Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3481 Del Skrevet 9. desember 2006 Er det i morgen du eventuelt blir satt i gang eller er det på mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 9. desember 2006 #3482 Del Skrevet 9. desember 2006 Da tippet jeg feil! Var helt sikker på at noe kom til å skje i dag, vel, lørdag. Vi får håpe at du sitter med snuppa i armene innen mandag. God natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3483 Del Skrevet 9. desember 2006 Legen sa at det nok skjer mandag pga lite folk og mange fødende i helgen ~Alwa~ Vet ikke heeelt sikkert, men ettersom jeg var umoden også på fredagskontrollen, så regner jeg med at det blir mandag. Begynner å tvile på at det skjer før mandag Bellatrix ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. desember 2006 #3484 Del Skrevet 9. desember 2006 Babyjenta kommer innen mandag kveld, enten hun vil eller ikke. Skal bli så fint fpr dere å få treffe henne! Hva var navnet forresten? Pm er en fin ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3485 Del Skrevet 9. desember 2006 honey21 Oi, Tøyengata har begynt! Vi snakes! Sender PM lillesky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3486 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja,oki. Men det er uansett ikke lenge til Kan Alwa få en PM også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. desember 2006 #3487 Del Skrevet 9. desember 2006 God natt vennen, nå går jeg og legger meg igjen! Ikke særlig lovende på at noe skjer hos meg heller i natt! (Men jeg har faktisk dataen på, så det blir nok en rask tur innom og si ifra hvis noe skjer! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. desember 2006 #3488 Del Skrevet 10. desember 2006 Håper du sover godt, vennen! Lykke til på kontroll i morgen! ...jeg skal tenke på deg i søvne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3489 Del Skrevet 10. desember 2006 Takk Burpen, Susan Sto Helit & ~Alwa~ ! Åhh.. Jeg håpte ting kunne skje av seg selv i helgen.. Men det blir visst som jeg fryktet, igangsetting imorgen.. Jeg får ikke sove før rundt 2-3 om nettene, og må være på sykehuset kl. 07 mandagen..... Hjelp.... :hår: Kommer tilbake med referat idag! Gleder meg allerede til å legge meg etter kontroll...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3490 Del Skrevet 10. desember 2006 Verken sex, krydret mat eller fysisk arbeid etc etc. hjalp meg gitt... Jaja.. Får vekke mannen.. Skal snart være på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. desember 2006 #3491 Del Skrevet 10. desember 2006 Lykke til på sykehuset! Så får vi håpe det er masse modning, og at snuppa titter ut fortere enn svint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. desember 2006 #3492 Del Skrevet 10. desember 2006 Lykke til på sykehuset! I det minste vet du nå at snuppa di kommer snart! Jeg håper bare Julegaven har vett til å komme FØR julaften! Det er så synd hvis det blir bursdagsdatoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3493 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg håper bare Julegaven har vett til å komme FØR julaften! ← Men julegaver skal jo ikke komme før julaften, det vet du vel! Neida, jeg bare tuller, håper også at barnet ditt slipper julaften som bursdag. Min bestemor har bursdag på julaften, og hun har alltid sagt at det ikke har vært noen dag for et barn å ha bursdag på.... Lykke til i dag Epica, trodde ikke du skulle på sykehuset før i morgen jeg. Nå er det uansett ikke lenge igjen! Endret 10. desember 2006 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. desember 2006 #3494 Del Skrevet 10. desember 2006 *tenker på deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3495 Del Skrevet 10. desember 2006 Det går sikkert fint selv om fødselen må settes i gang Så vidt jeg har forstått det så er en fødsel rimelig høyt oppe på smerteskalaen uansett. Og når du blir satt igang så er du hvertfall sikker på at fødselen skjer på en fin og "kontrollert" måte, og da er kanskje sjansen for at noe skal gå galt mindre enn den ville vært i utgangspunktet? Mulig det var en mager trøst a men Nydelig navn jenta skal få hvertfall Håper det gikk fint i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 10. desember 2006 #3496 Del Skrevet 10. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 10. desember 2006 #3497 Del Skrevet 10. desember 2006 Krysser fingrene for at det er modning på gang hvertfall! Håper kontrollen gikk fint - gleder meg til rapport! Jeg er jo av den fryktelig nysgjerrige sorten da... vil du sende meg en PM med navnet også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. desember 2006 #3498 Del Skrevet 10. desember 2006 Lykke til på sykehuset idag... kanskje du ikke kommer hjem derfra uten en liten snuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3499 Del Skrevet 10. desember 2006 TAKK ALLE! :hår: Gruer meg til imorgen.. Fekk et skriv om igangsetting nå.. Riene blir ofte mer intense og vonde, og KAN gå over... Kan visst ta 2-3 dager om man er umoden.. Og jeg er akkuratt det.. Bare 1 cm.. Hun løsnet opp der nede (au!), men hjelper nok lite bare dagen før.... Må være på sykehuset kl. 07 imorgen.. Skal snart legge meg å sove... Dette blir nok de mest smertefulle dagene i mitt liv.... Men selfølgelig verd det... Skulle bare ØNSKT at noe skjedde idag,ikveld eller i natt ... Er litt fortvila nå jeg... Hvordan skal jeg orke dette?....... Takk alle for støtte! Må ha meg litt mat nå før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3500 Del Skrevet 10. desember 2006 Dette klarer du. Og selv om jeg har null peiling på hvordan det er å føde eller få barn så er jeg 100% sikker på at det er værdt det og at all smerte er glemt når vesla er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg