Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #241 Del Skrevet 29. juni 2006 Ja hun kommer når hun kommer Sensommerbruden! Kooose deg i sola! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 29. juni 2006 #242 Del Skrevet 29. juni 2006 Wok høres deilig ut. Lenge siden vi har hatt det her i huset. Skal ikke lage middag i dag siden mannen kommer hjem rundt 22. Blir sikert noen brødskiver eller posesuppe på meg. Ja det blir nok slappe av dag og kveld på meg i dag. Ble litt for mye aktivitet på meg i går, og det merker jeg godt i dag Heldige du som har sluppet unna alle plager hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #243 Del Skrevet 29. juni 2006 Ta vare på deg selv og kroppen idag IdaC! Ja, jeg føler meg heldig som ikke har andre plager enn å være litt trøtt nå og da.. Kose deg ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #244 Del Skrevet 29. juni 2006 Hmmm.. Kanskje vi heller skal grille etter jobb... Kjapt og enkelt & får itillegg nyte været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #245 Del Skrevet 29. juni 2006 Da blir det grilling etter jobb! Varmt idag! Guuuuuuuuuuud så treeeeeegt denne jobbedagen skulle gå! Litt trøtt idag kjenner jeg.. Tragisk å sitte inne i sommerværet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #246 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg får gavekort av mamsen, IKEA, til 30 års dagen min om ca en mnd. Da skal jeg kjøpe denne til prinsessa tenkte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 29. juni 2006 #247 Del Skrevet 29. juni 2006 Koselig med overnatting Vilje78? Planer for dagen? Ehhh, skal jeg være ærlig?.... koselig når hun reiser også Vi var å kjøpte garn til hentesett til den lille i dag. Hun er så flink å strikke, så skal jeg få mamma å strikke noe annet. Det var så fint! Mine planer er bryllupet til pappa... phuuuuuuu! Hva skal du i helgen? kos deg masse! og for 19 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #248 Del Skrevet 29. juni 2006 Lov å være ærlig Vilje78! Jeg kjørte innom byen på vei hjem etter fotografmøte, satte av mannen som tar noen øl med kompiser i sola. Heldiggrisen!! Gud så kjedelig å være gravid på sommeren.. Uff.. Vi valgte et bilde til takkekortet, som skal være klar rundt 6.juli. :-D Gleder meg å sende de ut, endelig! Etter jobb ble det som sagt grilling, og vi nøt sola på terrassen før møte. Nå har jeg satt på klesvask, og pakket litt til hytteturen imorgen. Reiser med to andre vennepar, fra imorgen etter jobb og over til søndagen. Ingen planer for kvelden.. Bare slappe av og se litt TV tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. juni 2006 #249 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei Epica, bare innom for aa oppdatere meg paa livet ditt! Har vaert innom og sniklest foer ogsaa! Saa flott du ikke har noen plager bortsett fra tretthet. Haaper jeg ogsaa faar det slik! Og takk for gratulasjon i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #250 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Ja, håper du slipper plager Holly Hobbie ! Her er en topp jeg bestillte på nettet. Føler magen vokser såmye for tiden.. Håper den stopper opp snart.. Endret 29. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. juni 2006 #251 Del Skrevet 29. juni 2006 Oi, du har jo den kjempeflotte magen jo! Var helt herlig å slappe av i solen med kald drikke etter jobb idag. Så fikk jeg vært litt sosial også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. juni 2006 #252 Del Skrevet 29. juni 2006 Innom og klemser litt på deg og magen bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. juni 2006 #253 Del Skrevet 30. juni 2006 Sååå fin magen, og så kul topp!! Hvor på nettet kjpte du den?? Håper du får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #254 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Stor Sensommerbruden, Charmina & Missbumblebee! Oi.. jeg husker ikke helt nettsiden jeg kjøpte toppen.. Men husker den stod på Gravid-forumet. Jeg kan se det er litt amatørmessig gjort, at de har strøket på "baby" .. Så det spørs om den er så fin etter noen vask.. Jeg skal få handle noe grillmat & annet til hytteturen snart. Reiser nesten rett etter jobb, blir kos! :-D Er meldt 21 grader 8 timer til vi er på vei!! Endret 30. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #255 Del Skrevet 30. juni 2006 Deilig vær!! * Nå har jeg fått handla litt til hytteturen. Jeg skal kjøpe med meg Munkholm også, så jeg får litt feelingen av å drikke øl i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #256 Del Skrevet 30. juni 2006 Søstra mi anbefaler slynge, kjempelurt for å roe ned babyen.. Tenker å kjøpe Betty Boop-slyngen på www.alveslottet.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. juni 2006 #257 Del Skrevet 30. juni 2006 Ønsker deg en suuuuper helg vennen. Håper sola skinner der hos deg også. Stor klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #258 Del Skrevet 30. juni 2006 Sola skinner her Charmina! Men vi reiser mot litt varmere strøk i ettermiddag! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 30. juni 2006 #259 Del Skrevet 30. juni 2006 Så stor og fin magen din er Epica Den kommer sikkert til å stoppe litt opp en liten stund før den vokser masse igjen. Det er i hvertfall min erfaring. Men husk at den skal jo vokse seg myyyye større enn den er nå, så kanskje like greit at den har begynt å vokse nå og ikke alt kommer på slutten. Håper dere får det kjempe koselig på hytta. Høres deilig ut, spes hvis været holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #260 Del Skrevet 30. juni 2006 Ja, bare den ikke vokser så alfor mye nå fremover, at det stopper litt opp IdaC.. Men liker at den viser godt! Ja håper været holder seg, er vertfall meldt varmt! Vi skal til en stor hytte, ganske luksus... Blir deilig. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg