Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #2641 Skrevet 21. november 2006 (endret) TIPPELISTE: Grace - 26. november Cr@sh - 27. november / 3. desember Epica & marthepia - 28. november Skrållan & lillesky - 29. november / 2. desember Kipa & LinKri & - Burpen - 30. november Petra Prøvedokke - 1. desember Seterjenta - 2. desember La Traviata - 3. desember Bethina - 4. desember Endret 23. november 2006 av Epica
Burpen Skrevet 21. november 2006 #2642 Skrevet 21. november 2006 Husker jeg riktig når jeg sier at du har en doppler (eller noe lignende) !? Hvor kjøpte du, og hva kosta den? *bekymra Burpen *
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #2643 Skrevet 21. november 2006 Jeg lånte Babywatcher av søs Burpen. Den koster vel ca 1000,-... Må ikke være bekymra vennen! Er Burpelita så rolig?
Susan Sto Helit Skrevet 21. november 2006 #2644 Skrevet 21. november 2006 Har hørt at det som oftest starter opp om kvelden/natten jeg også... Og den gjorde jo det hos meg også. Men åssen i all verden vet ungen som skal ut at det er kveld/natt da? :klø: ← Den merker vel ganske mye til aktivitetsnivået til mor, tenker jeg. Og de fleste av oss tar livet ganske med ro om natta. Jeg har også hørt at det som regel starter om natta.
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #2645 Skrevet 21. november 2006 Jeg leste på nettet nå Susan, at det er vanlig med løs mage noen dager før fødsel... Jippi, endelig et tegn!
Burpen Skrevet 21. november 2006 #2646 Skrevet 21. november 2006 Jeg lånte Babywatcher av søs Burpen. Den koster vel ca 1000,-... Må ikke være bekymra vennen! Er Burpelita så rolig? ← Tænk ju, Pica'n Hun har vært ganske rolig idag, ja... Men ikke helt rolig! Har kjent smådult ganske ofte, men det pleier likom å være mer!
Burpen Skrevet 21. november 2006 #2647 Skrevet 21. november 2006 Jippi, endelig et tegn! ← :hoppe: J I P P I :hoppe:
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #2648 Skrevet 21. november 2006 Vel.. Noen på SnartMamma-forumet hadde hatt løs mage i flere uker før Burpen.. Så det er visst ikke et sikkert tegn på at noe skjer SNART likevel.. Nå har jeg sett en ny episode av Frustrerte Fruer, og nå skal jeg se en ny av Greys. Mannen spiller et nytt spill på dataen. Sløve dager.. Senere blir det pasta i ostesaus middag.
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #2650 Skrevet 21. november 2006 Alltid koselig å se deg lillesky! Søt nisse-avatar du har fått deg!
Gjest Svimle Skrevet 21. november 2006 #2651 Skrevet 21. november 2006 Hei Epica! Er innom og smugleser innimellom, bare for å se om det skjer noe. men har ikke hatt så mye tid til å være aktiv i dagbøkene. Er det jeg sier, lag deg pepperbiff av auberginer (de må være skikkelige sterke altså), og legg varme kluter på brystene. Skader sikkert ikke om du samtidig..... Lykke til!
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #2652 Skrevet 21. november 2006 Å? Varme kluter Svimle, det skal hjelpe? Ja, vi må ha mer snart! Håper det går bra med deg vennen, lenge siden!
Gjest Svimle Skrevet 21. november 2006 #2653 Skrevet 21. november 2006 Har bare hørt om varme kluter på brystene i kombinasjoner med pepperbiff Og med litt :humping: og evt trappegåing så burde det gjøre susen vel? Jeg har det bra, vennen!
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #2654 Skrevet 21. november 2006 Tenk... Snart skal jeg få møte min egen lille Jeg FATTER det ikke helt...
lillesky Skrevet 21. november 2006 #2656 Skrevet 21. november 2006 Alltid koselig å se deg lillesky! Søt nisse-avatar du har fått deg! ← Takk, koselig og stikke innom også! Ja, måtte jo pynte meg litt til jul.
cappocino Skrevet 21. november 2006 #2657 Skrevet 21. november 2006 Har du vært og prøvd akupunktur enda da.....??? Bestill time imorgen så kan det hende du blir mamma samme dag Fødselen min begynte på dagen forresten....... er vel ganske skjeldent det gjør! Men gud så spennende tid du har foran deg Blir det slimproppen som går først? Begynner det med rier?? Eller sier det "plopp" og ut kommer vannet??? Tarmenes jobbing ved løs mage kan fremme rier. Derfor anbefaler noen laskerende olje, eller pastiller... Håper du ikke går for lenge over!
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #2658 Skrevet 21. november 2006 En goood jule til lillesky! Akupunktur har jeg ikke prøvd cappocino.. Oi.. Jeg tror jammen jeg skal spise masse lakserende imorgen! Ja, det blir spennende å se om det skjer noe i helga.. Hvordan begynte din?
MiNNieMooSe Skrevet 21. november 2006 #2660 Skrevet 21. november 2006 Hei vennen! Ser du er utålmodig...Det er forståelig,m selvom jeg ikke aner hvordan du har det. Men,jeg aner jo at du er spent! Leser at dere snakker om lakserende stoffer her inne... Ei god venninne av meg tok lakserolje rett før termin, og det satte igang!!!!! Meeeeen det var visst ingen god ide. Hun var andregangangsfødende og visste jo litt om hva hun gikk til, hun fikk rier og trodde da at det hele var igang. Hun lå lenge på sykehuset med rier, helt til det stoppet helt opp! Derfor ble hun sendt hjem igjen, og tulla hennes kom faktisk over en uke (mener jeg å huske) senere... ganske spesielt, men ville bare advare deg jeg... Lykke til hvis det skulle skje noe snart iallfall vennen!
Fremhevede innlegg