Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #921 Skrevet 1. august 2006 Ja jeg skal ta ut ferie IdaH, men så at det da betyr at jeg begynner i jobb igjen i begynnelsen av juli. Derfor tar jeg hele juli mnd fri uten lønn. Ja jeg håper tiden flyr litt fortere minnimy! Åja, bryllup, så spennende! Her var det fint vær igår, bare noen byger om kvelden. Idag skinner sola igjen. Vi så to filmer igår, bare slappet av. Det var deilig at det ikke var fullt så varmt, og litt mer avkjølende. Tirsdag... Verste, tregeste jobbedagen..
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #922 Skrevet 1. august 2006 Jeg må ringe Trygdekontoret og avtale time.. Må få hjelp til å fylle ut permisjonssøknaden.. Uff jeg er så blakk! Og masse penger forsvinner fra kontoen når jeg får lønn, bla. som jeg har lånt & til Lånekassen.. Hvordan får folk råd til hytte ogsånn egentlig?!... :klø: Jeg har ikke økonomisk sans, men likevel!
minnimy Skrevet 1. august 2006 #923 Skrevet 1. august 2006 penger ja?det er alltid kjekt å ha,helt enig de flyyyyyyyyyyyrrrrr vekk når de har kommet inn alltid noe vi trenger eller skal betale. jeg har også lyst å bli sekretær,jeg holdt på å bli det,men mangler ett par eksamener,vil ha en jobb til kl 16 og fri hver helg ikke jobbe kveld det er fint vær ute idag, ser det er tomt i kjøleskap så nå skal jeg og ungene kjøpe deilig frokost og ferske aviser.det skal smake ja.....
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #924 Skrevet 1. august 2006 Hadde ikke lyst å bli sekretær minnimy, men endte opp som det. Har design utdannelse, men var så vanskelig å få jobb innen det.. Nå har jeg bestillt fly til London! Men.. Ooops.. Visa blir trukket innen 4. aug, og jeg har ikke penger på konto før den 9.ende.. Håper det ikke blir noe kluss der! Nam, fersk frokost! Høres koselig ut, god frokost sammen med jentene dine. Nå skal jeg lete litt etter Bed & Breakfast i London.... Kose deg masse!
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #925 Skrevet 1. august 2006 Nå har jeg bestillt konsertbillettene også. Gleder oss! Begynner å bli sulten!
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #926 Skrevet 1. august 2006 Fant et B&B til 40 natta. Ikke så billig, men det billigste i London. Må ringe å bestille rett etter jobb. :-D
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #927 Skrevet 1. august 2006 Jeg skal på besøk til ei venninne ikveld, blir koselig! Ganske lenge siden jeg har sett henne nå. Jeg må bare ha meg noe middag & en dusj etter jobb først. Det regner ute nå... Herlig avkjølende!
Pasha Skrevet 1. august 2006 #928 Skrevet 1. august 2006 tja.. hvor pengene blir av.. si det ja. Det smarteste er nok kanskje å skrive opp hver krone du bruker.. så ser du det.. ta ut et viss beløp i uka som skal holde til mat overføre mesteparten av pengen til en annen konto..
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #929 Skrevet 2. august 2006 Når jeg får lønn, går nesten alle pengene til regninger, og resten blir brukt på mat IdaH. Jeg tjener rett og slett for dårlig.. Men er nok lurt å sette opp oversikt som du sier, bare for å se bedre. Men har dessverre ikke en krone å sette over til en annen konto.. Kjempekoselig på besøk hos venninna mi igår. Vi skravla hele kvelden, og slappet av i sofaen.
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #930 Skrevet 2. august 2006 Uff, jeg hadde en litt ekkel opplevelse igår på vei hjem igår.. Det var en narko-fyr som snudde idet jeg traska hjemover, og gikk samme vei hos meg. Jeg stussa litt.. Og stoppet opp og lata som jeg sendte sms.. Lot han gå et stykke foran meg. Han snudde seg en gang og gikk videre. Jeg lot han gå over ei bru, til han var ute av syne og så turde jeg gå videre.. Da jeg var nesten over brua kom han tilbake, og stod å så på meg.. Han hadde et sint blikk.. Bare stirra på meg. Var ingen andre rundt meg. Jeg ble liiivredd :hår: og snudde & gikk fort tilbake over brua der jeg kom fra & ringte mannen. Begynte å gråte i telefonen, for jeg var så redd han skulle komme etter meg. Jeg begynte å småspringe, og fikk møtt mannen.. Fikk en skikkelig støkk! Ikke trygt å gå noested for tiden! Jeg er glad jeg er mer på vakt enn jeg noenganger kanskje trenger å være..
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #931 Skrevet 2. august 2006 Ååå jeg har så lyst på ny jobb.. Håper jeg får napp når jeg søker i permisjonstiden.
iss Skrevet 2. august 2006 #933 Skrevet 2. august 2006 Skummel opplevelse... Skjønner godt at du fikk en støkk!
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #934 Skrevet 2. august 2006 Noe innen grafisk design *MissS* Da jeg søkte tidligere var det lite/ingen jobber.. Håper jeg er heldig når jeg søker igjen, men nå har jeg nok ikke rette erfaringen dessverre.. Ja det var skikkelig ekkelt iss! :hår: Hører om såmye som skjer om dagen, at jeg lurer på om jeg skal kjøpe pepperspray eller noe..
Cymbidium Skrevet 2. august 2006 #935 Skrevet 2. august 2006 Det var ikke noen god opplevelse du hadde i går. Men jeg tror det er lurt å tenke som deg, heller være litt forsiktig enn overmodig. Jeg hadde nok også snudd, tenker jeg. Bra at mannen var hjemme og kunne møte deg. Og så fikk han jo lekt helt også! Ang jobbing, det kan jo være at det er mer jobber på markedet når du nærmer deg slutten på graviditeten. Innen andre yrker har det kommet en del nye jobber i år. Jeg har ikke fulgt med på designmarkede, men håper det ordner seg. *krysse fingrene*
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #937 Skrevet 2. august 2006 Ja snille mannen som kom løpende å møtte meg Cymbidium. Han spurte om og om igjen hvor jeg var, men jeg klarte såvidt å svare for jeg var så stressa. Jeg håper design-markedet tar seg opp. Føler meg som en zombie på jobb hver dag.. Håper du får en fin dag vennen!
IdaC Skrevet 2. august 2006 #939 Skrevet 2. august 2006 Uff, så ekkel opplevelse i går. Jeg og hadde blitt livredd. Men jeg syns jeg har blitt mer pysete med årene også. Før kunne jeg finne på å gå i oslo alene midt på natta, og nå kan jeg ikke fatte og begripe hvordan jeg turte det da. Kjedelig at du ikke trives på jobben. Får håpe at du finner noe du liker mens du er ute i perm
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #940 Skrevet 2. august 2006 Ja jeg er også mer pysete nå enn før IdaC. Sikkert fordi jeg ser at jeg har vært så naiv før, og itillegg til alt som blir sagt på TV og står i aviser av voldtekter osv.. Man er nødt til å passe seg, 24 timer i døgnet.. særlig jenter! Vil ikke ta unødige sjanser og risikere å få livet ødelagt. Jeg blir så forbanna på alle idioter som skal voldta & drepe og ødelegge andres liv for alltid. For så å bli behandla som stakkars ofre som slippes ut (eller aldri blir dømt) etter veldig kort tid. Ut med frustrasjonen.. Ja jeg skal søke masse, også innenfor andre områder enn bare design. Ha en fin dag!
Fremhevede innlegg