Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2006 #221 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) slettet Endret 7. august 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. juni 2006 #222 Del Skrevet 28. juni 2006 Å så koselig det høres ut med permisjon og liten baby. Masse å glede dere til. Så kjekt at pappaen også skal ta litt av permisjonen da. Hos oss gikk ikke det siden han driver for seg selv.Men vi fikk jo de 5 ukene sammen på Mauritius da så jeg skal jo ikke klage heller.Det ble jo en felles pappa perm det Tiden går fort nå snuppa, før du vet ordet av det skal du føde. Åååå så koselig det er å følge med på dere som har småttiser i magen. Ha en kjempefin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2006 #223 Del Skrevet 28. juni 2006 Charmina Det hørtes deilig ut med 5 ukers Mauritius ferie! Får lyst å ta ferie noen uker rett etter permisjons-slutt, reise til et varmt strøk, og nyte ferie med mannen (når han starter perm) og prinsessa.. Ja jeg håper tiden går fort fremover! Det har gått ganske fort til nå, men vil det ska gå enda fortere! Klarer nesten ikke vente til skatten er her.. Ha en super dag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juni 2006 #224 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg ELSKER sånne lister! Må nesten inn og lage en i min egen bok jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2006 #225 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg er også veldig fan av lister Cr@sh .. Som du kan se! Tror vel at tiden går fortere når jeg får notert ned permisjon osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2006 #226 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Jeg er såååååå trøtt....... Hvordan skal jeg holde ut denne dagen..?? Endret 28. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2006 #227 Del Skrevet 28. juni 2006 Skal hjem å sove litt etter jobb ja..... Så er det på en utekonsert, og etterpå kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 28. juni 2006 #228 Del Skrevet 28. juni 2006 Her er jeg borte fra KG i kanskje et døgn, og så raser bare sidene unna.. Må snart slutte å jobbe jeg altså! Skulle egentlig bare innom og ønske deg og lille prinsessa en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2006 #229 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja sånn går det når det er dødt på jobb Sensommerbruden... Snart lunsj! Ha en superduuuper onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. juni 2006 #230 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja annbefaler deg å ta fri og dra på tur når mannen har permisjon. Nyte tiden sammen-det er kjempekos. man får jo aldri den spedbarns tiden igjen, og det går bare så alt for fort Plutselig er de jo blitt så store. Ser bare på Henrik. Nesten litt skremmende. Kos deg videre snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2006 #231 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja vi må få til det Charmina! Skal nyyyte spedbarnstiden! Ja tiden går fort Men desto mer søvn muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juni 2006 #232 Del Skrevet 28. juni 2006 Bare meg som er ute og går i søvne her Så drømte jeg meg helt bort i ferie og varmere strøk....mmmm....Ikke så vanskelig det når vi har 10-12 grader her liksom! Nå er du snart ferdig på jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2006 #233 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg går også i søvne Skytte! Ååå, ja.. Må drømme seg vekk til Syden når været er så kjipt her hjemme! Men, fint nå, sola skinner og ganske mildt selv om det er under 20 grader. Jeg tenker bare på permisjon jeg....... Gud det skal bli deilig! Håper du får en fin onsdag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 28. juni 2006 #234 Del Skrevet 28. juni 2006 Sidene her inne raser! Er uten nett hjemme, så må til mamma for å sjekke og rekker ikke lese alt jeg skal lese.... Har fått ei tante på overnatting nå. Så gifter pappa seg på fredag, så mye styr. Håper du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 29. juni 2006 #235 Del Skrevet 29. juni 2006 Hadde dere en fin kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #236 Del Skrevet 29. juni 2006 Koselig med overnatting Vilje78? Planer for dagen? Det var koselig igår IdaC. Hva med dere? Ikveld skal vi i møte med fotograf, velge ut bilde® til takkekort. Må finne den lista jeg noterte i, så vi vet hvor mange vi må bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #237 Del Skrevet 29. juni 2006 19 uker idag! (etter gammel termin skulle jeg vært halveis igår!... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 29. juni 2006 #238 Del Skrevet 29. juni 2006 for 19 uker!!! Kjedelig å få flyttet termin den veien, min også ble flyttet med ei uke. Vi og hadde det veldig hyggelig, hadde et vennepar på besøk. I dag skal mannen hjem veldig sent, og siden bekkenet ikke er bra i dag så holder jeg meg hjemme. Og du da? Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #239 Del Skrevet 29. juni 2006 Sender deg en goood i håp om at bekkenet blir bedre IdaC! Feel better! Blir en avslappende kveld foran tv'n da kanskje? Planer for dagen... Ja.. Jeg skal hjem å lage middag; wok m/ eggnudler og thai-saus. Muuuligens entur til byen å kikke litt. På kvelden har vi avtale med fotograf, skal velge ut bilder til takkekort. Så skal mannen møte noen kompiser, mens jeg blir bare hjemme tror jeg. Jeg må vaske noe klær idag. Kanskje vaske gulvene & støvsuge litt hvis energien er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. juni 2006 #240 Del Skrevet 29. juni 2006 19 uker! Synd å bli satt tilbake. Jeg håper jeg blir dyttet frem, siden min termin egentlig allerede er "dyttet tilbake" av meg i forhold til det legen regner med. (Jeg tror jeg har mer rett enn legen, men satser jo på at JM ser litt på det han har skrevet.) Det gå hvertfall framover, og du og lille prinsessa har det fint! Hun kommer uansett når hun er klar, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg