Gå til innhold

Million Dollar Girl

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er du jo! :overrasket:

Når det gjelder fostervannet, så fikk vi høre på det fødselsforberedende kurset at det bare kommer et par spiseskjeer dersom hodet er festet. Men hvis man hadde mistanke om at vannet gikk, så skulle man ta på seg et bind, ja, helst av den gamle typen (ala Saba Self sit, jeg har faktisk sett det på Ultra *huske å kjøpe*), for den nye typen bind absorberer vesken for godt. Eventuelt kunne man bruke en vaskeklut f.eks. Og det stemmer at de skal se og lukte på det... Og så skulle det være sånn at det gjerne kom vann når man hadde ligget og så reiste seg. Så derfor kunne man legge seg ned litt og se om det kom mer når man reiste seg.

Og lukten beskrev JM som sjøvann. I alle fall skulle det være en spesiell lukt. Også er det blankt, så sant babyen ikke har bæsjet i forstervannet sånn at det er misfarget. Leste forøvrig et annet sted at noen karakteriserte lukten som lukten av sæd...

Men nå har du jo snakket med føden og fått vite at det ikke var fostervannet ;)

Har selv rikelig og ganske så tynnflytende utflod til tider nå når jeg er gravid. Har vært litt bekymret for om det har vært fostervann noen ganger, men det er nok ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det vært spennende, men blitt avkreftet igjen, forstår jeg.

Kose deg med indisk og mannen!

Har skal vi ha grøt, for jeg har tenkt til å teste om kanel-trikset virker. (Venninna fortalte igår at de hadde hatt grøt til middag den dagen det startet om natta... Med kanel på. Og jeg har fo hatt kynnere eller maserier av kanelkaker... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke som utflod jeg har hatt før Ephemera, men leste på nettet at det kan være enten det eller fostervann ja..

Håpte jo jeg skulle få vondter men.. de lar vente på seg! :grine:

Ultra ja, elsker den butikken, der har de ALT! :)

Jeg kjøpte også grøt nå istad, og tenkte lage det imorgen Susan! ;)

Håper det funker på deg som det gjorde på venninna di! :kyss:

Takk Cr@sh! :klem:

Puh.. Tungpustet..

Jeg gikk en tur til butikken og tilbake ganske fort nå, for å se om det hjalp.

Men neida... :sjenert:

Skikkelig drittvær ute, pøøøser ned!

Mannen er på jobben å henter filmkamera & kamera, så det er pakket og klart til babyen kommer. :hjerte:

Nå har jeg lagt meg to skiver, og juice.

Uff jeg er lei av å vente på vondter som aldri kommer............ :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Dere er så søte alle sammen.

Blir en fin historie når snuppa vokser til og blir større da, på tross av at hun aldri ville ut av magen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier jo stort sett å være ganske høflig av meg, men UFF AT DU FREMDELES ER HER!!!!!!!!! :sur:

Det var jo så spennende her en stund, og jeg var sikker på at både du og Susan var på sprik`ærn på sykehuset jeg nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med aktivitet, men ikke slit deg ut, da! :)

Håper at du er moden i morgen og at kroppen kommer bra i gang når du får litt igangsettingshjelp. LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Bustis :klem:

:sjenert: Aldri no action her ~Alwa~! :grine:

Håper det miiip! :klem:

Er kontroll imorgen, men blir nok ikke igangsetting før mandag, for de var så få på jobb søndager..

Men håper for all del at fødselen starter av seg selv. :-D

Har løpt i trapper, hengt opp klær og vaskt golver..

Kom da snuppppppa! :hjerte:

:Gjesp:

:erter::gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE:

Toblerone, Bustetroll, honey21, Ephemera & marthepia - Idag

Pysekatten, *GakkGakk*, Skrållan, Xania & Kipa - Imorgen

marthepia - Mandag (igangsetting)...

:babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med indisk mat! Det er det beste jeg vet, og nå når jeg ammer så tør jeg ikke spise så veldig krydret mat enda.. må prøve meg litt fram..

Når du holder slikt aktivitetsnivå så må da hvertfall tida gå fort! ;)

Ha en fin kveld, og jeg krysser som vanlig fingre og tær for at det starter i natt! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på indisk restaurant, vennen! :kose:

Sambo spurte faktisk om vi også skulle dit idag, men jeg sa nei... Nå angrer jeg jo litt, for da kunne jeg jo skremt ut snuppa! :ler:

Uansett om hun vil ut av seg selv eller ikke, så er det ikke lenge til du blir mamma nå :hjerte:

Goooood :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært borte fra KG over et helt døgn, og jeg trodde nesten det hadde skjedd noe her i mellomtiden. Men nei..

Skjønner du er utålmodig nå, Epica. Men dersom det ikke skjer noe, er det tross alt ikke lenge til mandag og da er det garantert at det skjer noe! :hoppe:

(selv om vi selvsagt håper på i dag eller i morra ;) )

*kan nesten ikke vente til det blir min tur en gang*

Kose dere på restaurant! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere på resturanten i kveld. Det kan jo bli en stund til neste gang dere har mulighet til å gå ut sammen. (Men hva er vel vitsen med å gå når man har et lite levende mirakel i sin egen stue?;) )

Ser at du håper at fødselen starter av seg selv. Jada, det skal vistnok være det beste. På en annen side: dersom du må settes i gang slipper du å bekymre deg for om dere rekker fram til sykehuset i tide!! :ler: Det gjelder å se fordelene!

Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått halsovet litt i senga .. Det gjorde godt!

Og en god, lang dusj etterpå. ;)

Det er jo ikke så lenge til mandag og igangsetting..

MEN.. har lest om de som går flere døgn før de møter babyen, pga modningskapslene ikke virker osv..

Håper virkelig jeg slipper det, å måtte dra fra sykehuset og hjem på kvelden for så å dra tilbake å prøve igjen morgenen etter.. :forvirret:

Ja det er så godt med indisk Seterjenta! :)

Tenkte vi måtte ta entur ut på restaurant siden snuppa kommer neste uke.

Kos deg ikveld! :klem:

....og håper du har rett...at det skjer noe inatt... :sjarmor:

Det hadde vært kooooselig om dere også kom Burpen! ;)

Ha en fin lørdagskveld! :kose:

Ja her skjer det LITE Bippe........ :sjenert:

Håper det snart blir din tur! :klem:

Kos deg masse ikveld Skrållan! :kyss:

Ja det er jo EN fordel Binke :ler:

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE:

Pysekatten, *GakkGakk*, Skrållan, Xania & Kipa - Imorgen

marthepia - Mandag (igangsetting)...

:babysmokk: