Gjest Myztica Skrevet 11. november 2006 #2381 Del Skrevet 11. november 2006 ÅÅÅÅ! Her nærmer det seg med stormfart Kan jo skje når som helst jo Er ikke så ofte her om dagen, men må jo sjekke boka di daglig nå framover! Kan jo ikke gå glipp av oppløpet her Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #2382 Del Skrevet 11. november 2006 Ja jeg er spent LinKri... Jeg tror egentlig ikke det skjer før termin men man vet aldri! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. november 2006 #2383 Del Skrevet 11. november 2006 Ja du ligner på henne Bethina. ← WHAT? ← Må'kke grine for no' sånnt!! Håper du får det fint i selskap i kveld, du høygravide dame! Får håpe sambo ikke smitter deg... Har hørt om flere som har vært forkjøla når de har født, og det er visst ikke til å anbefale... Ikke for å skremme deg, altså, men pass opp! Du kan heller få litt , og av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 11. november 2006 #2384 Del Skrevet 11. november 2006 Må´kke grine for noe sånnt!! Ikke noe grining nei, var mer "legrining"....Synes bare ikke jeg liknet... No problemo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #2385 Del Skrevet 11. november 2006 Kjenner meg dessverre ikke helt i form... Så det blir ikke selskap på meg. Har så dårlig samvittighet at jeg ikke går, men må holde meg hjemme akkuratt av den grunn som du sier Burpen - tenk å være syk når man skal føde! Du ligner Bethina! (bare du er søtere! ) Blir en sløøøv kveld sammen med mannen ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. november 2006 #2386 Del Skrevet 11. november 2006 Så kjedelig at det ikke blir noe selskap da, men jeg skjønner deg godt, altså! Helsa kommer først nå Deilig med en rolig kveld også, selvom man hadde planer om noe annet! Ta vare på deg selv, nå! ...ikke'no og ... Vi vil ikke ha flere mannebaselusker nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #2387 Del Skrevet 11. november 2006 Er ikke det lov altså?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. november 2006 #2388 Del Skrevet 11. november 2006 Nope ...Burpen må være streng, skjønner jeg! Tenk deg å ha halsbetennelse, bihulebetennelse, rennenese, hosteanfall, tung pust og muskelverk i tillegg til rievondt og "nå-skal-a'-ut-av-bittelille-hullet"-vondt... Nei, dere må nok holde dere unna hverandre til dere er bedre begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #2389 Del Skrevet 11. november 2006 :skjeggebass: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. november 2006 #2390 Del Skrevet 11. november 2006 Du kan hvertfall ikke si at jeg ikke advarte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #2391 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg hopper i for andre gang idag! Trenger å kvikne til litt! Kooooooooos deg ikveld Burpen! :kyss: Skal prøve å holde meg unna mannen.... ... men tror det er for seint.. er allerede smitta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. november 2006 #2392 Del Skrevet 11. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. november 2006 #2393 Del Skrevet 11. november 2006 Tenk deg å ha halsbetennelse, bihulebetennelse, rennenese, hosteanfall, tung pust og muskelverk i tillegg til rievondt og "nå-skal-a'-ut-av-bittelille-hullet"-vondt... ← Fra en som har opplevd dette - tro meg; du vil helst ikke ha dette i tillegg til føde-vondter! Håper du ikke blir dårlig nå rett før fødselen... Det er ikke noe moro det! Kos deg hjemme i kveld og bli frisk som en fisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #2394 Del Skrevet 12. november 2006 God helg Linn3c! Jeg føler meg mye bedre idag Skrållan! :-D Håååper jeg slipper unna. Uffda stakkars deg som måtte oppleve det! Ha en fin søndag! En rolig søndag her i stua. Fint vær ute, utrolig at det ikke regner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #2395 Del Skrevet 12. november 2006 Ooooooooops... Ble både & igår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. november 2006 #2396 Del Skrevet 12. november 2006 Da behøver du ikke klage når du blir syk heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. november 2006 #2397 Del Skrevet 12. november 2006 Så lenge du allerede er smittet, så er det bare å og i vei! Håper dere har hatt en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #2398 Del Skrevet 12. november 2006 Klarer ikke å holde meg unna elsklingen... Jeg føler meg okei nå.. Håper jeg slipper å bli syk! Hvis man først bor med noen blir man smittet uansett tror jeg, så det har nok lite å si med & ! Nå ser jeg episoder av MenInTrees & har hatt meg et par toast. Der begynte det å regne... igjeeen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #2399 Del Skrevet 12. november 2006 11 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. november 2006 #2400 Del Skrevet 12. november 2006 Hei vennen! Jeg var også kjempe snylta når jeg plutselig fikk Martine 1 mnd før tiden - ikke så festlig nei. Men det rare var at hele forkjølelsen forsvant under fødselen. Kanskje kroppen skjønte at jeg ikke trengte den dritten der akkurat da Tenker masse på deg nå - det nermer seg jo veldig!!!! Stor klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg