Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3361 Del Skrevet 8. desember 2006 Nå har jeg hvilt litt.. Gjorde godt! :-D Jeg og mannen skal slappe av ikveld.. Blir vel Tøyengata & Senkveld tenker jeg! Siste helga uten baby!! Ja jeg håper det stemmer Susan Sto Helit! Men kan ikke helt fatte det, for det var ingen modning.... Seterjenta Jeg skal prøve å sove godt og lenge inatt Burpen! Gleder meg!! ~Alwa~ Jeg ANER ikke marthepia! Trodde ikke han ville si det etter han sa det ikke var modning.. :klø: Men, jeg hadde litt vondter i natt, pluss at babyen ligger med hodet godt nede.. Kanskje derfor? Ja jeg kan tenke meg det er STORT LinKri!! Takk for kryssing Bethina! Jeg er så glad.. Gleder meg såmye til å endelig møte henne.. Kan ikke fatte at jeg er så heldig som snart skal få se min egen lille skjønne baby! Jeg skal bli MAMMA!! Håper virkelig fødselen starter av seg selv i helga!! Satser på flere vondter melder seg ikveld og i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3362 Del Skrevet 8. desember 2006 Så deg ikke Mrs.Potter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3363 Del Skrevet 8. desember 2006 ~Alwa~ & Petra Prøvedokke & La Traviata - IDAG Toblerone, Bustetroll, Ephemera & marthepia - LØRDAG Pysekatten, Xania & Kipa - SØNDAG marthepia - Ved igangsetting mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. desember 2006 #3364 Del Skrevet 8. desember 2006 Så bra alt gikk fint på kontroll! Håper virkelig det starter av seg selv nå i helga da! tenk, nå er det virkelig ikke mange dagene igjen til du er mamma!! Du har sååååå mye å glede deg til! Nå tror jeg at jeg vil gjette ar snuppemor kommer på søndag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3365 Del Skrevet 8. desember 2006 Krysser fingrene for at hun kommer i helgen Skrållan! Ja, jeg gleeeeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3366 Del Skrevet 8. desember 2006 ~Alwa~ & Petra Prøvedokke & La Traviata - IDAG Toblerone, Bustetroll, Ephemera & marthepia - LØRDAG Pysekatten, Skrållan, Xania & Kipa - SØNDAG marthepia - Ved igangsetting mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. desember 2006 #3367 Del Skrevet 8. desember 2006 Før du aner ordet av det er hun her. (Nå har vi vel sagt det en stund, men nå må det jo faktisk skje snart). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3368 Del Skrevet 8. desember 2006 Får VIRKELIG håpe det Bustetroll! Nå har hun gjømt seg altfor lenge! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3369 Del Skrevet 8. desember 2006 Dere får kjøre på med :enig_anim: så skal du se hun kommer sprettende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3370 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja, jeg tenkte å ta husarbeidet fatt imorgen om ingenting skjer i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3371 Del Skrevet 8. desember 2006 Hmmm... tenker på det han sa om at jeg vil sikkert føde i helgen.. Litt rart når jeg hadde null modning..... :klø: Jeg skulle spurt han, hvorfor.. *etterpåklok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 #3372 Del Skrevet 8. desember 2006 Sånn som du har vaska, bakt og styrt i det sist, må det jo være skinnende reint hos dere... Du kan komme hit isteden! Her trengs det nemlig en skikkelig julereigjøring! ...i tillegg har jeg også lyst på skillingsboller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 #3373 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg skulle spurt han, hvorfor.. *etterpåklok* ← Ring han ...du er gravid, du har lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3374 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg kommer! Ja jeg trenger egentlig ikke å vaske! Men må jo få lurt ut snuppa...... Husker ikke hva han legen heter.. ...men men.. Jeg ser jo, om vondtene melder seg så er det håp! God helg vennen! :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. desember 2006 #3375 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg kommer! ← :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. desember 2006 #3376 Del Skrevet 8. desember 2006 Så fint at alt så bra ut på kontroll.... Nå er det faktis bare timer igjen til du er MAMMA! God fredagskveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3377 Del Skrevet 8. desember 2006 Timer?! I wish! Men har ikke vondt en plass.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 8. desember 2006 #3378 Del Skrevet 8. desember 2006 Heisann! Nå har jeg "snoket" litt i dagboken din Epica. Du får virkelig en fin julegave i år Ønsker deg lykke til med fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 8. desember 2006 #3379 Del Skrevet 8. desember 2006 Hver dag når jeg kommer hjem må jeg inn her og sjekke. Men det skjer vel lite før mandag? Uansett, håper du har en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3380 Del Skrevet 8. desember 2006 Koselig med nytt fjes i boka mi Gopia! Takk takk! Lykke til med prøvingen! Jeg håper inderlig at noe skjer før mandag meja.. Lite lysten på å bli satt igang.. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg