Cymbidium Skrevet 7. august 2006 #981 Del Skrevet 7. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #982 Del Skrevet 7. august 2006 Ja det var helt perfekt Furstina! Det skal bli deilig med fri... med lønn! Kan ikke tro det! Og gir meg itillegg et spark bak, at jeg MÅ finne en ny jobb etter perm.Sommer tilbake iss! Cymbidium Jeg og mannen var hos mamsen idag, kjempekoselig. Etterpå fikk vi bytta bryllupsgaver på et senter. Nå har jeg hatt besøk av ei venninne, koselig. Mannen er hos en kompis. Nå kikker jeg i Kamille & ser halveis på TV mens jeg surfer på laptop'en. Så DEILIG... Skal sove leeeng imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. august 2006 #983 Del Skrevet 7. august 2006 og siden du ble sparket har du jo krav på arbeidsledighetstrygdt fra dag 1 (dvs fra 1 sept) Kom mld bare sånn helt plutselig? eller har du fått noen hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #984 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg ble ikke akkuratt sparket IdaH. Vi ble vel mer eller mindre enige.. Jeg får 100% lønn fram til permisjon, og får derfor fødselspenger i permisjonstiden. Hvis ikke hadde jeg stusset på det. Jeg har vel lurt en stund på nå, hvorfor de egentlig trengte meg, siden det var såå lite å gjøre, så det var ikke så overraskende. Nå skal jeg bare nyte fridagene... Nyte permisjonen.. Og gleder meg til å søke nye jobber, noe som er mer for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. august 2006 #985 Del Skrevet 7. august 2006 sånnn og forstå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #986 Del Skrevet 7. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #987 Del Skrevet 7. august 2006 Da var kino bestillt, ...skal se Superman på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. august 2006 #988 Del Skrevet 7. august 2006 Åh, det ble jo egentlig en helt genial løsning på jobb-greiene dine :-D Siden jeg husker at du skulle søke andre jobber under permisjonen og ikke skulle tilbake dit etterpå. Så nå når du får lønn helt frem til permisjonen, så kan du jo bare kose deg og søke på andre jobber! Eller, det er vel litt tidlig å søke på andre jobber ennå, men du kan jo se litt på hva som finnes og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #989 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, en genial løsning Ephemera! Håper det er lett å få ny jobb.. Men har goood tid heldigvis! Det er så deilig å sitte oppe.. Tenk at jeg kan sove sålenge jeg vil imorgen.. Perfekt for meg.. Laaaaaatere housewife skal du lete lenge etter.. !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #990 Del Skrevet 8. august 2006 Nå har jeg vært å handla litt mat. En litt rar dag.. Tenk at jeg har fri frem til permisjonen! Jeg har akkuratt begynt på kaffe'n etter litt Fitness frokostblanding. Sola skinner men er kaldere idag. Har installert Windows Live Messenger.. Prata litt med mannen. Han er misunnelig at jeg kan gå hjemme. Ikveld skal jeg møte gravide venninna mi, det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. august 2006 #991 Del Skrevet 8. august 2006 Skjønner godt at det er rart å plutselig ha så lenge "fri" Du får bare nyte det og prøve å finne noe å fylle dagene med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #992 Del Skrevet 8. august 2006 Ja det er sant det Ephemera! Jeg tror jeg skal legge meg nedpå etterhvert.. Stod opp ganske tidlig, gammel vane! Jeg kjeder meg ganske fort, men er bedre å kjede seg hjemme enn på jobb! Uansett, det blir deilig å kunne nyte været.. Sove lenge... Gjøre hva jeg har lyst til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. august 2006 #993 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har vel lurt en stund på nå, hvorfor de egentlig trengte meg, siden det var såå lite å gjøre, ← Fordi du er så fantastisk vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. august 2006 #994 Del Skrevet 8. august 2006 Åhh heldig du !! Hvis du kjeder deg altfor mye kan du komme og jobbe litt for meg så kan jeg være sammen med snuppa mi (som jeg savner masse om dagen) Helgen har vært bra Rolig og kreativ, men det har du kanskje lest om i dagboken min allerede Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 8. august 2006 #995 Del Skrevet 8. august 2006 Det var jo egentlig en grei avtale du fikk med jobben. Hvis du er som meg var det kanskje greit med et lite "spark bak" for å finne ny jobb? Jeg har tenkt på å bytte jobb en stund, men har liksom ikke kommet i gang, har vel kanskje grodd litt fast i det makelige jobblivet her. Nå er det jo uaktuelt å bytte før permisjonen er over, men får se om jeg ikke tar meg selv i nakken da - hvis det ikke har blitt mer å gjøre her i mellomtida. Deilig med laaaang ferie da. :-D Du får kose deg og nyte siste rest av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #996 Del Skrevet 8. august 2006 Søte Bustetroll! Høres herlig ut å være mamma cappocino! At du savner henne såmye. Jeg skal komme å jobbe litt for deg så du og snuppa kan kose dere! Herlig med avslappende helger, selv om jeg må innrømme at jeg begynner å savne en skikkelig fest nå... Gleder meg til høsten! Sola minner meg formye om pils.. alkohol og moro!.. Ja jeg trengte virkelig det sparket bak Xania.. Gleder meg allerede til å søke jobber! Men er nok tidlig enda, ettersom jeg ikke kan begynne før neste sommer/høst. Nå har jeg sovet litt. Etterhvert skal jeg og mannen ha amerikansk gryterett. Må melde med gravide venninna senere, om når hun vil møtes ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #997 Del Skrevet 8. august 2006 Prata med venninna mi nå, hun kommer på besøk i 19-20 tiden. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. august 2006 #998 Del Skrevet 8. august 2006 Hellu... Høres ut som en genial løsning i forhold til jobben da! Blir deilig med fri så lenge! Håper du koser deg sammen med din med-gravide venninnne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. august 2006 #999 Del Skrevet 8. august 2006 Innom med en til søte du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #1000 Del Skrevet 8. august 2006 Kjempe til Svimle! Deilig å slippe å tenke på å legge seg tidlig & bli vekt tidlig Cr@sh! Har kost meg masse med venninna mi ikveld. Hun gikk akkuratt. Jeg fikk en telefon fra ei annen venninne... Uff.. Trist.. Ser ut som det går dårlig med hun og samboeren.. Mannen stakk ut til en kompis for litt siden, men han skulle ikke bli sålenge sa han. Håper vi kan legge oss sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg