Ephemera Skrevet 30. juni 2006 #261 Del Skrevet 30. juni 2006 Innom og ser på den fine magen din og ønsker deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #262 Del Skrevet 30. juni 2006 God helg Ephemera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. juni 2006 #263 Del Skrevet 30. juni 2006 Ha en riktig god helg, og kos deg på hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #264 Del Skrevet 30. juni 2006 God helg Sensommerbruden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. juni 2006 #265 Del Skrevet 30. juni 2006 Den fiiiine magen! Med den søte trøya utenpå... Tenk at du snart er halvveis på livets reise med jenta i magen... Fy,d et går fort... Jeg er jo snart 30 uker, jeg... og det er helt vanvittig å tenke på! Ha en trivelig helg... og kose deg masse! Hvis jeg ikke er innom før vi reiser, så får du ta vare på deg selv og nyte dagene som gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #266 Del Skrevet 30. juni 2006 Cr@sh Ja tenk at du er 30 uker! Jeg føler det går tregt nå som det er sommer, når jeg savner pils i sola! Men alt er verd det! Gleder meg til å kjenne spark, begynner å bli utålmodig nå... Ha en kjempefin helg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #267 Del Skrevet 30. juni 2006 *snart på vei til hytta* * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. juni 2006 #268 Del Skrevet 30. juni 2006 God helg! Kos deg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juni 2006 #269 Del Skrevet 30. juni 2006 Åh så herlig! Kooos deg på hytta og riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. juli 2006 #270 Del Skrevet 1. juli 2006 Kos deg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juli 2006 #271 Del Skrevet 2. juli 2006 Håper du har det kjempefint på hytta vennen........................du har vel kanskje kommet hjem nå Stor klem i varmen fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. juli 2006 #272 Del Skrevet 2. juli 2006 Heisann Jeg har ikke vert her inne på lenge ,men har tennkt mye på deg Å tank at det er ei lita prinsesse som er på vei Gled deg til å kjøpe masse fint baby tøy Ha ei super helg og kooos deg på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. juli 2006 #273 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvordan ble hytteturen? Håper dere har kosa dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #274 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Håper dere har hatt ei fin helg Mrs. Potter Skytte iss Charmina Jettes & IdaC! Jeg og mannen har kost oss kjempemasse, var en SUPER tur!! Vi kom frem ganske sent på fredagen, satt å skravla noen timer på terrassen før vi la oss. Dagen etter var det ut i båten til en holme.. Deeeilig vær! :-D Vi solte oss og grilla, herlig. På kvelden ble det grilling på terrassen, og noen øl ( munkholm til meg ja ). Igår var vi ute ved en annen holme å grilla, kjempekos. Vi begynte å kjøre hjemover om ettermiddagen, og stoppet på veien å spiste litt middag. Vi tok oss tid til en LOST før vi la oss. Så var det jobb igjen.. Ser fram til ferie, og så permisjon.. Og til å søke nye jobber! Dette blir så ensformig, ofte lite å gjøre.. Og jeg har ikke steget i lønn selv om jeg har jobbet over et år.. Luselønn også.. Og liten bedrift, nesten bare gamle mannfolk. Gøy...... Endret 3. juli 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. juli 2006 #275 Del Skrevet 3. juli 2006 Høres ut som det skal bli godt med permisjon for deg ja! Nå er du jo ca halvveis, så det er jo ikke lenge til du får hilse på lille prinsessa di! (Tida går jo plutselig så fort!) Hørtes herlig ut med den hytteturen dere var på i helga! Litt misunnelig jeg! (men nå er det bare 4 uker igjen, så er jeg på vei til varmere strøk på bryllupsreise! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #276 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg håper tiden raaaser forbi nå fremover Sensommerbruden! 4 uker til bryllupsreise... Ah deilig.. Hatt en koselig helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. juli 2006 #277 Del Skrevet 3. juli 2006 Har hatt en veldig deilig helg. Det har skjedd lite, samtidig som jeg har fått gjort litt. Gikk berserk i byen på lørdag, og kjøpte meg masse småting til meg selv, bl.a. en flott sommerkjole med empirecut, som jeg har "bodd i" resten av helga! Ellers har det bare vært kos! Litt mye fotball i huset til tider, men man overlever da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 3. juli 2006 #278 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei. Så fint magebilde! Helgen deres hørtes veldig deilig ut, er så glad for at det er litt fint vær jeg nå! Helt suverent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #279 Del Skrevet 3. juli 2006 Gøy å shoppe Sensommerbruden! Jeg henta scrapbook materiale på Posten idag, gleder meg til å se på det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. juli 2006 #280 Del Skrevet 3. juli 2006 Shopping er alltid gøy! Litt rart at jeg klarte å shoppe bare til meg selv og ikke noe til knøttet da, det pleier å være motsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg