lillesky Skrevet 5. desember 2006 #3161 Del Skrevet 5. desember 2006 Ikke tenk på oss. Tenk på deg selv, armen din, babyen og mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. desember 2006 #3162 Del Skrevet 5. desember 2006 Ikke tenk på oss. Tenk på deg selv, armen din, babyen og mannen. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 5. desember 2006 #3163 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, det viktigste er at du tar vare på deg selv nå (og babyen selvsagt)! Du kan trenge litt overskudd når den kommer, så slapp av og kos deg som best du kan. Også håper jeg selvsagt at noe skjer i natt slik at jeg får rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2006 #3164 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3165 Del Skrevet 5. desember 2006 GOOODjentene mine!! Jeg har tatt et vaaarmt godt bad... Men snuppa vil fremdeles ikke ut! I give up!! Nå skal jeg sette på en Grey's... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. desember 2006 #3166 Del Skrevet 5. desember 2006 Enig med de andre her,- ikke tenk på oss og bøkene våre! Viktigere at du har to brukendes armer når snuppa finner det for godt å komme ut Kos deg med Grey's! Jeg skal kose puta, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2006 #3167 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 5. desember 2006 #3168 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 5. desember 2006 #3169 Del Skrevet 5. desember 2006 Innom med en stOOr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. desember 2006 #3170 Del Skrevet 5. desember 2006 God bedring med armen vennen, håper den blir fin igjen fort og at snuppa di kommer straks etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3171 Del Skrevet 5. desember 2006 Det ble ikke Greys men en annen serie med mannen. Nå er det snart natta! Ville bare før jeg tar kvelden. Snuppa kom ikke idag heller......... Ååå som jeg skulle ønske hun var her snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3172 Del Skrevet 5. desember 2006 Pysekatten, abelille & Vilje78- IDAG Bustetroll & lillesky & Bellanice - TORSDAG Toblerone - LØRDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. desember 2006 #3173 Del Skrevet 5. desember 2006 Supersterk mat og varme kluter på brystene - samt flere ganger i morgen, så er hun nok her før du vet ordet av det Ellers har jeg hørt mye positivt om akupunktur også da, som ble foreslått her tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 6. desember 2006 #3174 Del Skrevet 6. desember 2006 Lykke til hvis det skulle skje noe i natt vennen! :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3175 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå reiser jeg bort resten av uka, og da håper jeg virkelig det glade nyheter her når jeg kommer hjem altså LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. desember 2006 #3176 Del Skrevet 6. desember 2006 hei vennen, prinsessa lar vente på seg, ja! vel, da setter jeg meg opp på denne fredagen - i og med at hun ikke kom forrige fredag!! mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. desember 2006 #3177 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå drar jeg på juleshopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3178 Del Skrevet 6. desember 2006 Utrolig slitsomt med denne armen.. Håpte den skulle bli bedre av seg selv men. Hadde vært godt hadde snuppa kommet idag, så jeg kunne fått den sprøyten i armen også... Har prøvd alt av kjerringråd nå... Og igår kveld. Gikk opp og ned trappene til jeg ble skikkelig sliten igår også. Men ingenting ser ut til å hjelpe... :klø: Jeg tenkte å gå i trapper senere idag også... Åh jeg er trøtt.. Sover dårlig om nettene.. Kjipt med armen når jeg trenger krefter itilfelle snuppa kommer.. Jeg blir satt igang 07 om mårningen... Ugh.. Og jeg som sovner ca 3 hver natt.. Yoho... 11 dager på overtid.. Å, jeg HÅPER hun kommer idag, senest imorgen!! Svimle, Petra Prøvedokke, Toblerone, Bethina Jeg får prøve å holde meg mest mulig unna pc'en idag også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 6. desember 2006 #3179 Del Skrevet 6. desember 2006 Hun kommer imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3180 Del Skrevet 6. desember 2006 Pysekatten, abelille & Vilje78- IDAG Bustetroll & lillesky & Bellanice - TORSDAG ~Alwa~ & Petra Prøvedokke - FREDAG Toblerone - LØRDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg