Gjest gjesta Skrevet 6. august 2006 #961 Skrevet 6. august 2006 Jeg blir bare hjemme å slapper av alene idag.. Sløve på terrassen, kanskje lese ei bok jeg låner av ei venninne. Senere skal kanskje jeg og mannen entur til svigers, men vet ikke helt enda. Imorgen er det jobb igjen.. Igår kveld snakte jeg med (gravide) venninna på mobilen, hun var på hytta. Er så koselig å ha ei venninne som også venter en liten. Vi avtalte å møtes på tirsdag. 2 uker til ferie! 4 uker til UL!
Cymbidium Skrevet 6. august 2006 #962 Skrevet 6. august 2006 Blipp, blipp, er innom for å si god søndag! Er på jobb, jeg. Vil heller vært hjemme og lese en bok... Ja, ja, to uker til ferie på oss også!!
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2006 #963 Skrevet 6. august 2006 Blir så deilig med ferie Cymbidium!! Jeg ser siste episode av Grey's og har akuratt spist makaroni med ost. Sola steiker på terrassen, så jeg orker ikke sitte der enda, er så varmt. Tror jeg setter meg ut etterhvert å leser litt i boka mi..
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2006 #966 Skrevet 6. august 2006 Har hengt opp en klesvask ute & satt på en ny. Puh, stekende varmt.. Men litt vind heldigvis. Jeg får sette meg ut i sola..
Cymbidium Skrevet 6. august 2006 #971 Skrevet 6. august 2006 Skikkelig snerten mage! Veldig fint å ta bilde i svart-hvit *notere seg bak øret*
Skytte Skrevet 6. august 2006 #972 Skrevet 6. august 2006 Hei hei du!! Mmmm,nå fikk jeg lyst på makaroni og ost jeg også! Bombe det da,er jo mat det er snakk om Fine magen din! Du aner bare ikke hvor mye du har å glede deg til!!!!Det er så godt å være mamma at det gjør helt vondt.....!
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #973 Skrevet 7. august 2006 Takk for det Cymbidium! Lurer på hvor stor den blir tilslutt! Åååå.. Skytte vennen! Jeg blir så rørt! Er så godt å høre at du koser deg! Håper på bilde snart!! Grattis!!! Det ble take-away pizza, og enda mer episoder av serie. Vi blir så hekta når vi først følger med på serier.. Senere Uff, den magen min er i veien.. Ikke lett!!
IdaC Skrevet 7. august 2006 #974 Skrevet 7. august 2006 Hehe, kjenner meg sååå igjen i det å bli hekta i å se på serier. Sånn er mannen og jeg og. I løpet av de siste 10 dagene har vi sett begge sesonger av Grays A. Og det er vel, tja, hvor mange 36 episoder? Men klarer liksom ikke å la være å se på når vi først begynner Mannen lurer på hvordan det kommer til å gå når den lille er i huset Magen din vokser fint, og er veldig fin Deilig å vite at du har ferie om to uker tenker jeg. Men du, er det med vilje du tok så sen ferie eller?
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #975 Skrevet 7. august 2006 IdaC Dere er like serie-galne som oss! Hvordan det går når den lille er i hus, mener du om det blir tid til serier? Ferie om to uker ja... Veeeel.. Siste dag på jobb er idag! Snakket med sjefen idag og jobben min vil "forsvinne" pga få arbeidsoppgaver.. Jeg får betalt frem til lønn & mottar lønn i permisjonen, men må altså finne ny jobb etter endt perm. Men det var det som var planene uansett Jaja, så sånn er det! Idag skal vi spise middag med mamsen & broder (hilse på han før han reiser hjem igjen). Så innom et senter hvis vi gidder, å bruke gavekortet vi fikk til bryllupet.. Senere skal jeg enten treffe ei venninne, eller så blir det å slappe av home alone.
cappocino Skrevet 7. august 2006 #976 Skrevet 7. august 2006 Tro meg du får goooood tid til serier når den lille er i hus, den første tiden bare sover de.. hvis du ikke finner på å gå tur eller noe sånt så er det mange gode kvalitetsserier på dagtid ! HAHA Etterhvert som de vokser til legger de seg som regel tidlig på kvelden og da er det fritt frem for tv titting eller annet aktivitet... Synd med jobben, eller er det bra ? Da får du iallelfall et spark bak så du finner en ny jobb Uansett håper jeg det ordner seg for deg som du ønsker! Og litt ekstra ferie er vel ikke å forakte heller!
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #977 Skrevet 7. august 2006 Det høres bra ut cappocino! Håper prinsessa sover masssse.... Ja, jeg har kjeda meg i jobben lenge.. Har vært så lite å gjøre, så det var bare deiiilig.. Sålenge lønna kommer så er jeg fornøyd! Ser fram til å søke andre jobber! Hatt en fin helg?
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #978 Skrevet 7. august 2006 Wow, det "popper" i magen endel idag også..
Furstina Skrevet 7. august 2006 #980 Skrevet 7. august 2006 Det blev väl egentligen en rätt så bra lösning med jobbet? Du slipper sitta där och ha tråkigt, får lön fram till permissionen och under den. Och så kan du se fram emot babyns ankomst och sen ett nytt spännande jobb när det är dags att börja jobba igen? och visst är det härligt med poppande liv i magen!
Fremhevede innlegg