Gjest marthepia Skrevet 28. november 2006 #2901 Del Skrevet 28. november 2006 Innom å sjekker igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 28. november 2006 #2902 Del Skrevet 28. november 2006 Håper du koser deg med besøk! ...snakke engelsk en heeeeel kveld!? Skikkelig drittvær,- håper du snart får et ekstra lyspunk i hverdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. november 2006 #2903 Del Skrevet 28. november 2006 bare sjenk henne..så prater hun norsk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 28. november 2006 #2904 Del Skrevet 28. november 2006 Lykke til med eventuell fødsel frem til jeg kommer hit neste gang lille venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #2905 Del Skrevet 28. november 2006 Skrållan & lillesky - 29. november / 2. desember cappocino & *MissS* - 29. november Kipa & LinKri & - Burpen - 30. november Petra Prøvedokke & abelille & Susan Sto Helit - 1. desember Seterjenta & Sam - 2. desember La Traviata & Cr@sh & monja - 3. desember Bethina & ~Alwa~ - 4. desember Holly Hobbie & BitteLille - 5. desember Pysekatten - 6. desember Toblerone - 9. desember Ikke noe baby idag heller... Nå har venninna og kompiser dratt, og snart er det Har hatt en kjempekoselig kveld, og gikk veldig greitt å snakke engelsk. Jeg svarer dere imorgen! Nå går øynene i kryss her...... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. november 2006 #2906 Del Skrevet 29. november 2006 Slenge over mange <<<fødevibber>>> For det er jo 29. november hun skal ha bursdag! Må huske å ringe pappa (han er på ferie i Spania)... Men du, siden jeg og Skrållan står på 29. november og 2. desember, betyr det at vi får gjette to ganger? For hvis hun ikke kommer i morra, så kommer hun den 2. desember. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 29. november 2006 #2907 Del Skrevet 29. november 2006 2.desember er bursdagen min, så det hadde vært kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 29. november 2006 #2908 Del Skrevet 29. november 2006 Innom en snartur før sambo skrur av internett! Ha en flotters dag, og forbered deg til fødsel i morgen, mens jeg forbereder meg til eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. november 2006 #2909 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Da går jeg ut ifra at du ligger og stønner på fødestuen i løpet av dagen ja... ((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))))))))) (((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) (((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) (((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) (((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) (((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) Endret 29. november 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 29. november 2006 #2910 Del Skrevet 29. november 2006 Innom og sniker litt jeg, og slenger over litt fødevibber til deg jeg også! ((((((((((((((FØDEVIBBER)))))))))))))))))))))) (((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) (((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) (((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) (((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) (((((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))))))))))) Må innrømme at jeg er litt misunnelig jeg, det er så fantastisk når du endelig får babyen! Fryktelig vondt først, men helt klart verdt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2911 Del Skrevet 29. november 2006 lillesky - Ja mannen vil også ha henne her snarest! Må gjerne tippe to ganger! Missbumblebee - Det må være helt fantastisk å bli mamma forstår jeg! Pasha - Det gikk veldig greitt heldigvis! Burpen - Var en kjempekoselig kveld. Uvant å snakke engelsk, men gikk fint! Lykke til med eksamen vennen!! marthepia - capoccino - Jeg er nok ikke like positiv.... Bethina - Takk vennen! lubelillen - LinKri - Kanskje..... Jeg sletter den andre dagboken.. Starter en ny når jeg faktisk BLIR mamma Har sovet GODT i natt! Det var deilig! Ingen tegn idag heller.. Var litt skuffet når jeg våknet og så på klokka og ikke kjente noe vondt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2912 Del Skrevet 29. november 2006 Skrållan & lillesky - 29. november / 2. desember cappocino & *MissS* - 29. november Kipa & LinKri & - Burpen - 30. november Petra Prøvedokke & abelille & Susan Sto Helit - 1. desember Seterjenta & Sam - 2. desember La Traviata & Cr@sh & monja - 3. desember Bethina & ~Alwa~ - 4. desember Holly Hobbie & BitteLille - 5. desember Pysekatten - 6. desember Toblerone - 9. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. november 2006 #2913 Del Skrevet 29. november 2006 Det skjer nok noe snart.... Mr. Tålmodighet er ikke så lett å ha med å gjøre i disse dager - husker det godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2914 Del Skrevet 29. november 2006 Cr@sh Takk for trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 29. november 2006 #2915 Del Skrevet 29. november 2006 Så vakker brud du var! Tipper dere får en nydelig liten prinsesse Skjønner du er utålmodig, og håper sånn sett at jeg ikke får rett i når hun ser dagens lys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2916 Del Skrevet 29. november 2006 Takk Pysekatten! Ufff... merker jeg er litt deppa og irritabel idag.. Hvorfor kommer hun aldri.....?..... Sitter bare å venter & venter & venter.. Uh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. november 2006 #2917 Del Skrevet 29. november 2006 Takk Pysekatten! Ufff... merker jeg er litt deppa og irritabel idag.. Hvorfor kommer hun aldri.....?..... Sitter bare å venter & venter & venter.. Uh.. ← Stakkars Epica! Det er uansett ikke mange dagene til hun kommer. Veninna mi som hadde termin dagen før deg er på føden nå! Så ikke gi opp helt ennå! (Selv om jeg forstår at du er lei! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 29. november 2006 #2918 Del Skrevet 29. november 2006 Titter innom for å ønske lykke til på slutten Hun kommer nok når hun er klar for verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2919 Del Skrevet 29. november 2006 Gjør godt å høre Susan Sto Helit! Fatter ikke hvorfor jeg allerede er deppa.. Men kan ikke for det, får lyst å grine.. Er vel hormonene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2920 Del Skrevet 29. november 2006 Takk Bellanice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg