Gå til innhold

Amalies dager.....

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eller at du er gravid og at du får en gutte baby :ler:

Ha en fin helg. Livt er herlig. I kveld skal jeg prøveå komme meg på kino og se Oceans 13. Lett underholdning.

ikke si sånt da :sprettoy:

jeg blir jo nervøs fordi jeg har hatt rare smerter i magen, men det er helt sikkert ikke noe. Det er jo leeeenge til jeg skal ha mensen så. Og jeg går jo på p-piller. :forvirret:

Livet er virkelig herlig :sol:

Var på kino forgje helg jeg og sambo, så på piratene :ler:

Han en super helt da May Helen :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ting som skjer i denne dagboken nei :ler:

Bortsett fra at jeg tror jeg er syk igjen :ler:

Jeg tror mye rart altså. Magen min er bare så rar, kvalm og det stikker og det er ikke måte på hva som foregår inni der :ler:

Så dikter jeg nok opp ting jeg ikke kjenner fordi jeg blir nervøs. :legrine:

I dag skal jeg på jobb, det er kjipt, har kveldsvakt, og det er bare sååååå kjedelig. Vil heller være hjemme sammen med sambo og grille mat og kose oss, men det får vi heller gjøre i morgen tror jeg.

Skrevet

Nå har jeg hatt vondt i magen i mange dager, og når jeg da endelig drar til legen så er jeg jo i helt fin form :ler:

skikkelig typisk :ler:

Skrevet (endret)

Bare innom og sniker litt i dagboka di jeg. Sitter her alene en fredagskveld og har i grunnen alt for lite å finne på :) Har en masse husarbeid som venter, men trur at det holder seg til i morra :ler: Lurer på om det ikke blir en ørliten pubtur på meg etterpå, hvis tannpinen gir seg litt... må jo utnytte det faktum at man er barnløs og bor i sentrum, og dermed kan hoppe på sykkelen og være på puben med en gang. Hvis det ikke blir en deilig sløv kveld sammen med Alfred da :) Ikke så dumt etter en hektisk uke det heller.

Hvordan går det med magen din da? Fått noe orden på den? Håper det... Ikke noe moro å gå sånn.

Ha en fin helg!

:klem:

Edit: Skrivefeil

Endret av Kvist
Skrevet

Magen har egentlig vært fin den, men på fredag hadde jeg noen merkelige smerter, det stakk og gjorde vondt og jeg begynte å svette. Var skikkelig ekkelt, da gikk jeg å la meg.

Har hatt en fin men våt helg i campingvogn. Det var ikke så gøy at det regna så ille, men jeg har da kosa meg like vel jeg. Og kan ikke si jeg har noe mindre lyst nå til å kjøpe en egen vogn eller kanskje en compicamp eller noe. Man får se litt på det. Jeg blir litt usikker når den vogna jeg har lyst på ikke har egne bremser fordi den er så lett :forvirret:

Skrevet

Arg, nå merker jeg at mensen er på vei :frustrert:

liker ikke å ha mensen, får mensensmerter og ingen ting er gøy :sur:

kommer nok ikke før noen dager, selv om siste pille er i dag.

Usj usj usj.

så er det dårlig vær, og jeg skal på jobb, men jeg er så innmari trøtt. Vil helst legge meg ned å sove jeg.

Håper dere andre har en bedre dag ;)

Skrevet

Trøste :klem:

Noen postkort som har funnet veien til postkassa di ennå?

;)

Skrevet

Ingen postkort enda :)

Men det blir spennende når jeg får det.

Venter enda på mensen jeg :frustrert:

det er bare så irriterende, jeg venta jo forgje gang og, men det går nå bra. Bare kjedelig. :sol:

Skrevet

AAAaaaa jeg blir så irritert. Jeg liker å vite hva som skal skje når og sånt jeg. Og vi hadde planlagt sommerferien, men så ble det forandringer, greit nok, jeg kunne innfinne meg i det. så jeg retta meg etter det. Men nå er det forandret tilbake til det vi egentlig skulle først. ARG :frustrert:

Det er jo kjempe fint det, men jeg blir bare så irritert over at ingen ting kan bli bestemt. Føler at jeg må vente hele tiden. Jeg liker å vite at alt passer. For det her gikk jo ikke bare ut over oss, det var mange fler innvolvert og. Usj.

*blåse ut frustrasjon*

Skrevet

Hvoooor er mensen hen? *lete*

Venter enda jeg. Men det måtte jeg jo gjøre forgje gang og, det er skikkelig irriterende :frustrert:

Usj.

Snart skal jeg klippe håret til sambo før vi ser på midtsummer murders!

I dag har vi grilla og det var bare så kos å sitte der i sola etter så mye regn. Og han er bare så flink til å grille og da :rødme:

fantastiske samboeren min :sol:

Skrevet

Det er så flott å høre hvor forelsket du er i samboeren din. :)

Dette med å vente på mens er aldri noe moro. En ønsker bare å bli ferdig med det.

Skrevet

Tror ikke jeg får mensen denne mnd jeg :forvirret:

Men men, det er jo ikke noe stress så lenge jeg vet at jeg ikke er gravid!

Er så sliten jeg, var på jobb tidlig tidlig i går, og i kveld skal jeg jobbe, det er så slitsomt. Så skal bli deilig med ferie, begynner på mandag :sol:

Skrevet

Vet du hvorfor mensen er forsinket?

Det blir godt med ferie. Skal du ha lang ferie?

Skrevet

Aner ikke hvorfor den er forsinket. Men det er vel ikke noe krise regner jeg med. Begynner på pillen igjen jeg så får vi se. Skal ha ferie i tre uker. Får håpe det blir litt bedre vær da innen da. For det her er ikke så gøy! Men vi får hvertfall tid sammen til å slappe av :)

Skrevet

Nå har jeg til og med bestilt meg ny tlf. Gleder meg masse til å få den. Gikk 1000kr over det jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe for da men. Det får nå heller være :sol:

Gleder meg masse nå til å få den

s500i

Den tlf til høyre har jeg bestilt. Er den ikke fiiiiiiin? *sukk*

Gjest Leiababe
Skrevet

Tøff mobil:) Ønsker meg ny jeg og, men måtte bruke pengene på noe graving i hagen i stedet. Utroolig kjedelig...

Skrevet

Jeg orker ikke graving i hagen i år, det må bli til neste år. Trenger noe blomsterjord og sånt. Men får heller ta det på våren føler jeg.

JEG HAR FERIE!

Måtte bare si det. Skal bli så deilig nå med 3 uker fri. Er så sliten av å jobbe så mye. 13 av 15 dager har jeg jobba denne mnd, og det er litt anderledes enn det jeg er vant til, så merker det godt! Nå skal jeg bare spise bitte litt før jeg skal legge meg å sove!

smyge litt rundt her mens jeg spiser vel :sol:

Skrevet

Da er jeg nydusja, kledd meg pent med nytt korsett ;)

holder på å lage mat, har satt frem stearinlys på soverommet.

Lakk laken er lagt over senga ;)

Han tar med seg en flaske vin. Så i kveld er det bare oss to.

Jeg gleder meg jeg nå :rødme:

Så i dag er jeg nok ikke mer her inne. Ha det fint da alle sammen!

Skrevet

Jeg venter enda på den jævla mobilen jeg vel :frustrert:

Den pakkesporingen kan hvertfall ikke stemme, for da har den vært i oslo i to dager, og den burde egentlig ha kommet til særp i går. GRRRRRRR :frustrert:

Hadde en super duper dag i går :rødme:

Lagde god mat til han, hadde tent lys over alt (det var litt for lyst ute da, men men. Pytt pytt. Så så vi på film og drakk vin. Og når filmen var over løp vi ned i senga :ler:

Var ingen av oss som orka å vente lengre. :ler:

Vi var der leeeeeeeenge :sjarmor:

Han er så flink, hensynsfull, et villdyr :sjamor:

Da vi var ferdig satt vi oss for å se et frustrert frue epis. Da var vi egentlig ganske trøtte, men da ville han ha en kjapp en til før vi skulle sove :ler:

Han fikk jo det da ;)

Så nå sitter jeg her, gla og fornøyd, mens han sover enda. Hans første feriedag. Så han må da få sove litt ut :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...