blir snart en liten familie på 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. desember 2006 #3329 Del Skrevet 8. desember 2006 Den siste ventetida er den verste. Men med ein gong du er i gong mistar du totalt "track of time" Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 #3330 Del Skrevet 8. desember 2006 Lykke til på kontrollen, vennen! Tenk så helig det blir å se snuppa igjen Skal tenke på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. desember 2006 #3331 Del Skrevet 8. desember 2006 Lykke til på kontroll. Nå tror jeg hun kommer på lørdag, eventuelt natt til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3332 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg var nesten sikker på at noe var igang i natt! Kjente vonde kynnere.. Ble nesten kvalm, og det verket i korsryggen. De kom 2-3 ganger men så... Stopp..... Jeg lå våken lenge å håpte på mer magevondt men neida.... Første tegnet jeg har fått vertfall, så langt Takk Linn3c, Burpen & Bustis! Ja det blir kjempekoselig å bli en familie lillesky Nå er det frokost! *vente på vondter.........* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3333 Del Skrevet 8. desember 2006 ~Alwa~ & Petra Prøvedokke & La Traviata - IDAG Toblerone, Bustetroll, Ephemera & marthepia - LØRDAG Pysekatten, Xania & Kipa - SØNDAG marthepia - Ved igangsetting mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. desember 2006 #3334 Del Skrevet 8. desember 2006 Lykke til på kontrollen fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3335 Del Skrevet 8. desember 2006 Takk Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3336 Del Skrevet 8. desember 2006 Er du her eeeenda??? Nei, nå gir jeg opp. Hun får komme når hun kommer Lykke til på kontroll i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. desember 2006 #3337 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg var nesten sikker på at noe var igang i natt! Kjente vonde kynnere.. Ble nesten kvalm, og det verket i korsryggen. De kom 2-3 ganger men så... Stopp..... Jeg lå våken lenge å håpte på mer magevondt men neida.... Første tegnet jeg har fått vertfall, så langt Takk Linn3c, Burpen & Bustis! Ja det blir kjempekoselig å bli en familie lillesky Nå er det frokost! *vente på vondter.........* ← Sant det er kjipt når det stopper opp igjen! Masse lykke til på kontrollen idag! Du skal se du er litt igang av deg selv, så de bare må hjelpe til litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3338 Del Skrevet 8. desember 2006 Gir opp jeg også ~Alwa~! Takk! Veeeldig kjipt Susan Sto Helit! det er aller første gang jeg har hatt vondt, så jeg ble så gira... Håååper jeg har modnet litt vertfall. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. desember 2006 #3339 Del Skrevet 8. desember 2006 lykke til, snuppa!! håper prinsessa kommer nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3340 Del Skrevet 8. desember 2006 Takk Petra Prøvedokke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg