mee mee Skrevet 11. september 2006 #141 Del Skrevet 11. september 2006 Takk, takk Det tar visst lang tid å skrive noe slikt. Det er forresten en oppfordring til dere alle: Skriv 100 ting dere skal gjøre før dere dør.... ta 10 hver dag ← det skal jeg jaggu prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 11. september 2006 #142 Del Skrevet 11. september 2006 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 12. september 2006 #143 Del Skrevet 12. september 2006 Åååå, hadde håpet at jeg skulle få en vakt i dag, men jeg gjorde ikke det. Jaja... håper jeg får en til torsdag. Kanskje like greit. Jeg skal lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 13. september 2006 #144 Del Skrevet 13. september 2006 Det er så typisk! Jeg forsover meg hvert fjerde år, husker godt sist gang, det er fire år siden. I dag, på den dagen hvor vi har semesterets ENESTE obligatoriske seminar, klarte jeg og forsove meg!!! Det begynte 8.15 og jeg våknet 7.38......... Jeg kom bare syv minutter forsent. Det skal sies at jeg også rakk og vaske meg, sminke meg og spise frokost! Hvorfor er jeg ikke like effektiv når det gjelder skolearbeid tro....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 13. september 2006 #145 Del Skrevet 13. september 2006 så flink du er da! hvis ikke sambo vekker meg, så forsover jeg meg hver dag men du kom deg fort opp da! flink jente blitt noe lesing på deg i dag a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 13. september 2006 #146 Del Skrevet 13. september 2006 Hei på dere! Ble ikke tid til lesing på meg, mee mee.... da jeg kom hjem fra skolen, måtte jeg lage middag, dessuten hadde mamma sendt kake til meg i posten, og da koste jeg meg leeeeeeeenge med det og en eller to kopper kaffe... Plutselig måtte jeg dra på møte i Samfunnet, og da er kvelden unnagjort..... hvis de ikke ringer fra jobb i morgen og ber meg komme, så skal jeg lese!!!! Jepp, Glow, det er Fjellhamar som er i nærheten av Strømmen. Neste gang du er på de kanter og ser skiltet, så må du vinke NÅ ER JEG SULTEN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. september 2006 #147 Del Skrevet 13. september 2006 KAKE! Jeg kjører stadig forbi det skiltet jeg, så jeg ville nok blitt sliten i hånd om jeg skulle ha vinket hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 14. september 2006 #148 Del Skrevet 14. september 2006 Kaka var skikkelig god assa. Men alle mammas kaker er skikkelig gode!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 14. september 2006 #149 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg fikk sjokoladekake, brownieslignende Har du bursdag snart??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 14. september 2006 #150 Del Skrevet 14. september 2006 Har fortsatt litt igjen på lista mi gitt...... 100 ting jeg må gjøre før jeg dør: 1. Gifte meg med min kjære 2. Reise rundt i Asia 3. Studere et år i utlandet, gjerne et litt eksotisk sted 4. Eie et hus eller en leilighet 5. Dra på by-ferier rundt i Europa 6. Få barn 7. Drive mitt eget teater/produksjonsselskap 8. Dra på safari i Afrika 9. Besøke en regnskog 10. Skrive en bok 11. Skrive et dramatisk verk 12. Regissere et stort, klassisk verk 13. Dra på operaen i Sydney 14. Bo i New York 15. Se et eller annet på Broadway 16. Besøke/bli trainee hos Wooster Group 17. Se Berliner-ensemblet 18. Se Cirque du Soleil 19. Se Théâtre du Soleil 20. Trene slik at jeg klarer Stoltzekleiven på 20 minutter..... 21. Være elev ved International School of Theatre Antropology 22. Lære meg å klatre, og bestige et fjell 23. Trene dans 24. Løpe en marathon 25. Spille Hedda 26. Ta flere kurs hos Nancy 27. Ri på kamel 28. Finne et middel som utrydder kakerlakker 29. Se en forestilling av Odin Teatret 30. Fly i helikopter Sånn, det var 10 til.... bare 70 igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #151 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Mye spennende og eksotisk på den lista må jeg si Tror ikke jeg tør begynne engang, kan bli mye jeg ikke vil få gjennomført. ← Man skal ikke være redd for å sette høye mål, selv om de virker urealistiske. Dette er ting jeg har lyst til å gjøre, de er på lista mi fordi EN DAG skal jeg gjøre det. Drømmer er viktig, og det er viktig å strebe etter dem. ;) Edit: Skrivefeil Endret 15. september 2006 av Hilde79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #152 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) 100 ting jeg må gjøre før jeg dør: 1. Gifte meg med min kjære 2. Reise rundt i Asia 3. Studere et år i utlandet, gjerne et litt eksotisk sted 4. Eie et hus eller en leilighet 5. Dra på by-ferier rundt i Europa 6. Få barn 7. Drive mitt eget teater/produksjonsselskap 8. Dra på safari i Afrika 9. Besøke en regnskog 10. Skrive en bok 11. Skrive et dramatisk verk 12. Regissere et stort, klassisk verk 13. Dra på operaen i Sydney 14. Bo i New York 15. Se et eller annet på Broadway 16. Besøke/bli trainee hos Wooster Group 17. Se Berliner-ensemblet 18. Se Cirque du Soleil 19. Se Théâtre du Soleil 20. Trene slik at jeg klarer Stoltzekleiven på 20 minutter..... 21. Være elev ved International School of Theatre Antropology 22. Lære meg å klatre, og bestige et fjell 23. Trene dans 24. Løpe en marathon 25. Spille Hedda 26. Ta flere kurs hos Nancy 27. Ri på kamel 28. Finne et middel som utrydder kakerlakker 29. Se en forestilling av Odin Teatret 30. Fly i helikopter 31. Ta motorsykkellappen 32. Ta en mastergrad 33. Spise sushi på en sushibar i Tokyo 34. Ta med Fant over Besseggen 35. Sørge for at talentløse folk ikke får platekontrakt 36. Dra på motorsykkelferie med min kjære 37. Dra på seilbåtferie med min kjære 38. Dra på ferie med ei venninne, drepe en fyr, rane en bank og kjøre utfor et stup 39. Arrangere en utstilling med mine fotografier, malerier og tegninger.... (må bare produsere noe først...) 40. Designe en veske-kolleksjon 41. Ta dykkerlappen 42. Lære japansk 43. Lage en dokumetar om noe uhyre interessant Edit: Kom på fler.... Endret 15. september 2006 av Hilde79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 15. september 2006 #153 Del Skrevet 15. september 2006 100 ting jeg må gjøre før jeg dør: 38. Dra på ferie med ei venninne, drepe en fyr, rane en bank og kjøre utfor et stup ← hehe skal du noe spennende i helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #154 Del Skrevet 15. september 2006 Prøve å lese..... altså.... må skjerpe meg.... NÅ!!! Kan bare ikke spise mer av mammas sjokoladekake, for sukker ødelegger hjernen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #155 Del Skrevet 15. september 2006 Kanskje vi bør tipse alle menni utland om å være obs hver gang Hilde skal på ferie fremover... hehe, hver sine lyster. ← Snille menn trenger ikke være redde Slemme og ekle menn må passe seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. september 2006 #156 Del Skrevet 15. september 2006 Kanskje vi bør tipse alle menni utland om å være obs hver gang Hilde skal på ferie fremover... hehe, hver sine lyster. ← God helg! (tror jammen jeg skal starte på en slik liste jeg og... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #157 Del Skrevet 15. september 2006 God helg! (tror jammen jeg skal starte på en slik liste jeg og... ) ← God helg til deg og Lista er morsom den. Gleder meg til å se din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #158 Del Skrevet 15. september 2006 100 ting jeg må gjøre før jeg dør: 1. Gifte meg med min kjære 2. Reise rundt i Asia 3. Studere et år i utlandet, gjerne et litt eksotisk sted 4. Eie et hus eller en leilighet 5. Dra på by-ferier rundt i Europa 6. Få barn 7. Drive mitt eget teater/produksjonsselskap 8. Dra på safari i Afrika 9. Besøke en regnskog 10. Skrive en bok 11. Skrive et dramatisk verk 12. Regissere et stort, klassisk verk 13. Dra på operaen i Sydney 14. Bo i New York 15. Se et eller annet på Broadway 16. Besøke/bli trainee hos Wooster Group 17. Se Berliner-ensemblet 18. Se Cirque du Soleil 19. Se Théâtre du Soleil 20. Trene slik at jeg klarer Stoltzekleiven på 20 minutter..... 21. Være elev ved International School of Theatre Antropology 22. Lære meg å klatre, og bestige et fjell 23. Trene dans 24. Løpe en marathon 25. Spille Hedda 26. Ta flere kurs hos Nancy 27. Ri på kamel 28. Finne et middel som utrydder kakerlakker 29. Se en forestilling av Odin Teatret 30. Fly i helikopter 31. Ta motorsykkellappen 32. Ta en mastergrad 33. Spise sushi på en sushibar i Tokyo 34. Ta med Fant over Besseggen 35. Sørge for at talentløse folk ikke får platekontrakt 36. Dra på motorsykkelferie med min kjære 37. Dra på seilbåtferie med min kjære 38. Dra på ferie med ei venninne, drepe en fyr, rane en bank og kjøre utfor et stup 39. Arrangere en utstilling med mine fotografier, malerier og tegninger.... (må bare produsere noe først...) 40. Designe en veske-kolleksjon 41. Ta dykkerlappen 42. Lære japansk 43. Lage en dokumetar om noe uhyre interessant 44. Skaffe meg sunnere døgnrytme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #159 Del Skrevet 15. september 2006 Ja, det var det å gå og legge seg da.... jeg har jo lovt meg selv og skaffe meg sunn døgnrytme... nå nettopp... før jeg dør... Får starte i morgen! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 16. september 2006 #160 Del Skrevet 16. september 2006 Så.... stått opp... frokost... kaffe.... så er jeg levende igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg