Amalie_85 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #241 Del Skrevet 4. oktober 2007 HAHAHAHAHA! Jeg får prøve å skrive noe positivt igjen jeg da Selv om jeg har hatt migrene anfall i dag, så har jeg det veldig fint. Er så deilig enda med forelskelser og sommerfugler. Og har ikke hatt skikkelig vondt i magen på lenge, hadde litt småvondt bare på lørdag, men det gikk over. Hadde en super helg hos "svigers" henter med oss masse rare greier siden de skal flytte og ikke har plass! Fikk og et syskrin som jeg har sikla på lenge av "svigermor" ho er jo bare kjempe snill. Er ett gammelt syskrin som ho har hatt i over 50 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. oktober 2007 #242 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Trekker tilbake det jeg sa om folk som jobber i helgene. Folk som jobber i helgene er kjempekule og tøffe, og PENE... og snille, og greie, og hyggelige... og... og... og... Gjett hvem som skal jobbe i helga? Endret 5. oktober 2007 av Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #243 Del Skrevet 7. oktober 2007 Trekker tilbake det jeg sa om folk som jobber i helgene. Folk som jobber i helgene er kjempekule og tøffe, og PENE... og snille, og greie, og hyggelige... og... og... og... Gjett hvem som skal jobbe i helga? hahahahahahaha! der kan du se! jobba nå i helga jeg, og neste helg, ble litt bytting og styr i forhold til mamma sin bursdag, så da blir det to jobbe helger og to frihelger! Så blir like mye jobb som vanlig hvertfall! Jeg har sånn super samboer :rødme: Nå står han på kjøkkenet å lager middag til meg, pepperbiff med fløtegratinerte poteter. Nam, nam. Han er bare såååå deilig. I går lagde han frokost til meg er så deilig å ha en mann som orker litt når jeg jobber! Føler jo at jeg har 3 jobber! Har skole, bensinstasjonen og ringevikar! Så det blir litt mye innimellom! Men det går Gleder meg til jeg jobber fast så jeg har fri i helgene Da Kvist kan vi begynne å ta noen rødvinskvelder....øh hvitvin. Og da er jo Minni klar for sånne kvelder og, da er det ingen graviditet eller amming, eller det vil si visst de ikke får en til. Men da er det sikker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 12. oktober 2007 #244 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det må være slitsom å ha så mye å gjøre, 3 jobber. Og skole er ganske krevende i seg selv. Flott at du ha en samboer som forstår deg. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #245 Del Skrevet 13. oktober 2007 ååååååååååååååååååååååå!!!!! jobb kjedelig og jeg er trøtt jeg vil ikke jobbe :gråte: jeg vil sove lenge usj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #246 Del Skrevet 15. oktober 2007 :gråte: Jeg er så sliten og lei jeg nå! Uff uff uff. Skal ha mensen snart! Sikkert derfor! Har vondt i puppene og Ikke noe gøy i dag i det hele tatt! Tror jeg bare skal gå å legge meg! Bare få ut litt frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #247 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) neeeeei Endret 19. oktober 2007 av Amalie_85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. oktober 2007 #248 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nei hva da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #249 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg skrev noe men ombestemte meg, så da skrev jeg bare neeeei! Vil ikke si det like vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. oktober 2007 #250 Del Skrevet 19. oktober 2007 Aha.. sånn å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #251 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kanskje senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. oktober 2007 #252 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er jo fullstendig opp til deg selvsagt men legger igjen en her om du skulle ha behov for en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #253 Del Skrevet 19. oktober 2007 Takk Jeg trengte en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #254 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hmmmm hvordan skal man si ting Noe uplanlagt og vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. oktober 2007 #255 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Du gjør jo ikke folk nysgjerrig i det hele tatt... Begynner å lure veldig jeg nå.... Men legger igjen enda en her til deg her jeg.. Endret 21. oktober 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #256 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vel....jeg får vel si det da! Jeg har blitt gravid jeg og jeg skjønner ikke hvordan! Jeg går jo på pillen Og jeg vet ikke hva jeg vil og det er vanskelig, og passer meg egentlig veldig dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 21. oktober 2007 #257 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. oktober 2007 #258 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg tenkte meg du var blitt gravid på måten du skrev ting på... Har du vært syk med omgangsyken i det siste eller noe? Jeg har en venninne som ble gravid mens hun gikk på pillen i fjor, men hun ble det mens hun hadde omgangsyken... Men har lest om et tilfelle der en jente ble gravid hele 3 ganger mens hun gikk på pilla! Men uansett.. det er trist at dette ikke ble noen hyggelig overraskelse for deg.. Har du snakket med samboeren din om dette? Hva sier han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #259 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nei jeg har bare vært forskjøla, så ikke noe kaste opp eller avføring som skulle tilsi at pillene ikke skulle funka!! Sambo tror ikke på det enda da Så skal ta ny test i morra! Han sier jo at det beste hadde jo vært om jeg ikke var det, men vi må se på alternativene vi har! Som da blir abort (som egentlig ikke er aktuelt) og fullføre (som heller ikke egentlig er aktuelt) og da sitter jeg jo ikke igjen med noe! Det er skikkelig vanskelig! Vi har jo ikke penger til det her! Vet virkelig ikke hvordan vi skal klare noe sånt, har jo så vidt penger nå til tider. Og jeg vet ikke hva slags krav jeg har til å få penger. For jeg har jo lån og stipend som er på ca 7-8000kr, men når du har fått barn får man litt over 9000kr. Men da kan jeg jo ikke jobbe. Så da faller jo det bort. Og da er det jo bare de 9000kr, og det er for lite. Uff, det er så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. oktober 2007 #260 Del Skrevet 21. oktober 2007 Skjønner at det der ikke er enkelt.. Men jeg håper du klarer å ta et valg her som du kan leve med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå