Gå til innhold

Million Dollar Girl


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Det blir nok mye til knøttet etterhvert Sensommerbruden! ;)

Er deilig å få kjøpt til seg selv også. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Håper Iroim får rett! Jeg vil også ha pent vær frammover!

Kan det holde seg helt fram til bryllupet mitt tro? Bare noen uker igjen! :sjarmor:

Noen planer for dagen da Epica?

Jeg skal få satt opp håret mitt igjen i kveld. Gleder meg til å se om frisøren føler hun får det litt bedre til nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Gøy med prøvetime Sensommerbruden! :-D

Tenk at du snart er brud! :sjarmor:

Den siste tiden gikk så fort, og nå har jeg vært gift i 2 mnd allerede! :overrasket:

Ingen planer for dagen, men skal definitivt slikke sol etter jobb! ;)

Ha en super uke Missbumblebee! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper jeg får kjenne det første sparket denne uka...

Snart lunsj! :sikle:

Gleder meg allerede til å kose meg i solskinnet etter arbeidsdagen.

Heldigvis pleier mandagene å gå ganske kjapt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut å slikke litt sol også! Du får kose deg i sola, og kanskje unne deg en ekstra is... :sikle:

Snart lunsj, ja... Litt sulten er jeg idag også. Sikkert fordi det ble litt lite mat igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is ja, det er nam nam for tiden :sikle: Jeg har akkurat spist en hel kurv med jordbær :overrasket: Det er jo så godt at jeg klarte ikke å stoppe å spise så nå er jeg så stappmett at det er vondt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst til å gå ut en tur og kjøpe jordbær eller is... Men det blir nok ikke noe av. :tristbla:

Får heller sitte her og kjenne etter om det som skjer i mageregionen akkurat nå kanskje kan være lille baby som hilser på igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Så kooos å kjenne baby Sensommerbruden! :hjerter:

Får du ikke tatt entur ut å kjøpt is? ... ;)

Jeg må ha meg en gullpinne snart kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om det var baby, eller om det var noe annet skapt av at buksa begynner å bli trang. (Har endel luft i magen for tiden også.) :forvirret: Tror kanskje forklaringen er at det bar både og. :)

Kose deg med isen din! :klem: Jeg må nok vente en time eller to til før det blir noen is på meg. (Men da skal jeg kjøpe en stoooor en! :sikle: )

Endret av Sensommerbruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har hørt det kjennes ut som luft i magen når babyen sparker Sensommerbruden ;)

Ja om en halvtime tar jeg turen ut å kjøper gullpinne! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hørt det kjennes ut som luft i magen når babyen sparker Sensommerbruden ;)

Ja om en halvtime tar jeg turen ut å kjøper gullpinne!  :sjarmor:

Det er akkurat det... Det kjennes ganske likt ut, men er to forskjellige ting. :forvirret:

Men VET av og til at det er baby, men andre ganger er jeg sikker på at det ikke er det.

Isted hadde jeg nok litt av begge følelsen, så det var vel det det var. Kjenner liksom ikke forkjellen uten å sitte og kjenne godt etter akkurat hvor det kommer fra. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Blir lettere når du kjenner skikkelige Beckham-spark Sensommerbruden! :ler:

:Gjesp: ÅÅåå jeg vil ha ferie nååå.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Måtte inn på lista di for å se når du skal ha ferie :) Tror jeg også vil lage meg en sånn liste.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Det er bare en side i daboka di du har brukt til den listen? Også linker du direkte til den...?

*prøver*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...