Fibonacci Skrevet 13. november 2006 #2401 Del Skrevet 13. november 2006 Håper ikke du blir syk Epica! *krysse fingrene* Tenk at jenta di snart er her, det blir spennende å følge med her fremover! Ha en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. november 2006 #2402 Del Skrevet 13. november 2006 Gudd mårning, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. november 2006 #2403 Del Skrevet 13. november 2006 Uff, håper du slipper å bli syk, vennen! Har hørt om flere som har slitt med forkjølelse i tiden før, og under fødsel, og det er visst utrolig slitsomt å være tappet for krefter før man begynner! Håper du har hatt en riktig herlig helg! Det har hvertfall jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. november 2006 #2404 Del Skrevet 13. november 2006 hei snuppa, håper formen er bedre i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. november 2006 #2405 Del Skrevet 13. november 2006 Hei vennen! Jeg var også kjempe snylta når jeg plutselig fikk Martine 1 mnd før tiden - ikke så festlig nei. Men det rare var at hele forkjølelsen forsvant under fødselen. Kanskje kroppen skjønte at jeg ikke trengte den dritten der akkurat da ← Jeg ble også frisk under/etter fødselen... :klø: Jeg har aldri tenkt over det før, men nå husker jeg at etter at Ida kom ut så hadde jeg jo ikke vondt i halsen og rennenese lenger! Mystisk! Ha en super dag Epica, nå er du enda en dag nærmere å treffe snuppa di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #2406 Del Skrevet 13. november 2006 Takk alle! Føler meg ikke så verst idag. men ofte slår det ut på meg noen dager etter mannen har blitt smitta... Men, får håpe jeg slipper! Igår hadde vi tofu med ris-takeaway, kjempegodt! Vi så de første episodene av en ny serie... ble såå hekta... La oss 04....... Jeg fikk ikke sove mer nå etter kl ble 11.. Mannen er hjemme fra jobb, er syk enda. Har litt angst for å bli syk nå... Men, som noen sier, kanskje forkjølelsen forsvinner på magisk vis når den store dagen kommer! Oi.. klokka er snart 1330 allerede! Er litt trøtt..... Må ha meg frokost! Stikker innom dagbøkene deres senere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #2407 Del Skrevet 13. november 2006 10 dager Ble nesten bekymra igår kveld/natt. Snuppa var suuupervill i mange mange timer! Er det muuuulig?! Får håpe hun koste seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #2408 Del Skrevet 13. november 2006 Får satse på at du holder deg frisk nå som terminen nærmer seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #2409 Del Skrevet 13. november 2006 Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. november 2006 #2410 Del Skrevet 13. november 2006 Herregud ... tenk at det bare er 10 dager igjen til termin! Håper du slipper unna sykdommen - vi satser på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. november 2006 #2411 Del Skrevet 13. november 2006 10 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #2412 Del Skrevet 13. november 2006 lillesky Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. november 2006 #2413 Del Skrevet 13. november 2006 Bare 10 dager igjen... Oi.... Vi satser på at du holder deg frisk! Du får spise vekk i morgen forebyggende da vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. november 2006 #2414 Del Skrevet 13. november 2006 Tror ikke du skal være redd for sykdom rett før fødsel. Kvinnen får en merkelig sunnhet og styrke rett før en fødsel, akkurat som det er kroppens måte å forberede seg på hva som skal skje Men det er ikke gøy å gå snørrete heller da. Håper du holder deg frisk og rask og samler krefter til den store dagen som er forhåpentligvis innen 10 dager Har du tenkt på fødsel forresten? Smertestillende? Stillinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. november 2006 #2415 Del Skrevet 13. november 2006 10 dager Ble nesten bekymra igår kveld/natt. Snuppa var suuupervill i mange mange timer! Er det muuuulig?! Får håpe hun koste seg! ← Tenk at det bare er ti dager igjen til termin!! Åh, som jeg gleder meg på dine vegne, Epica! Tenkt at du snart før møte jenta di Kan ikke tenke meg noe annet enn at snuppa kosa seg i magen din! Hun merker nok at det begynner å nærme seg slutten, og må bare kose seg litt ekstra, for når hun først har kommi ut, kommer hun aldri inn igjen! Hvilken ny serie ser dere? med munnbind, for jeg vil ikke bli syyyyyk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #2416 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg føler meg vertfall okei nå Susan! Håper du har rett cappocino! Jeg vil ha aaalt av smertestillende, om jeg kjenner at jeg trenger det.. Vil prøve badekar fra starten av, og kanskje krakk. Ellers tar jeg det meste som det kommer.. Vanskelig å si nå.. Ja jeg håper hun koser seg Burpen! Lurer på om hun er like vill på utsiden! Gleder meg så utrooolig mye!! Vi ser Six Degrees, anbefales! Vi slapper av i sofaen og ser TV. Skal se om Stress på National Geo snart, og etterpå er det finale i 71 grader nord Det brenner i peisen, varmt og godt. Koooselig. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 13. november 2006 #2417 Del Skrevet 13. november 2006 Tenk, om berre nokre dagar har du vesle dotter di i armane dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. november 2006 #2418 Del Skrevet 13. november 2006 Mas i vei om disse ti dagene dere... Jeg tror det bare er 7 igjen jeg Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. november 2006 #2419 Del Skrevet 13. november 2006 Vi ser Six Degrees, anbefales! ← Hva slags serie er det? Er det noe sånt overnaturlige greier? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2006 #2420 Del Skrevet 13. november 2006 Kanskje jeg må vente helt til 10. desember (2 uker over) ¤Ronja¤ .. ..men håååper ikke det! Gjerne for meg Grace! Du kan lese om den HER lillesky Jordmor sa jeg måtte nok belage meg på å gå på overtid... De fleste gjorde visst det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg