Grace Skrevet 23. november 2006 #2721 Del Skrevet 23. november 2006 Nå syns jeg du drøyer'n fælt her, altså ← Nå må du våkne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. november 2006 #2722 Del Skrevet 23. november 2006 40 uker Jeg fant nissekjolen til snuppa mi på Kappahl De hadde også en nyyyydelig kjole til nyfødt! Rød med noe glitrende hjerter på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. november 2006 #2723 Del Skrevet 23. november 2006 Nå nærmer det seg med stormskritt! 40 uker!! Håper du få en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. november 2006 #2724 Del Skrevet 23. november 2006 *sjekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. november 2006 #2725 Del Skrevet 23. november 2006 Og jeg synes dere maser fælt på den høygravide damen. Hun må da få sin skjønnhetssøvn, de er jo tross alt to prinsesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. november 2006 #2726 Del Skrevet 23. november 2006 Det er jo så men det fins jo måte på soving da... Nå gror hun vel snart fast i sengen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. november 2006 #2727 Del Skrevet 23. november 2006 Og jeg synes dere maser fælt på den høygravide damen. Hun må da få sin skjønnhetssøvn, de er jo tross alt to prinsesser. ← Vi maaaaaaaaaaaaaaser ikke da Såklart hun skal få skjønnhetssøvnen sin, men jeg tror ikke hun trenger den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. november 2006 #2728 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Jeg tror hun kommer 4 desember ! Endret 23. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. november 2006 #2729 Del Skrevet 23. november 2006 Kansjke fødevibbene hjalp?? Susan har du fått noe beskjed???? Dette var litt vel spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. november 2006 #2730 Del Skrevet 23. november 2006 Kansjke fødevibbene hjalp?? Susan har du fått noe beskjed???? Dette var litt vel spennende.... Wæææ...Kanskje det? SPENNENDE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 23. november 2006 #2731 Del Skrevet 23. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. november 2006 #2732 Del Skrevet 23. november 2006 Kansjke fødevibbene hjalp?? Susan har du fått noe beskjed???? Dette var litt vel spennende.... ← Ingen beskjed, hjelper ikke om jeg nistirrerpå telefonen heller. (Har prøvd det altså!) Vi får håpe hun gir lyd fra seg snart, enten med beskjed om det ene eller det andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. november 2006 #2733 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Ingen beskjed, hjelper ikke om jeg nistirrerpå telefonen heller. (Har prøvd det altså!) Vi får håpe hun gir lyd fra seg snart, enten med beskjed om det ene eller det andre! ← send sms du, send sms du, send sms du....... :hoppe: eller kanskje ikke, så hun skyter meg for å mase.... Endret 23. november 2006 av cappocino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2734 Del Skrevet 23. november 2006 Sorry guys, no baby here! Arhhh, den verste natta på leeenge! En mix av at mannen snorka, jeg våkna - måtte på do flere ganger, snuppa romsterte VIIIIILLT i magen.... Sovna vel ikke før rundt 05.. La meg så på sofaen.. Mannen bytta plass med meg i 6-7 tiden, han syns at det var han som burde ligge på sofaen. Snille Jeg sov av og på til kl. 13... Er så sliten og sløøøv kjenner jeg... Måtte på butikken og handle frokost, og kjøpte en blomst til svigermor (som takk for strikkesettet) fra Blomsterhandleren på hjørnet. Vi skal entur til svigermor senere. Er heeelt i koma jeg...... til alle som har vært innom! Bethina cappocino Grace lillesky Susan Sto Helit marthepia Cr@sh Burpen LinKri La Traviata Seterjenta Mrs.Potter *Just-me* Koselig dere passer på meg! 40 uker idag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. november 2006 #2735 Del Skrevet 23. november 2006 send sms du, send sms du, send sms du....... :hoppe: eller kanskje ikke, så hun skyter meg for å mase.... ← Hvis dere er snille og tålmodige jenter så lenge, så skal jeg gjøre det når jeg har laget ferdig og spist middag. (Men nå fikk jeg sulten mann inn døra, og må prioritere RL littegrann... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2736 Del Skrevet 23. november 2006 No need Susan Sto Helit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2737 Del Skrevet 23. november 2006 TIPPELISTE: Grace - 26. november Cr@sh - 27. november / 3. desember Epica & marthepia - 28. november Skrållan & lillesky - 29. november / 2. desember Kipa & LinKri & - Burpen - 30. november Petra Prøvedokke - 1. desember Seterjenta - 2. desember La Traviata - 3. desember Bethina - 4. desember Oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2738 Del Skrevet 23. november 2006 Hmmmm... Jeg fikk første innskudd fra NAV igår - fødselspenger. Men betyr det at jeg fikk det ITILLEGG til lønna i november, eller bare at desemberutbetalingen kom i november? :klø: Jeg skulle vel isåfall hatt halv skatt da...? Det står bare Utbetalingsmnd = November.. Jaja, får se nå.. Om jeg får penger i desember. Håper det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. november 2006 #2739 Del Skrevet 23. november 2006 No need Susan Sto Helit! ← Se der ja, der er du jo... Sovet godt? Eller har det vært mye jobbing på bad idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #2740 Del Skrevet 23. november 2006 Mannen skal snart begynne på badet Susan Sto Helit. Jeg får ikke gjort noe før han er ferdig, jeg skal vaske alt skikkelig.. Kjøpte salmiakk og klut og hansker istad.. Sovet dååårlig *se lenger oppe* .... Verste natta på lenge! Vi skal til svigers senere. Blir kos! Tror jeg må hoppe i dusjen så jeg kvikner til litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg